Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det helt toppers i dag også.

Snøen laver ned, og jeg har avtalt med mamma at jeg skal spise middag der i dag.

Så da drar jeg og lillegutt dit, mens mannen blir sendt på shopping i lillebyen :wink:

Kan livet bli stort bedre?

(jo, det kan jo slutte å snø da, men men...) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som mamma!!! misunner deg litt med en liten baby i hus, kos deg masse

foresten en veldig fin dato, samme som søstern er født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jo da, jeg er her.

Mannen har drevet med skoleoppgaver i hele dag, så PC'en har ikke vært ledig før nå.

Og den lille prinsen har hatt litt vondt i magen pga luft nå i kveld, så det meste av min tid har gått med på å prøve å få opp luft.

Tror han er litt bedre nå, men jeg er ikke sikker. Det er pappaen som driver med samme "oppgave" nå, så får jeg litt hvile. Og hvor er det da mest naturlig å hvile seg...???

Jo, inne på KG :wink:

Håper prinsen finner på å sovne snart - da skal jeg også gå og legge meg.

Skal bli godt.

Det tar jo litt på kroppen å våkne sånn "på pinne" for et lite vesen, som blir veldig utålmodig dersom maten ikke blir servert med en gang. Hadde det vært opp til ham, så er jeg sikker på at han ville hatt maten helst før han våknet :ler:

Men men.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis bare en time eller to på ettermiddagen eller kvelden hvor han er plaget mye. Vi kan lett se hvor vondt og ubehagelig han har det, og han "kviner" da mye. (lite hjerteskjærende gråting, heldigvis)

Men får vi da opp den luftra som plager ham, så går det helt greit igjen.

___

I dag måtte jeg bare prøve på en av buksene jeg kjøpte meg før jeg ble gravid...

Å jubel og glede - jeg hadde ingen problemer med å få den på meg. Jeg er ikke helt sikker, men det kjennes også ut som om den sitter litt løsere eenn hva den gjorde på forhånd også.

Og tenk hvordan det blir når jeg får strammet opp magen igjen... :sjarmor:

Målte forresten omkretsen på lårene mine en dag her, for å sammenligne med før-gravid-tilstand... Minus 5 cm på hvert lår!!!! :o

Og det under 3 uker siden fødselen...

Mageomkretsen er nå ca den samme som før jeg ble gravid, men det vil nok forsvinne mer derifra også når jeg får strammet den opp. er mye som "henger" nå, gitt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kiloene bare renner av med andre ord. Det er jo godt det da, selv om du synes det går for fort.

Deilig at klær du kunne bruke før du ble gravid blir passe igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig å kunne bruke "normale" klær igjen.

Begynner å bli ganske lei av joggebukser og mammabukser, gitt :wink:

Så at det gikk så raskt å komme seg inn i de andre buksene er jo bare helt flott...

___

I morgen kan det hende at mannen må være hjemme fra jobb.

Skulle løfte den lille prinsen ned fra stellebordet i dag jeg, da det helt uten videre sa "knak" i ryggen.

Trodde ikke at jeg skulle få ham med meg inn på stua igjen. Var jo redd for at jeg skulle falle sammen med gutten i armene mine. Det hadde jo vært forferdelig.

Klokka var 13, og jeg kunne jo ikke la ham ligge på stellebordet i to timer frem til mannen kom hjem heller. Så jeg måtte jo...

Ryggen er veldig vond, og jeg tørr nesten ikke bevege meg. Og jeg tørr i allefall ikke bære prinsen min. Så stell osv blir litt vanskelig.

Så om jeg ikke blir bedre i løpet av natta, så må mannen være hjemme i morgen for å hjelpe meg.

*krysser fingre for at jeg blir bedre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen er hjemme i dag.

Ryggen er IKKE noe bedre :cry:

Kan kjenne en "utposing" akkurat der jeg har vondt, så desverre kan det være en skiveutglidning, el.l.

Ikke bra.

Mannen sliter med det samme han også.

Men vi får se hvordan det går. Den glir vel på plass igjen av seg selv snart, håper jeg....

*bruker is for å dempe hevelse slik at den lettere skal kunne gli på plass*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

En gåtur er sikkert bra, men jeg kan si at jeg ikke makter tanken engang.

For det er sinnsykt vondt å gå. Så nei - her blir jeg ganske rolig i dag også :Nikke:

Er ille nok å gå fra stua og til badet :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...