Gjest MrsL Skrevet 8. november 2005 #1241 Del Skrevet 8. november 2005 Når skal du ha barseltreff da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1242 Del Skrevet 8. november 2005 torsdag... Nå har gull-gutten våknet. Blid som en sol. men det hadde ejg også vært om jeg hadde sovet i 1,5 time ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. november 2005 #1243 Del Skrevet 8. november 2005 Det hadde ikke jeg Jeg er litt gretten når jeg våkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1244 Del Skrevet 8. november 2005 åh, det er jo så godt å våkne etter en dupp. en dupp uten forstyrrelser særlig - hvor en har fått hvilt ordentlig... Kanskje jeg skal høre med mannen om mulighetene for en tur på soffaen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. november 2005 #1245 Del Skrevet 8. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. november 2005 #1246 Del Skrevet 8. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. november 2005 Forfatter #1247 Del Skrevet 9. november 2005 Lillebanan sover, Lillebanan sover. Tror han har sovet snart en time nå også gitt La ham bare ute , og jeg har ikke hørt noe mer av ham... Woho! Mannen jobber overtid i dag. Kjedelig. Men så har han et par dager fri etterpå da. Så det er verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. november 2005 #1248 Del Skrevet 9. november 2005 Og hva sysler så damen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. november 2005 Forfatter #1249 Del Skrevet 9. november 2005 sitter i tlf og reserverer et bord til søndagen. Skal ta med meg mannen og spise mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. november 2005 Forfatter #1250 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg sysler egentlig ikke med så mye. Sitter egentlig bare og slapper av her inne. Surfer litt rundt. Burde egentlig ryddet til det kommer besøk hit i morgen, men orker ikke. Venter til mannen kommer hjem så han kan hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 9. november 2005 #1251 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) innom med en , og for å se hvordan det står til! Endret 9. november 2005 av Susanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. november 2005 Forfatter #1252 Del Skrevet 9. november 2005 Takk for Jeg har det helt fortreffelig for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. november 2005 #1253 Del Skrevet 10. november 2005 Så hvor skal dere så spise på søndag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 10. november 2005 #1254 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg har det helt fortreffelig for tiden ← Godt å høre det! Og Lillebanan vokser? Jonas er turbo i disse dager .. Er høyt og lavt hele tiden.. Jeg blir sliten bare av å se på han Utrolig hvor de tar all energien fra!! Men en ting er sikkert, det er bra kjekt å være småbarnsmamma også! Ønsker deg en fin fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. november 2005 #1255 Del Skrevet 24. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. november 2005 Forfatter #1256 Del Skrevet 24. november 2005 til Impia. Fin avatar du har. Men kanskje du kunne tenke deg å bytte, siden jeg hadde den først (forvirrende med to like, synes jeg) Jeg kan godt hjelpe deg om du finner en annen du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. november 2005 #1257 Del Skrevet 24. november 2005 Unnskyld. Kan du finne en fin juleavatar til meg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #1258 Del Skrevet 24. november 2005 Snart skal vi på kafe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. november 2005 Forfatter #1259 Del Skrevet 24. november 2005 Unnskyld. Kan du finne en fin juleavatar til meg kanskje? ← Ikke noe å si unnskyld for. Slikt kan skje... Mange fine julesmilies og div på denne siden. Ellers så kan du jo bare finne deg et annet bilde som du liker, og så kan jeg prøve å få den i riktig størrelse og slikt til deg... Snart skal vi på kafe!!! ← Jepp, jeg gleder meg. Lenge siden jeg har møtt MrsL også nå, så det blir morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. november 2005 #1260 Del Skrevet 24. november 2005 Synes du denne ble bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå