Chiquita Skrevet 11. november 2004 Forfatter #561 Del Skrevet 11. november 2004 Jo da, han er da i ganske fin form. Bortsett fra den irritasjonen han har på lungene. Han har hostet "i ett" siden vi var i Östersund, og det har ikke blitt noe bedre tiltross penicillin og hostedempende hostesaft. Så det ser jo ikke helt ut som om det er lungebetennelse heller, desverre... Vel, er jo ikke så mange dagene før svaret fra røntgen kommer. Da får vi vite om det er lungebetennelse. Og er det ikke det, så blir det vel videre undersøkelser *sukk* Men ellers er han i fin form da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. november 2004 Forfatter #562 Del Skrevet 12. november 2004 Gjet hvem som fikk tilbekabetalingsplan fra Lånekassen i dag da Og gjett hvem som for tiden har 157 485,00 i lån hos Lånekassen. Og gjett hvem som etter dagens betalingsplan ikke er ferdig før 15.11.2021 :o Da skal jeg i alt ha betalt 200400,00 dersom dagens rente holder seg. Jaja, det finnes verre ting. Bekymrer meg ikke over studielånet, egentlig. Er godt å vite at jeg ikke har brukt disse pengene på "tull". De har jo nesten alle gått til å pusse opp huset. Så det er jo en investering på den måten... *føler meg litt flink nå* ___ Nå har jeg vært hos frisøren og fått litt mer form på dette håret. Deilig. Men jeg synes kanskje at hun klipte av litt for mye Jeg skulle jo bare stusse litt, men hun sa at det var tynnslitt i tuppene så hun tok mye... Men dame - håret er ikke det minste slitt - det har falt av naturlig!!!!! :-? Jaja, jeg fikk mer form på det i allefall... Og i kveld må mannen trå til med hårfarging. Mahogny. Det pleier å bli fint på mitt ellers ganske mørke hår Så spørs det bare om håret tar farge på samme måte som ellers da ___ Mannen skal på jakt etter jobb i dag. En liten tur før mørket faller på. Håper det blir noe! (jeg vil at pappa skal lage masse spekemørr til jul av rådyr- og elgkjøtt) Om jeg ikke spiser det til jul (skal jo ikke spise så mye pga noe bakterie-greier), så kan jeg spise det etter nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. november 2004 #563 Del Skrevet 12. november 2004 Lånekassen er noe dritt ja. Nå har jeg betalt i 10 år på det lånet og har ennå bortimot 60.000,- igjen å betale.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. november 2004 Forfatter #564 Del Skrevet 12. november 2004 jaja - det er jo greit å ha Lånekassen innimellom også da ____ Ble ikke noe jakt på mannen i dag. Ble for mørkt før de kom seg ut. Så i stedet har jeg prøvd å overtale ham til å bli med meg til Trondheim på Clas Ohlson for å kjøpe en ris/hvete-varmepose for å varme i mikroen, men han vil ikke bli med. Hadde vært så greit å få kjøpt en slik pose, i stedet for å drive og styre med varmeflaske med vann. Tørr jo nesten ikke bevege meg i senga med den på meg. Redd for at jeg skal legge meg på den og klemme hull på den og ende med klissvåt seng :-? Men mannen skal jobbe med oppgaver i kveld også, sa han. Så dersom han ikke setter igang ganske raskt når jeg forlater PC'en nå, så skal jeg TVINGE ham med meg. Det tar jo trossalt bare 3 timer tur/retur *au au au au* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. november 2004 #565 Del Skrevet 12. november 2004 Såpass kan han vel gjøre for sin viv vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. november 2004 Forfatter #566 Del Skrevet 12. november 2004 MrsL skrev: Såpass kan han vel gjøre for sin viv vel Jeg synes det, ja. Men tydeligvis ikke han i dag. Så nå ligger han på soffaen og sover i stedet :evil: Han mente at han ble så slapp dersom han hadde tatt en tur til Trondheim nå, så da hadde han ikke orket å gjøre innleveringen sin etterpå... *grrr* Men vondt skal jeg ha... Jeg vurderer å kjøre ivei selv, men det er litt langt. Og jeg vet ikke helt om jeg er istand til å kjøre så langt. Har store smerter når jeg beveger føttene, så brems og cluth er smertefult. Men jammen er bekkenet smertefult også... Får tenke litt til. De har jo åpent til kl 21 på City Syd, stemmer ikke det, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. november 2004 #567 Del Skrevet 12. november 2004 De har åpent til 21 ja. Kanskje jeg kan kjøpe til deg og sende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 13. november 2004 Forfatter #568 Del Skrevet 13. november 2004 Nå skal vi til Trondheim Nå skal vi til trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. november 2004 #569 Del Skrevet 13. november 2004 Søren, det skulle du sagt litt før, så kunne vi jo møttes :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. november 2004 #570 Del Skrevet 14. november 2004 Heisann Nå skal vi strax dra avgårde til svigers. E invitert på middag, sammen med MrL`s søster med familie. Må bare stikke å kjøpe blomster til svigerfar på farsdagen. Snakkes :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. november 2004 Forfatter #571 Del Skrevet 15. november 2004 Hadde ikke hatt tid til å møte deg på lørdag - skulle inn til svigermor etterpå, skjønner du. Ikke ble det til at vi dro på City Syd heller - ble Solsiden... fant også D.D.E cognacen ved solsiden. Fant ut at vi måtte ha den da - litt morro Så er det bare å lure på om den noengang blir åpnet da Nå endelig har vi fått de siste adressene til de som gav oss bryllupsgave, så takkekortene til de siste blir sendt i dag. Foreldrene våre har vært på omfattende adresse-jakt, men nå har vi endelig alle klare.... (litt flaut - noen fikk de for 1,5 måned siden, mens andre ikke får de før nå) :oops: Jaja, bedre sent enn aldri. Og det er jo trossalt "bare" 3 måneder siden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. november 2004 #572 Del Skrevet 15. november 2004 Hey, vi var også på Solsiden på lørdag :-) Når var dere der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. november 2004 Forfatter #573 Del Skrevet 15. november 2004 MrsL skrev: Hey, vi var også på Solsiden på lørdag :-) Når var dere der da? Ehh.. Er ikke helt sikker jeg. *finne kvitteringen fra ClasOhlson* Jo, der står det at 1 stk Hvetevarmer ble kjøpt kl 14:44 Var før det en liten tur innom polet, før vi kjørte direkte til svigermor. Var der i max 30 minutter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. november 2004 #574 Del Skrevet 15. november 2004 Da var vi der samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. november 2004 Forfatter #575 Del Skrevet 19. november 2004 Nå har jeg ordnet klar middagen til mannen kommer hjem. I dag blir det Findus fiskegrateng, mandelpoteter og revet gullerot *nam* Fiskegratengen står nå i ovnen, og potetene ligger ferdig skrellet i en kasserolle med kaldt vann. Er jo for tidlig å koke de enda. Men om en halvtime er det vel på tide å sette på plata. Mangler å rive gullerot da, men det går jo raskt. Lurer på om jeg skal bruke "knokkel-riveren", eller om jeg skal prøve "rive-gullerot-funksjonen" på stavmikseren? Det går vel like raskt på "knokkel-riveren", så jeg tror det blir løsningen i dag (orker ikke å finne frem bruksanvisningen til stavmikseren - har ikke helt lært meg hvilken del som tilhører hva enda, skjønner du) I kveld skal mannen fortsette med oppgaver. Han har masse innleveringer nå før jul. Så da er jeg PC-løs ganske mye fremover. g en ting som irriterer meg - han skal absolutt forklare meg om ting og tang i oppgavene hans om han står fast. For det er jo svært sansynlig at jeg kan hjelpe ham - NOT! ganske langt fra førskolepedagogikk til det han driver med (jo, han har et fag som kalles organsisasjon og ledelse da, og det har jo jeg hatt også, men jeg blir så frustrert over hvor lite omfattende og fordypende hans fag er, så jeg gir opp. Om jeg skal "legge meg borti" der, så blir det mye mer enn hva bøkene hans er lagt opp til i alelfall) :oops: DET ER HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. november 2004 #576 Del Skrevet 19. november 2004 Jippi!!!! Det er helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. november 2004 Forfatter #577 Del Skrevet 19. november 2004 Det er så deilig! Nå venter jeg bare på at mannen skal bli ferdig med å måkke snø, slik at vi kan finne frem vin og ost og kose oss litt... Lenge siden sist vi har hatt en kosekveld. *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. november 2004 #578 Del Skrevet 19. november 2004 Koselig med kosekveld, ja. Min mann er på spillejobb så det blir vanskelig med noen kosekveld her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. november 2004 Forfatter #579 Del Skrevet 20. november 2004 Og mannen er på jakt i dag igjen. Jeg skulle til å skrive at han hoppet opp kl 8.30 i dag, men det er å overdrive. Men han kom seg opp i allefall. Nå lurer jeg på om han ikke har tenkt seg hjem igjen snart... Det er jo langt på dag, jo. Og jeg har hørt rykte om at de skal på en tur til i dag også - like før det blir mørkt, så det er tydeligvis ikke mye jeg får se han på lysdagen i dag (og det blir jo mørk før kl 17) :-? Åh, det er så kjedelig å være hjemme alene! Hjemme alene hver dag i ukedagene frem til kl 15, og hjemme alene når det er helg også :evil: Jeg er lei av å være hjemme alene! Heldigvis skal mannen ha fri 3 dager neste uke, så da får vi være litt mer sammen. *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. november 2004 Forfatter #580 Del Skrevet 20. november 2004 Snakket nå med mamma om hun visste om mennene våre fremdeles var ute på jakt. Neida - de satt inne og drakk kaffe de Og de skulle snart ut igjen og ta en ny "runde" *sukk* Men de hadde fått tak i to dyr da, så det er jo kjempebra Bananmannen fikk tatt ett, og lillebror har tatt ett. Så da vet jeg hva jeg får høre i dag. Åh, så lei jeg egentlig er av å høre på jakthistorier... Men jeg prøver å ikke vise det da, for jeg vet hvor glad mannen er i det der, og han må jo få lov til å være glad. Jeg skal ikke "ta fra ham gleden" ved å være avvistende og uinteressert i allefall. Så da får han bare fortelle - mens jeg sitter "snilt og pent" og hører på, og kommer med noen nødvendige/obligatoriske kommentarer innimellom. Jeg tror muligens at jeg ikke har så veldig lyst til å høre på fordi at jeg har lyst til å jakte selv. Det er jo kjempespennende, egentlig. Men når jeg ikke jakter, så er det jo heller ikke så morro å høre på Jeg tror det er noe av årsaken i allefall.... *tusler ivei for å tenne opp i ovnen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå