Chiquita Skrevet 5. november 2004 Forfatter #541 Del Skrevet 5. november 2004 Takk for det, Naturelle... Men jeg må nok stå over. (dessuten er det ikke så langt å kjøre hjem, og jeg kan jo ikke drikke, så) *lurer på i hvilken bedrift du jobber* Stage Dolls er uten tvil bedre enn Gluntan. Men maten er vel den samme uansett. Og jeg har ingen planer om å bli sent utover kvelden i år når vi skal på julebord, så jeg holder vel ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. november 2004 #542 Del Skrevet 6. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. november 2004 Forfatter #543 Del Skrevet 6. november 2004 Bare en tur raskt innom før jeg drar ivei for å feire 30-årsdagen til en kamerat.... (lurer på hvorfor jeg er så avhengig av KG?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. november 2004 #544 Del Skrevet 6. november 2004 Ha en flott fest :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. november 2004 Forfatter #545 Del Skrevet 7. november 2004 I går var det veldig hyggelig. Vi ble frem til midnatt - da var jeg så trett at jeg så mørkt på å kjøre hjem. Men det gikk da greit. Og når jeg kom hjem var det å gå direkte til sengs og håpe at jeg fikk sove. Men nei da - fikk ikke sove før ca kl 3 :evil: Bekkenet krangler stor på natta, men det blir forhåpentligvis bedre om noen måneder _________ I dag skal vi inn til Sverige. Tur. Spise litt god mat, osv... Kose oss... *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2004 #546 Del Skrevet 7. november 2004 *Chiquita kjøper vel AKOkarameller med mint och choklad til meg da* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. november 2004 Forfatter #547 Del Skrevet 7. november 2004 *Chiquita kjøper vel AKOkarameller med mint och choklad til meg da* Jeg har notert AKOkarameller på en liste i allefall, men om det blir du eller jeg som får de, det får vi diskutere senere (hadde helt glemt de karamellene jeg, så det var bra du minnte meg på de) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2004 #548 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har notert AKOkarameller på en liste i allefall, men om det blir du eller jeg som får de, det får vi diskutere senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. november 2004 Forfatter #549 Del Skrevet 7. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2004 #550 Del Skrevet 7. november 2004 *Maaaammmmaaaaa, Chiquita geiper til meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. november 2004 Forfatter #551 Del Skrevet 7. november 2004 *sukk* Unnskyld da, MrsL :trøste: (håper den blir godtatt) *lurer på om det blir lenge til vi skal inn til Sverige* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2004 #552 Del Skrevet 7. november 2004 Du får si til ham at du er sulten så blir det vel til at dere drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. november 2004 Forfatter #553 Del Skrevet 7. november 2004 Du får si til ham at du er sulten så blir det vel til at dere drar Dårlig argument siden vi spiste frokost sammen for 45 minutter siden Men vi venter på et annet par. Vi skal dra sammen... Men de kommer vel snart, håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2004 #554 Del Skrevet 7. november 2004 Dere har vel dratt nå? Nå er det snart tid for middag her. Kotelettkam med gratinert blomkål og ris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 9. november 2004 #555 Del Skrevet 9. november 2004 Innom for å si HEI! Ha en fin ettermiddag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. november 2004 #556 Del Skrevet 9. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. november 2004 Forfatter #557 Del Skrevet 10. november 2004 Hei hei, dere. Har vært litt hektisk her de siste dagene, så jeg har ikke hatt tid til å skrive så mye. I går måtte jeg forresten opp kl 7 for å kjøre mannen til sykehuset. Han har noe "rart" på lungene, og legen sendte ham direkte på røntgen. Får håpe det ikke er noe alvorlig (håper på en lungebetennelse igjen, og ikke irritasjon av noe farlig støv han er i kontakt med i jobben(som også er kreftfremkallende)) Får vite i begynnelsen av neste uke, tror jeg.... *krysser fingre* I dag er en lat dag. Tror også at det blir kjedelig på ettermiddagen/kvelden, for jeg tror mannen har planer om å gjøre noen innleveringsoppgaver, og da blir jeg uten PC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. november 2004 Forfatter #558 Del Skrevet 11. november 2004 I dag skal jeg i bassenget. Fikk ikke gjort det på tirsdag siden jeg måtte være med mannen inn til sykehuset. Så da får jeg ta treningsprogrammet i dag i stedet. Blir kl 18 i kveld det - i fin tid til at mannen har våknet etter middagshvilen og kan starte på oppgavene sine (det ble nemlig ikke noe av det i går) Det skal bli godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. november 2004 #559 Del Skrevet 11. november 2004 Uffda, det med mannen din hørtes ikke noe særlig ut Hvordan er formen hans nå da? Må det gå så lang tid før dere får svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 11. november 2004 #560 Del Skrevet 11. november 2004 Håper Mannen får hjelp og blir frisk snart! Kos deg i bassenget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå