Gjest MrsL Skrevet 10. januar 2005 #841 Del Skrevet 10. januar 2005 Jo, noe fornuftig kan du jo gjøre. Gi meg en klem i min dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #842 Del Skrevet 10. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. januar 2005 #843 Del Skrevet 10. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 10. januar 2005 #844 Del Skrevet 10. januar 2005 *signerer for å vise at jeg er her i dag også - uten noe fornuftig å skrive i dag heller* Det är bäst att göra det... minns frågorna och undringarna i min dagbok om jag inte skrev nåt första halvan av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. januar 2005 #845 Del Skrevet 10. januar 2005 Og i morgen har du termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #846 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå er jeg til og med en dag over termin... Ikke noe spennende som skjer her, gitt... Men når det skjer noe, er MrsL en av de første som får høre - så kommer det ann på når hun har tid til å sladre da ____ Nå har jeg vært hos svigerfar siden søndag. I natt har svigerfar hatt "problemer" med omgangssyken, og jeg mistenker at jeg også begynner "å få det" nå... Desverre. Forhåpentligvis slutter det nå, men jeg er redd for at jeg ikke slipper så lett unna. Og da skal det bli lett med en kjøretur på 10 mil senere i kveld nei.... Men det går sikkert greit. Bare passe på å ikke spise/drikke noe mer, så kommer jeg meg vel hjem (håper jeg) Er ikke SÅ mange steder en kan stoppe ved behov på den strekningen. Men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. januar 2005 #847 Del Skrevet 12. januar 2005 Får håpe du slipper å gå så lenge over, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #848 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp, vi håper på det. Men vi får se hva det blir til. Jeg er ikke så forferdelig utålmodig - h*n får liksom komme når h*n selv finner ut at det er tid for det. Men det hadde jo vært fint om det ikke hadde vært så alt for lenge til. Gleder meg jo masse til å møte den lille, men har funnet ut at ventetiden ikke blir noe bedre av å være utålmodig. Så det lar jeg ikke meg selv få lov til å bli... (forsøker i allefall) *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. januar 2005 #849 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har stort sett tid til å sladre når som helst jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #850 Del Skrevet 14. januar 2005 Nå skal jeg låse døra og gå til sengs. Jeg er kjempetrett... Mannen er ute med de fra jobben på noe sosiale aktiviteter, og jeg vet ikke når han kommer hjem. (kan jo bare sende ham en SMS med at vannet har gått da, så står han vel på døra før jeg har fått snudd meg, men det hadde jo vært slemt gjort) Han sa han skulle være hjemme rundt kl 22, men jeg vet jo hvor lett det er å glemme tiden når man har det hyggelig. Er bare bra at de finner på noe sammen på kveldstid. Det øker jo fellesskapet på arbeidsstedet, og det er jo noe de fleste kunne trenge. Selv om de har et bra miljø på jobben til mannen fra før av, så blir det jo ikke noe værre av en slik kveld da... Har laget et par prøver på innbydelser som min bror skal ha til sin konfirmasjon. Jeg ble fornøyd, mamma ble fornøyd, og den kommende konfirmanten ble fornøyd. Så da er det bare å sette igang med "stor-produksjon" Har jo ikke stort annet å fylle dagene med nå enda alikevell.... Så jeg tenker jeg skulle bruke disse dagene til å lage kort, så blir det mindre å gjøre utover våren... (og da får jeg bedre tid til å kose meg med den lille) Har også laget et par prøver på bordkort, og den kommende konfirmanten har bestemt hvilke han vil ha. Så da er det bare "å høre etter" da Synes det er koselig å pusle med slike ting jeg. Selv om jeg egentlig ikke er så flink eller så veldig kreativ, så er det da morro å se at jeg greier å lage noe alikevell. Har alltid følt meg som en "kløne" når det gjelder slike oppgaver. Men etter at vi lagde innbydelsene og bordkortene til konfirmasjonen, så syntes jeg da at det var morro... Kommer nok til å lage innbydelsene til barnedåpen også jeg *bitt av bassillen* Nei, det var jo den senga jeg satt og tenkte på da... *venter litt til for å se om mannen kommer hjem de neste 15 minuttene - gjør han ikke det så legger jeg meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. januar 2005 #851 Del Skrevet 15. januar 2005 Nå synes jeg det er på tide at h*n viser sitt blide åsyn, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. januar 2005 #852 Del Skrevet 15. januar 2005 God morgen vennen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #853 Del Skrevet 15. januar 2005 God morgen, god morgen... Mannen kom hjen kl 01.30 i natt, så det ble ikke noen tur på meg i går. Men jeg tror ikke at jeg slipper unna i dag, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. januar 2005 #854 Del Skrevet 15. januar 2005 Kom dere ut på spasertur dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. januar 2005 #855 Del Skrevet 16. januar 2005 Fortsatt ikke noe tegn til småttingen? Nå synes jeg det er på tide snart, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #856 Del Skrevet 16. januar 2005 Nope, småttingen har ikke funnet riktig vei ut enda. H*n prøver mest å komme seg oppover mot ribbeina mine, samme hvor mange ganger jeg sier at det er feil vei. Glemte da å kjøpe kart og kompass da jeg var på sportsbutikken for et par dager siden også... Men kanskje om jeg begynner å stå på hodet/hendene - vil lillingen da ta en hint, og femdeles prøve seg "oppover"??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. januar 2005 #857 Del Skrevet 16. januar 2005 Kanskje det er verdt et forsøk? Har su snakket med småttingen, da? Fortalt ham/henne at veien er ned og ikke opp? Håper h*n fatter det snart, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #858 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg prøver å forklare h*n riktig vei ut hver gang h*n prøver seg oppover jeg, men det ser ikke ut som om h*n vil høre på mammaen sin. Starter tidlig med trass-alderen denne ungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. januar 2005 #859 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja, det må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. januar 2005 #860 Del Skrevet 16. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå