Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh kjære vene så trett jeg er...

La meg like etter midnatt i går tror jeg, og fikk ikke sove. Lå bare og tenkte på eksamen. (det var to ord som hadde satt seg fast i hodet mitt, og jeg ble ikke kvitt de) :roll:

Siste gang jeg kikket på klokka, så hadde den passert 3.30 :o

Men da tror jeg at jeg sovnet ganske raskt igjen. Og når våknet jeg? Jo, kl 5 :o :o :o

Lys våken - en time før klokka ringte.

Er det mulig??? :klø:

Fikk sovnet igjen etterhvert da, så jeg fikk litt over en halvtime til, før jeg stod opp kl 6.

Så ca 2 timer søvn har det blitt i natt.

Har vært ganske lys våken helt frem til nå, men nå kjenner jeg det, ja.

Men det er vel "lov" etter en sånn natt, og etter eksamen i dag. (som jeg tror gikk ganske greit)

Vurderer å legge meg på soffaen, men jeg vurderer også å stå over.

Det er jo egentlig litt godt å være trett - har ikke vært ordentlig trett på lenge jeg nå.

Så om jeg holder meg våken, så kan jeg legge meg tidlig med god samvittighet i kveld, og sovne ganske raskt :Nikke:

JO, jeg tror det blir sånn...

_______

I morgen skal vi ivei for å få utført NAF-test på den bilen vi vurderer å kjøpe.

Mannen fikk i dag høre at bifirmaet hadde skiftet noen deler allerede - før de har fått vite resultatet av testen. Så det tyder jo på at de visste at noe var galt med bilen da. Men så lenge de skifter ting nå på forhånd, så klager ikke vi...

Så får vi se hva testen i morgen viser da :Nikke:

Men det virker jo også som om de er interessert i å selge den bilen, ettersom de har skiftet deler nå på forhånd.

Morro.

Lånesøknaden har vi også fått innvilget, så det er ikke noe problem.

Er spent på resultatet i morgen :Nikke:

*tro om det er noe handball i kveld*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har til nå ikke blitt noen bil.

NAF-testen avdekken en rekke vesentlige feil og mangler som selgeren ikke hadde opplyst om.

Reparasjonene av dette ville komme opp mot 30 000,-, så da ble det jo ikke aktuelt.

*rister på hodet*

Så alle sammen; 1700,- for en NAF-test anbefales virkelig før et bilkjøp :Nikke:

Da er en sikker på at en ikke kjøper "katta i sekken" i allefall.

Og det verste er, at vi hadde kjøpt den bilen der, dersom lånegiver ikke hadde krevd NAF-test :o

Grøss og gru - tørr ikke tenke på de økonomiske følgene...

Nå driver mannen og "forhandler" med to andre bilselgere i Oslo-området.

Planen er vel at han skal nedover og se på de 27.deseber, eller noe.

Og jeg får ikke være med.

For tett inntil termin til at jeg tillates på noe fly. Og jeg måtte hatt legeattest om han hadde reist tidligere også, så det hadde jeg ikke orket uansett (gidder ikke sitte på legekontoret i over 1 time for en attest igjen, nei)

Men vi får se hvordan det blir...

____

I går fikk jeg startet på julepyntingen.

Og jeg var snill mot mannen i år - satte ikke frem halvparten av nissene en gang :wink:

Men det er trist - jeg pleier å elske julepyntingen, men i år var det ikke noe spesielt. Jeg gjode det "av plikt", liksom... Og det er ikke normalt for meg *sukk*

Men - nå er nissene fremme, og snøen ligger ute, så kanskje julestemningen kommer i løpet av de nærmeste dagene.

Håper det i allefall, ellers så blir det en kjedelig jul.

_____

I dag er det handballfinale.

Åh, hvor jeg gleder meg.

Norge-Danmark er jo drømmefinalen, synes jeg. Liker godt begge lag jeg, og jeg sitter klistret når begge lag spiller.

Greit å "slippe" å se b-finalen også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere ikke kjøpte den bilen da. Det er mye grums der ute.

Vi har fått på juledukene men foreløpig ingen nisser her. De kommer ikke frem før på lille julaften.

I morgen hadde jeg tenkt å kanskje ta med svigermor på handletur. Vi får se hvor langt hun er kommet i dag. Hun hadde nemlig igjen pakken til svigerfar og han er jo syk og sitter bestandig i bilen og venter når hun er på butikk og dermed får hun aldri sett seg om. Det tenkte jeg hun skulle få i morgen.

Ja, håndballfinalen blir spennende. Skal se den hos svigers. Regner med nervene ligger utenpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er som skal ta med deg svigermor.

Og det må bli godt til henne også, å kunne ta en handletur uten å stesse tilbake til bilen.

Men hva gjør man ikke for sin kjære, liksom...

*lurer på om ikke mannen im skal stå opp snart* :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det vel litt for svigerfar også, så han skal slippe strabasene med all snøen og den kalde luften. Han har nemlig lungeemfysem og det blir verre om vinteren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har slike sykdommer tett innpå seg, så blir en mer oppmerksom på hvor heldig en selv er som ikke er alvorlig syk.

I allefall føler jeg det slik.

Er jo noe jeg ikke tenker så ofte på til daglig i allefall...

*nå har mannen stått opp* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost?????? :o

:Nikke:

Sånn greie som man pakker i munnen en tid etter at en har stått opp - og som er koseligst å pakke i munnen når man ikke er alene, vet du...

Men siden du ar vært oppe så lenge allerede, så kunne det kanskje sammenlignes med sen lunch for din del :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Komme hit en tur og sitte i pakkehaugen vår - da får du julestemning da :gave::nisseblunk:

Sitter da "midt i pakkehaugen" her hjemme også, men det hjelper ikke stort...

*teller pakker*

1,2,3,4,5....29 :o

Ikke engang 29 pakker får frem julestemningen :cry:

Skulle engentlig ut å kjøpe juletre i dag også (litt sent ute, egentlig), men så ringte mannen og sa at han måtte arbeide overtid.

Lurer på når det blir noe juletre på oss jeg.

Håper han ikke blir ferdig for sent da, for da rekker vi det i dag håper jeg.

Blir litt sent å kjøpe det i morgen, liksom :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor:

Jeg får også åpne sjokoladekalenderen i dag (annenhver dag), men jeg har så halsbrann at jeg ikke "tørr" enda.

Halsbrannen blir desverre værre av sjokolade :evil:

Men tar den nok i kveld, tenker jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...