Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke åpnet enda... :klø:

Kl 15:36 skrev du:

*Rushe ned for å åpne*

Og kl 15:45 skrev du:

Går for å åpne kalenderen..............

Makan så langt du må gå da :ler::tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ett enormt stort hus, sjø........ hele 102 kvm og det er langt å gå det vettu :wink:

Fikk ett par deilige svarte og tykke sokker med hvit hæl og med en snoopy på fremme :ler:

Skrevet

Fikk ett par deilige svarte og tykke sokker med hvit hæl og med en snoopy på fremme :ler:

Heldiggris

*jeg fryser på føttene, men gidder ikke gå og finne meg tøfler, så jeg kan jo egentlig bare skylde meg selv*

Skrevet

Ja, mannen min er flink til å finne på små gaver til meg :-)

*glede seg til julaften* :sjarmor:

Skrevet

Jeg får ingen gave på juleaften jeg *snufs*

Mannen får ingen han heller :wink:

Skrevet

I alle dager!!!?? Hvorfor ikke det? Pakkesanger må jag ha ja, uansett...............

*pakkesanggal*

Skrevet

Vi kjøpte en telefon til meg i "julegave", og manne kjøpte sge en frakk til 2500,- i "juelgave" nå i desember.

Så skal vi kjøpe oss en soffa i "julegave" på januarsalget (om vi rekker).

Derfor blir det ikke noen pakke under treet i år (fra oss til hverandre) :wink:

Men mannen skal få en gave av meg alikevell da - men det blir ikke under juletreet.

Og han vet hva han skal få: 90 minutters helkroppsmassasje - men det blir heller ikke før på januar

Skrevet

Åja, sånn ja :wink:

Vi har kjøpt oss en gave til oss selv i tillegg til hverandre. Vi trengte ny trådløs telefon så vi handlet det, pakket det inn og skriver fra julenissen på det :wink:

*jeg gal etter pakker??? Næhæi!!!* :sjarmor:

Skrevet

:ler:

Men det er jo morro da.

Har hatt noen slike pakker under juletreet vi også, ja.

Og så morro det er å pakke de opp :hoho:

Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på mange av de pakkene jeg har bak meg også, ja.

Vet jo hva mange av de inneholder da, siden det er pakker fra oss til andre, men det er jo koselig alikevell :Nikke:

Skrevet

Jeg er veldig spent på hva mannen sier når han ser at han får penger til tatovering av meg :sjarmor:

Skrevet

Hehe.

Ja det blir spennende.

Han blir sikkert overrasket. Er jo ikke noe en vanligvis gir i julegave. Men når du vet at han ønsker det, så er det jo greit.

Skrevet

Da har jeg fått høre at mannen er på vei hjem, så da blir det til at vi får dratt ivei for å kjøpe juletre i dag.

Venter ham egentlig hjem hvert øyeblikk nå..

Stemte ganske bra det jeg skrev med at han sikkert kom hjem rundt kl 18. (husker ikke om jeg skrev det i denne dagboken, eller et annet sted)

Skrevet

Nå er juletreet i hus.

Akkurat nå står det i en kald gang vi har, og bare venter på å bli "klimatisert", slik at vi kan sette det inn på stua i morgen :hoppe:

*dufter deilig*

Gjest Naturelle
Skrevet

Hei,

innom for å ønske deg en fin julefeiring!

Håper dere koser dere masse!

:nissevink:

Skrevet

EN RITKIG GOD JUL ØNSKES DEG OG MANNEN FRA MEG OG MANNEN

Skrevet

God jul til dere to også.

(har ikke kommet meg rundt på "god jul-runden" min enda jeg) :oops:

Nå ligger mannen og sover...

Han klager over at han ikke er uthvilt, han som sover mye mer enn meg om nettene...

Men det er jo mulig at jeg forstyrrer ham så mye i søvne, at han ikke får blitt uthvilt av den grunn.

Skal vekke ham ca kl 17.30.

Regner ikke med at han står opp før kl 18, men alikevell så er det "grei" tid :Nikke:

Så skal juletreet få komme på fot, og så skal det pyntes :hoppe:

Gleder meg som en liten unge :wink:

Skrevet

Det er juleaften, og mannen er på jobb.

De har en grei arbeidstid i dag da - fra 9-12, så det er jo ingen grunn til å klage.

Like etter at mannen dro kl 9, så stod jeg opp.

Deilig å ha en lang og lat formiddag.

Nå begynner vel "tre nøtter til askepott" også, så den må jeg vel gå og se.

Ellers blir det ikke jul :wink:

Så får jeg ta litt frokost også...

I går hadde vi en koselig kveld, med pynting av juletre og utkjøring av julegaver.

Koste oss også med en film i går (Garfield). Desverre ble det ikke noe gløgg da, men men. Jeg tok julebrus, og mannen tok en juleøl. Koste da oss masse alikevell... :Nikke:

GOD JUL:nisse:

Skrevet

Takk det samme.

*venter på at mannen skal komme hjem, go kikker ut for hver bil jeg hører* :roll:

Skrevet

Nå fikk vi enda en julegave levert på døra.

Noen er senere ute enn oss også :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...