Chiquita Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #521 Del Skrevet 28. oktober 2004 *rister på hodet* Dere har hatt julegavene i hus lenge nå, og så er de ikke ferdigpakket enda... :o Pakkingen er jo det morsomste av alt... Her i huset blir pakkene pakket raskest mulig, for det er jo så morro. Nesten så en får lyst til å sette på en juleCD samtidig... Nå er det ikke lenge før det blir ordentlig julestemning heller. I dag når vi våknet opp (kl 13) lå det snø til litt nedenfor tregrensa *brrr* Ikke lenge før den ligger på plena her nå, vil jeg tippe... Og da blir det skikkelig :nisse:steming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #522 Del Skrevet 28. oktober 2004 *river meg i håert* Mannen driver og fjerner all programvare og brukerinformasjon som jeg hadde på den andre PC'en før lillesøster skal låne den... Og gjett hva han gjorde med MSN'en min da... Han slettet alle kontaktene mine! Og kontaktene i MSN ligger jo lagret "på nett", slik at jeg når dem når jeg kobler meg på med mitt brukernavn fra hvor-som-helst... Og nå har jeg ingen kontakter lengre :evil: Hvilken jobb det skal bli å legge inn alle igjen da.... *grrr* Han som fikk beskjed om å holde seg unna MSN'en min... *går for å prøve å fikse feilen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. oktober 2004 #523 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jo, men Chiquita......julegavepakking skal skje i desember det. For da er det "lov" å spille julecd samtidig I m orgen skal vi fikse siste rest på julegavene som skal hjem. Bare så synd julegaven til min lillebror ikke er ferdig ennå. Håper StudioG har det ferdig til neste helg slik at vi får det med på resten av julegavelasset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter #524 Del Skrevet 30. oktober 2004 I desember har jeg andre planer enn å pakke julegaver - da skal jo huset pyntes... Selv om huset ikke er så stort, så synes jeg det er koselig med litt pynt nå og litt pynt da... da blir det bare kos, og ikke noe stress.... Vi har tenkt på om vi skal ha ekte- etter plast-juletre i år... Har jo mest lyst til å ha ekte, men vår livsstil er egentlig slik at det passer best med plast. Juletreet bør jo få vann hver dag, og vi pleier jo å være borte ca halvparten av jula. Vel - i år tror jeg ikke at vi skal være borte så mye da, så kanskje det i år er det året hvor det passer best med ekte? Ingenting er så stemningsfult som når jeg står opp juleaften; det lukter deilig på stua, og den er "opplyst" av juletreet og adventsstjerna. Da er det tid for å fyre opp i peisen, lage kakao, og sette seg under pleddet for bare å nyte stemningen... Jeg elsker juletiden!!! ___ Sukk, nok drømming om jula nå.... I dag er mannen på jakt igjen. Håper han kommer hjem ganske snart, for jeg har planer om å "lure" ham med meg til Trondheim for å finne en jakke til meg. Har jo masse jakker egentlig, men ingen som jeg får igjen over magen. Og da blir det jo kaldt *brrrr* Men det er ikke så enkelt å finne jakker, føler jeg. Kikket litt i går også, men fant ingen som jeg tror jeg har mulighet til å bruke ut året. Men det er jo større utvalg i Trondheim da (var i lillebyen i går), så det er jo håp i hengende snøre.... ___ Nå er det snart frokosttid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. oktober 2004 #525 Del Skrevet 30. oktober 2004 Vi har plasttre. Synes det er helt ok. Slipper all det barnåldrysset osv. Nå har jeg pakket julegavene som skal sendes med mamma og pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. oktober 2004 #526 Del Skrevet 31. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2004 #527 Del Skrevet 1. november 2004 HALLO!!!! HVOR ER DU? *savner deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2004 #528 Del Skrevet 2. november 2004 :klø: *bekymret jeg nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. november 2004 Forfatter #529 Del Skrevet 3. november 2004 Bare innom for å vise at ikke noe alvorlig har skjedd... Om en ikke regner det å være uten nett-tilgang siden lørdag som alvorlig da *sterke absinenser* Lover å komme sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. november 2004 #530 Del Skrevet 3. november 2004 Der er du jo :-) Godt det ikke har skjedd noe alvorligere enn null nettilgang :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. november 2004 Forfatter #531 Del Skrevet 3. november 2004 Jepp jeg er her... Det skumle er, at selv uten nett-tilgang, så har jeg tilbrakt like mange timer forran PC'en som når jeg sitter på nett... For gjett hvem som har lagt kabal til den store gullmedaljen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. november 2004 #532 Del Skrevet 3. november 2004 Hvorfor har du ikke hatt nettilgang? Ble bekymret for at du plutselig hadde født før tiden jeg. Begynte å lete etter fødteannonnsen deres i avisa :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. november 2004 Forfatter #533 Del Skrevet 3. november 2004 Hvorfor har du ikke hatt nettilgang? Nettverkskortet som vi installerte onsdag eller torsdag forrige uke ville ikke fungere sammen med PC'en etter at den ble restartet på lørdasformiddag. Så etter kl 12 på lørdag (ca) så har jeg ikke hatt netttilgang. Fikk ikke nettverkskortet til å fungere. Så vi måtte til Trondheim og bytte det. Og det hadde vi ikke anledning til før i går. Og så kom vi sent hjem, så det ble ikke noe "fiksing" i går heller... Men NÅ er jeg inne igjen Håper at det ikke kommer noen fødselsannonse fra oss på 2 måneder enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. november 2004 #534 Del Skrevet 3. november 2004 Ja, da så. Vi har jo ennå trøbbel vi da. Alt står på engelsk hos oss og det er andre ting som heller ikke fungerer, bla. får vi ikke lagt inn adresseboka i outlooken. Så mannen har nok flere timer med :klø: fremfor pc`n før alt er i boks. Nei, vi får håpe det blir 2 måneder til til annonsen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. november 2004 Forfatter #535 Del Skrevet 3. november 2004 Ja, det er ikke lett med de PC'ene Jeg prøver å lokke mannen opp av senga jeg nå, men det virker nyttesløst. Vi la oss ned etter middagen i dag, og han har fremdeles ikke kommet seg opp. (Han har vondt i ryggen, tror jeg, og da mener han det er best å ligge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. november 2004 #536 Del Skrevet 3. november 2004 Har han vondt i ryggen skal han gå seg en tur også skal han ta en ispose å legge på der det er vondt. Det gjorde jeg første gangen ryggen slo seg vrang og det hjalp meg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. november 2004 Forfatter #537 Del Skrevet 3. november 2004 Nja - det med ispose fungerer, men å gå tur tror jeg han protesterer på. Han har to prolapser i ryggen skjønner du, og da frister det ikke å gå noen tur, sier han... (skjønner han godt) Men han har ikke spurt etter noen ispose enda. Selv om han skulle ha hatt det for å få hevelsen rundt prolapsene til å gå ned slik at skivene kanskje glir på plass... Vel, han vet vel selv hva som er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. november 2004 #538 Del Skrevet 3. november 2004 Vil ikke kiropraktor hjelpe på prolapsen da? Har selv en bror med prolaps og det er ikke mye artig å se på når han har vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. november 2004 Forfatter #539 Del Skrevet 3. november 2004 Vet ikke om kiropraktor vil hjelpe. Han har ikke prøvd det (og vi har ikke noen kiropraktor her) Han får god hjelp av ett eller annet som fysioterapauten gjør med ham da, men han er jo til fysio bare 1-2 ganger i året Plagsomt dette med ryggen. En blir jo så hjelpesløs Heldivis "kjenner" han prolapsene så godt, at han vet hva han kan og ikke kan gjøre før han "blir liggende". Så ille har han ikke vært på langt over et år - nesten to år, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 5. november 2004 #540 Del Skrevet 5. november 2004 Heisann, du kan godt få bli med til Storlien altså...flere på jobben som har blitt syk, så det er ledige rom! Når jeg tenker meg om det jo myyye bedre med Stage Dolls enn Gluntan! Tror det blir mycket bra! Ha en fin fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå