Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2004 #481 Del Skrevet 23. oktober 2004 Men så kjent som jeg er i Trondheim, så tror jeg at vi må møtes på "nærmeste" kafé, eller noe Men så skulle vi jo vente til du var kommet litt mer i "orden", så du får avgjøre når det blir... Tro du du kjenner meg igjen om vi går på kafè da? Og kommer du deg avgårde med det bekkenet ditt? Hvilke kafeer kjenner du her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #482 Del Skrevet 23. oktober 2004 Vet ikke om jeg kjenner deg igjen jeg, men det er jo mulig å prøve (og å utveksle mobnr på forhånd) Hvilke kafe'er jeg kjenner... Det er egentlig ikke mange du *ler* Hva er det som ligger "nærmest deg" da? Altså - jeg kjenner til noen av "de store" stedene da - så vi kunne jo prøvd på noe slikt. (egon, kjøpesenter, osv...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2004 #483 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ja, du kjenner vel til City syd og Egon der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #484 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ja' date=' du kjenner vel til City syd og Egon der?[/quote'] Jeg ER fra bondelandet ja, men det må da være måte på Det må da vel være fint å møtes der en gang... Blir ikke så veldig langt fra deg det, vel??? *åh, Egon har god kakao* :slikke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2004 #485 Del Skrevet 23. oktober 2004 Da sier vi det. Det blir Egon på City syd og kakao der. Men når? Du er vel kanskje avhengig av at mannen kjører? kanskje vi skal ta med begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #486 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du er vel kanskje avhengig av at mannen kjører? Nei, tenk jeg er ikke det... Heldigvis er ikke bekkenløsningen så ille enda, så jeg fungerer fint på egenhånd Når spiller ingen rolle for meg, så det får du avgjøre... Jeg har jo ikke så mye å fylle dagene med alikevell... (og jeg vil ikke ha med mannen - vil møte deg alene uten mannfolk tilstede) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2004 #487 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det var ikke vondt ment, altså :klem2: Passer det best på helg eller en hverdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #488 Del Skrevet 23. oktober 2004 Vet jo at det ikke var vondt ment Tja, hva passer best. Hverdag kanskje? (slik at jeg ikke "rømmer" når mannen først er hjemme i helga) Men hvilken hverdag spiller ingen rolle. Har ingen faste aktiviteter på ettermiddagstid alikevell, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2004 #489 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nei, men det har jo jeg....hver torsdag. Og denne uken går det ikke på mandag, så da har vi igrunnen tirsdag og onsdag igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #490 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kan vi ikke ta det en eller annen dag i "neste" uke (altså uke 45, fra 1.november og utover) Mannen har jo fri onsdag-fredag i denne uka som kommer nå, så da kunne jeg tenke meg å være sammen med ham. Men "neste" uke er det ikke noe spesielt... Neste tirsdag? (2.november) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2004 #491 Del Skrevet 23. oktober 2004 2 november? Jaja, jeg skal jo bare spraye og det går jo av seg selv. Må sjekke kalenderen for kveldsmøter på jobben for uke 45 så kan vi avtale noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #492 Del Skrevet 23. oktober 2004 2 november? Jaja, jeg skal jo bare spraye og det går jo av seg selv. Om ikke så kan jeg hjelpe deg (tenk, så raskt hadde jeg glemt at det var noe spesielt med 2. november) Sjekk kalenderen du, så kommer vi tilbake til det senere... _____ *lurer på hvor lenge mannen skal sitte med oppgaver i kveld* Han skulle bare gjøre en oppgave med inleveringsfrist på mandag (tror jeg), men så startet han på en til for å bli ferdig med den. Men i tillegg så lovte han meg at vi skulle ha det litt kos sammen i kveld også. Og nå er klokka over midnatt, og han sitter inne på rommet sitt fremdeles *hans ord er ikke mye å stole på, gitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2004 #493 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du får gå og trekke ut kontakten da, og be om kos :-) Kos nå når klokka er over midnatt? Hadde sovnet tvert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #494 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nei, jeg tror jeg lar ham være... Tørr ikke ødelegge for ham nå, om han er inne i en "god periode" Men - det spiller heller ingen rolle. Jeg har det da ganske fint her også jeg (selv om jeg begynner å bli litt stiv i nakken etter 6 timer her) Og han slipper ikke unna å kose med meg - samme hvor mye klokka er... Ikke bryr jeg meg noe om at han skal opp "tidlig" på jakt heller - kos skal jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2004 #495 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det er riktig det - STÅ PÅ KRAVA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #496 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det er riktig det - STÅ PÅ KRAVA Jeg er ung, men jeg er ikke helt dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2004 #497 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det heter: "Jeg var ung...og visste alt...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #498 Del Skrevet 23. oktober 2004 Men i alle dager... Nå kom han faktisk ut av "hulen" sin... Han skulle ha litt mat før han skulle kose med meg, sa han... Så da skal jeg benytte anledningen til å spise litt jeg også (for det er jo mange timer siden jeg var stappmett nå) :oops: Så da forlater jeg åstedet for i kveld... Vi snakkes en dag til uka da MrsL - når MrL har fått igang PC'en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #499 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det heter: "Jeg var ung...og visste alt...." Pass deg, gamla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2004 #500 Del Skrevet 23. oktober 2004 Go natt da dere to - og vær forsiktig med bekkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå