Chiquita Skrevet 24. desember 2004 Forfatter #781 Del Skrevet 24. desember 2004 Nå kom mannen hjem... Nå er det jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. desember 2004 Forfatter #782 Del Skrevet 26. desember 2004 Frem til nå har vi hatt noen vellykkede juledager, og jeg tipper at det vil fortsette også God mat, godt selskap, og mange fine pakker Både på juleaften og i går var vi hos mine foreldre, men i dag (2.juledag) skal vi bare være hjemme og kose oss. Lage oss noe mat etterhvert kanskje, og bare nyte stillheten. Selv om jeg fremdeles egentlig leter etter julestemninga, så har jeg da det fin alikevell... Koser meg masse Forresten - julestemninga er ikke det eneste jeg leter etter i dag. Mannen har forlagt fjernkontrollen til parabolen ett eller annet sted, men vi finner den ikke. Vel - den MÅ jo være noe sted, men hvor??? Så da svinser jeg rundt på jakt etter både julestemning og fjernkontroll *går for å lete videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. desember 2004 #783 Del Skrevet 27. desember 2004 Funnet fjernkontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #784 Del Skrevet 27. desember 2004 Jo da. Den hadde på en eller annen måte falt ned bak soffaen.. Men den ble funnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. desember 2004 #785 Del Skrevet 29. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #786 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg er trett i dag. Sovnet ikke før nærmere 4 i natt. Hadde vondt i bekkenet. Og selv om jeg bare sov 30 minutter middagshvil i går, så fikk jeg altså ikke sove. Men jeg stod opp like før kl 11 i dag da. Og skal ikke ha noe mer enn max 30 minutter på øyet i dag heller. Så da er jeg kanskje kjempetrett i kveld *håpe håpe* *går for å lage middag til mannen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. desember 2004 #787 Del Skrevet 30. desember 2004 Mat, ja... Burde lage mat, men er så sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #788 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg lagde mat jeg, men mannen kom hjem og var ikke sulten i det hele tat. Er ikke det typisk når jeg først lager noe. Er egentlig ikke så ofte jeg lager mat til han kommer hjem, nettopp fordi han ikke alltid er sulten. Men i det siste nå så har han alltid vært sulten (og da har jeg vanligvis ikke laget noe), men i dag når jeg laget, så ble det bare til at jeg spiste selv. I morgen lager jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. desember 2004 #789 Del Skrevet 30. desember 2004 Høres kjent ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 31. desember 2004 Forfatter #790 Del Skrevet 31. desember 2004 Men han var jo høflig som satt sammen med meg når jeg spiste da *ler* ___ I dag er det 31. desember. Den siste dagen av 2004. Og hvordan har året vært for meg...? Ganske greit egentlig. Året har vært fylt at spenning, venting og glede. Vi har vært igjennom et IVF-forsøk, som vi heldigvis fikk postitivt resultat på. (noe jeg var veldig pessimistisk til at ville skje) Og vi har snart vært igjennom 9 ventemåneder. Som både har vært fylt med glede og "sorger". Ikke så mye sorger da. Jeg er overlykkelig for at jeg er så heldig at jeg får gå gravid. De "sorgene" jeg har hatt i forbindelse med denne graviditeten er mest på natterstid, når jeg har hatt som verst smerter i bekkenet. Men på dagtid har det meste vært "fryd og gammen", så jeg skal ikke klage. Vi har jo giftet oss i løpet av året som har gått også, og hadde en helt fantastisk dag sammen med venner og familie som vi bryr oss masse om. En dag som jeg uten tvil vil minnes med masse glede. Kan nesten kjenne sommerfuglene i magen når jeg tenker på når kirkeklokkene ringte på bryllupsdagen. En fin følelse. Og den deilige følelsen jeg får hver dag når jeg ser mannen, og tenker - jo, ingen tvil om at han er den jeg vil dele livet mitt med. Selv om jeg aldri har vært i tvil, så er det en deilig bekreftelse å få alikevell. Jeg elsker den mannen bare mer og mer. Og jeg gleder meg til å bli forelder sammen med ham.... Ellers så har vi også vært veldig heldige på andre måter i år: Ingen i nær familie, eller som vi kjenner ellers har vært alvorlig syk, eller noe annet trist. Alle har vært friske, og jeg er kjempefornøyd. Ingen andre "familietragedier" heller. Desverre har vi ikke greid å holde så god kontakt som vi har ønsket med alt av slekt og venner som betyr noe for oss. Året har egentlig vært ganske travelt, men det er ingen unnskyldning. Får prøve å forbedre oss i året som kommer. Det er mange vi setter pris på, og vi må prøve å vise dem det bedre. Nå når vi bare er timer unna 2005 så må jeg si at jeg gleder meg. 2005 skal bli et knakende fint år. For jeg skal bli mamma, og Bananmannen skal bli pappa til en svært etterlengtet liten baby. Kan det bli stort bedre? Jeg og mannen går sammen sterkt inn i det nye året, og tar de utfordringer som måtte komme. Sammen står vi sterkt. I kveld når rakettene avfyres, så vil jeg vel tenke spesielt mye på enkelte personer som jeg har blitt kjent med i år (og tidligere år) på nettet. Håper at 2005 vil bringe dem like mye lykke som 2004 gjorde for meg. Spesielt tenker jeg på alle UFB'ere som vi har. Det er veldig mange, desverre. Ved nyttårsaften i fjor så jeg med lengsel på rakettene, og lurte på om jeg noengang ville få oppleve vidunderet med å gå gravid, kjenne sparkene i magen, og så tilslutt få en liten baby som et "resultat" av min og mannens kjærlighet. Jeg vet at mange UFB'ere vil tenke det samme i kveld. Jeg krysser fingrene for dere alle sammen. I kveld når rakettene går mot himmelen, skal jeg glede meg over året som har gått, og glede meg over året som kommer. Med nye gleder, sorger og utfordringer. Men jeg tror det går helt greit. Jeg har nå alt jeg kan ønske meg, og da kan ikke året bli dårlig. GODT NYTT ÅR, ALLE SAMMEN!!!!! Litt sentimental her nå, og sitter og tørker tårer, men det må være lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. desember 2004 #791 Del Skrevet 31. desember 2004 Å; Chiquita.....du får meg også til å begunne å gråte Skulle jo bare innom for å ønske deg og dine ett riktig godt nytt år med mange gode opplevelser :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 31. desember 2004 Forfatter #792 Del Skrevet 31. desember 2004 Det gjorde meg godt å skrive dette innlegget i dag. Ble enda mer bevisst på hvor heldig jeg er, og det minner meg på at jeg ikke må ta noe for gitt... Har godt av å gråte litt også jeg ____ Nå har de jammen startet rakettoppskyting rundt huset mitt her. Var da svært så tidlig de startet i dag da.... Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. januar 2005 #793 Del Skrevet 1. januar 2005 Nyttårs til vennen min der oppe :-) Du klarte å la vær å føde i 2004 gitt............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. januar 2005 Forfatter #794 Del Skrevet 1. januar 2005 Takk for klemmen. Jo, jeg greide å knipe. Nå derimot kniper jeg ikke så mye lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. januar 2005 #795 Del Skrevet 1. januar 2005 Nei, kan tenke meg det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 1. januar 2005 #796 Del Skrevet 1. januar 2005 GODT NYTTÅR!! Måtte alle dine ønsker gå i oppfyllelse i 2005!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. januar 2005 Forfatter #797 Del Skrevet 1. januar 2005 Takk takk. Godt nyttår til deg også... (innrømmer at jeg er alt for slapp til å ta runder i andres dagbøker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 1. januar 2005 #798 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år! Håper dere får treffe underet i magen snart, dette blir et spennende år for dere! (men for all del, jeg håper selfølgelig at dere får litt sex før underet kommer oxo...etter tørkeperioden... ) Lykke til som familie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #799 Del Skrevet 4. januar 2005 Nå kommer mannen snart hjem fra jobb. Så skal vi ivei for å se om vi finner oss en ny oppvaskemaskin siden den forrige "takket for seg" i løpet av natt til søndag :-? Kanskje får jeg lokket med meg mannen på kino også *håpe håpe* Når vi kommer hjem skal vi lage kjøttkaker. Har masse kjøttdeig av elg som gjør seg kjempegodt som kjøttkaker. Så da blir det kutte, mikse og steke til langt på natt (i allefall om det blir kino først) Jeg har vasket alle delene i kjøkkenmaskinen nå da - for det er lenge siden sist den ble brukt. *isj* Å vakse opp for hånd er noe av det kjedeligste jeg gjør, så det skal bli fint med oppvaskemaskin igjen *venter på mannen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #800 Del Skrevet 4. januar 2005 baby snart?? spennende LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå