Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Chiquita

Anbefalte innlegg

i dag har jeg "lurt" lillebanan... :-)

Jeg satte ham ute på verandaen hvor det blåste en del (der hvor det alikevell blåste minst), og vogna beveget seg så mye at jeg er nesten sikker på at han trodde vi var ute på trilletur...

Som om jeg orker å trille når det øser ned, liksom... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrsL

:ler: Han var lettlurt med andre ord..........

Uff, ikke nevn det med antall dager etter innsett. Jeg er skikkelig nervøs nå. Først for ultralyden på fredag. Selv om jeg "sprenger" i underlivet nå. Har ikke kjent det sånn de andre gangene og er sikker på det er eggstokkene som er fulle av egg :sjarmor:

Også gruer jeg meg til uttaket. Tenker mye på akupunktur. Så gruer jeg meg til å vente på om noen blir befruktet. Så gruer jeg meg til mine egne følelser den dagen noe blir satt inn. Så gruer jeg meg til å gå å vente på resultat. Så gruer jeg meg fordi vi da mest sannsynlig er hjemme til mine foreldre på besøk.

Mye gruing for tiden med andre ord..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal ikke nevne noe noe mer jeg

(bortsett fra at i morgen er det 1 år siden jeg fikk positiv test) :wink:

Skjønner godt at du er nervøs og at du gruer mye nå.

Eller, jeg skjønner det jo egentlig ikke da, siden det bare ble et forsøk på oss, men jeg føler med deg, liksom.

Det høres helt forferdelig ut.

:klem: til deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvirkelig.

Og nå håper jeg at jeg kan slå følge med deg med en 2006-baby da, vet du :wink:

Vi er da vel optimister vi, ikke sant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lurer på om bunaden min passer i år*

:klø:

Jeg prøvde min for noen uker siden, og den var for stor. Mamma'n min har sydd den inn for meg. Så får vi se om jeg skal bruke den på 17. mai. Det er jo ikke akkurat et amme vennelig plagg. Men om jeg pumper meg før vi går ut så holder jeg vel noen timer mens vi ser på barnetoget osv.

Lykke til med prøvingen av din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monja: Jatakk, tar gjerne en til i 2006 jeg, om jeg får det...

Ang bunaden:

Den var ikke passe nei :grine:

Den passet fint i midja, men var for liten over brystene. Vanligvis har jeg motsatt problem :ler:

Men det er jo ammingen sin "skyld" at brystene er større nå.

Så det blir ikke noen bunad på meg 17. mai i år heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt' date=' men du får jo bruke den omtrent hver eneste 17. mai ellers så.........[/quote']

Jo da, det kommer flere sjanser.

Ikke vil jeg få den sydd ut enda heller, for jeg har lovrt søstera mi at hun skal få bruke den når hun skla konfirmere seg om et par år. Og syr jeg den ut så vil den i allefall ikke passe til henne (mest sansynlig)

Men - det kommer MANGE 17.mai-er fremover i årene som kommer vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syk...

Jeg tror jeg er syk...

Jeg MÅ være syk...!

Hvorfor?

Kl 23.30 i går fant mannen meg stående på kne på badet og skrubbe flisene i dusjen :o

Jeg lider vanligvis av rengjørings-fobi, og kan fint si at jeg ikke gjør det før jeg må. Og i allefall ikke uten at det er en spesiell anledning.

Men jo da - i går kveld satte jeg igang med å vaske badet.

Med juff skurekrem og skrubbesvamper fikk både dusjen, innredningen og toalettet seg en grundig vask.

Gulvet gjenstår i dag, får se når det blir tatt. (blir vel etter at Lillebanan har lagt seg i kveld, vil jeg tro)

Konklusjon:

Jeg må ha blitt syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler:

Har du målt feberen?

:riste:

Må kjøpe nytt termometer først.

Det vi har ble sist brukt "der bak" på Lillebanan, og det frister ikke så mye da... (selv om vi alltid bruker beskyttelsesplast på termometeret til ham)

Eller - jeg har jo munn-tempe-termometeret mitt ett eller annet sted.

Men hvor...?

Kanskje jeg finner det som "sykdommen" henger i lenge nok :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste:

Har ikke vasket noe i dag nei.

Ikke enda i allefall.

Det skal jeg ta i kveld når Lillebanan har lagt seg, og mannen har satt seg forran PC'en...

Da skal resten av badet vaskes (er jo egentlig bare gulvet og vinduskarmene som gjenstår)

Eller - jeg har jo vasket i dag sånn egentlig da - siden jeg ikke var ferdig før klokka hadde passert midnatt.

Tror den var 00.35 eller noe da jeg gav meg for kvelden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsL

Du er gal! På den tiden prøvde jeg å å sove. Våknet kl. 04.00 og da var det helt umulig å få blund på øyet igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...