Chiquita Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #421 Del Skrevet 18. oktober 2004 Når han skyter bjørkerøtter på høylys dag - hva tror du da han vil prøve på i nattens mulm og mørke? Nei - lørdagskvelden blir vel brukt her inne uten at mannen er på jakt vil jeg tippe. Han har innlevering til søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. oktober 2004 #422 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ja, men så lenge han har innlevering så får jo jeg selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #423 Del Skrevet 19. oktober 2004 Og mannen ligger igjen på soffaen og snorker så "vakkert" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #424 Del Skrevet 19. oktober 2004 til mannen som måtte dra ut på jobb... Lurer på hva jeg skal finne på da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. oktober 2004 #425 Del Skrevet 19. oktober 2004 Krype inn i mi dagbok og svare på noen spørsmål kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #426 Del Skrevet 19. oktober 2004 *skulle hatt krype-smily* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. oktober 2004 #427 Del Skrevet 19. oktober 2004 Søker hjelp hos oraklet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #428 Del Skrevet 19. oktober 2004 Søker hjelp hos oraklet Hvor - hvor - hvor??? *leter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. oktober 2004 #429 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det er jo du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #430 Del Skrevet 19. oktober 2004 *lagrer bak øret* Det må jeg huske til nestegang jeg lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #431 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nå har jeg spist to skiver med stekt egg, og nå er jeg klar for senga... I morgen kommer en ny dag, hvor jeg kan komme med "økonomiske skrekkeksempler" til MrsL God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #432 Del Skrevet 20. oktober 2004 *tørker svette* Nå har jeg vært flink. Har ryddet på vaskerommet. Ikke at det var så veldig rotete der (har et kurvsystem som fungerer supert ved sortering av klær, så det er ikke problemet) Problemet er alt støvet o.l. som samler seg under kurvene, mellom bøttene, osv... Så nå har jeg ryddet (satt mer i system), samt ommøblert litt der inne. Jeg fant ut at det var plass til å sette kurvene på siden av vaskemaskinen dersom jeg flyttet på annet vaskeutstyr. Tidligere så stod kurvene på en måte "forran" åpningen (ganske stort mellomrom da) - og nå er det enda større plass der. Jeg ble ganske fornøyd med slik det ser ut nå. Fikk jo lettere tilgang til skapet som er "inni" den veggen også, når kurvstativet ikke står der lengre. Jo, det ble bra. Spørs bare hva mannen sier når han kommer hjem nå da (Men det spiller ingen rolle - vaskerommet er mitt område, så jeg gjør jo som jeg vil) Synes selv jeg var veldig lur i allefall... *lurer på hvorfor det ikke er blitt gjort tidligere* :klø: Nå skal jeg ta meg en julebrus som belønning Etterpå skal jeg legge sammen sengeklærne som jeg vasket tidligere i dag. Og så er det bare å vente på at neste "ladning" skal bli ferdig.... ___ Skal ha en enkel middag i dag. Skal ha vårruller og grønsaker. Lagde 50 vårruller som vi frøs ned sist vi lagde, og disse er det jo bare å varme opp i stekovnen nå. Og sammen med grønnsaker blir det bra nok mat for min kjære som kommer hjem fra jobb... Bare to dager igjen før helg også nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #433 Del Skrevet 20. oktober 2004 Så har jeg hentet posten, og da kom kjolen jeg bestilte på mandag. Den er mye penere i virkeligheten enn hva på bildet (heldigvis) Fikk den i str L, siden XL fortiden var utsolgt (jeg visste det på forhånd, og gikk med på å prøve) L passet meg kjempefint, og enda er det masse å gå på når magen vokser nå fremover... Så jeg har nå sikret festantrekket til den kommende høytiden (en ting mindre å tenke på) Må jo finne tilbehør til kjolen da, men jeg tror ikke det skal være noe problem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #434 Del Skrevet 20. oktober 2004 Og der ringte mannen og fortalte at han måtte jobbe litt overtid i dag (en halvtime) Altså regner jeg ikke med at han er hjemme før kl 16 (for frem til kl 15.30 regner jeg som "normal" forsinkelse - og da blir det 30 minutter i tillegg til dette, vil jeg tro) Vel, kan vente med vårrullene til han kommer hjem jeg. Det tar jo ikke SÅ lang tid å varme de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #435 Del Skrevet 20. oktober 2004 Se her ja... Nå er det en time siden arbeidstiden hans var slutt, og jeg venter ham hjem nå hvert øyeblikk... En halvtime forsinket betyr altså en halvtime i tillegg til den halvtimen som er "normalt" *kjenner mannen min godt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #436 Del Skrevet 20. oktober 2004 *sitter og pusler på en hjemmeside* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. oktober 2004 #437 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hjemmeside? Har d hjemmeside? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #438 Del Skrevet 20. oktober 2004 *sitter og pusler på en hjemmeside* Og så lenge varte det. Fikk totalt "heng" på home.no hvor jeg legger siden vår. "Siden kan ikke vises" - drittmelding :evil: Men jeg kan fortsette i morgen også jeg *åpner en julebrus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #439 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hjemmeside? Har d hjemmeside? :-) Ikke enda - men snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. oktober 2004 #440 Del Skrevet 20. oktober 2004 Får jeg se når den blir ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå