Gjest MrsL Skrevet 4. april 2005 #1061 Skrevet 4. april 2005 Det er mulig å skrive mye om mye rart Bare se hvor lang dagboken min har blitt
Chiquita Skrevet 4. april 2005 Forfatter #1062 Skrevet 4. april 2005 Jammen - jeg skrev jo BARE om tanker under graviditeten - alt handlet om graviditeten, og det var bare jeg som skrev - ingen andre... *imponert over meg selv*
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2005 #1064 Skrevet 4. april 2005 Betyr vel at du tenker mye det da Jeg vasker hus :evil:
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #1065 Skrevet 4. april 2005 Betyr vel at du tenker mye det da Jeg vasker hus :evil: Ååå, der minnet du meg på hva jeg bør gjøre.. Uff, tiltak!
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2005 #1066 Skrevet 4. april 2005 Ja, vaske hus er no dritt, men nå er det gjort og da er det bare deilig å tenne noen lys og lage seg en god kopp sjokolade og se på hvor fint det ble når alt ble reint
Chiquita Skrevet 4. april 2005 Forfatter #1067 Skrevet 4. april 2005 Ikke nevn ordet vasking da. Får helt dårlig samvittighet jeg :oops: *skremmer kaninene tilbake under soffaen*
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2005 #1068 Skrevet 4. april 2005 *skremmer Chiq`s kaniner frem fra sofaen* *BØH!*
Chiquita Skrevet 4. april 2005 Forfatter #1069 Skrevet 4. april 2005 Du - vær snill da... La de gjemme seg! Ute av syne - ute av sinn Du må da skjønne at jeg ikke har tid til å vaske hus nå vel. Alt for avhengig av KG... Er jo så mye som skjer, og når jeg er så nysgjerrig så har jeg da ikke tid til å vaske... Dessuten har mannen begynt å jobbe igjen også, for sykemeldingen min gikk ut nå, så da kan ikke han heller vaske... *hvordan skal dette gå*
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2005 #1070 Skrevet 4. april 2005 Du må vaske selv da vettu Og når du mobber meg så jager jeg kaninene dine frem fra sofaen, så
Chiquita Skrevet 5. april 2005 Forfatter #1072 Skrevet 5. april 2005 Hei hei. I dag har mannen vasket på stua, mens jeg har ryddet Lillebanan sover nå i senga si. Krysser fingrene for at han sover like lenge i natt som han har gjort de siste 10-11 dagene - mellom 9 og 11 timer sammenhengende hver natt :o :-) Deilig!!! (selv om jeg har litt melke-spreng når han våkner da)
Gjest MrsL Skrevet 5. april 2005 #1073 Skrevet 5. april 2005 Åh, deilig at han endelig sover litt da :-) Og så snille menn vi har da Flinke til å vaske er de også
Gjest MrsL Skrevet 7. april 2005 #1074 Skrevet 7. april 2005 *du var jo på god vei over på side 2 jo* :o
Chiquita Skrevet 7. april 2005 Forfatter #1075 Skrevet 7. april 2005 Men noen må jo holde de på side 2 med selskap også...
Chiquita Skrevet 8. april 2005 Forfatter #1077 Skrevet 8. april 2005 Neivel da... Lillebanan fortsetter å ha godt sovehjerte. Minst 9 timer hver natt I natt sov han fra 21 til kl 7 :-) Og jeg hadde for første gang "vett" til å legge meg tidlig jeg også, så jeg la meg kl 23 - noe som medførte at jeg også fikk 8 timer sammenhengende søvn :hopppe: Det er jo så deilig.... Men det har jo sine bakdeler også da... (desverre) Melkeproduksjonen stimuleres best ved natte-amming, men det går greit enda Det som er av prevensjons-virkning pga ammingen nedsettes. For at den skal være "fullgod" må en amme hver 4. time - også natt... Men det får bare stå til. Men ellers så kan jeg ikke finne noen andre negative sider...
monja Skrevet 8. april 2005 #1078 Skrevet 8. april 2005 Lenge siden jeg har vært her inne nå. Så flink lillebanan er som sover hele natta. Får håpe det holder seg sånn lenge. Nyt det før tannebissene kommer. Håper du får en flott dag! God helg!
Chiquita Skrevet 8. april 2005 Forfatter #1079 Skrevet 8. april 2005 Ja, jeg nyter nattesøvnen mens jeg kan... Nå sover lillebanan i vogna si inne. Jeg hadde tenkt å legge ham ut, men jeg rakk ikke å kle på ham før han sovnet. Om jeg kler på ham nå så våkner han, og da blir det "rabalder" uten like. *grøss* Svært trøtt og blir vekt, det liker han ikke.. Da blir det skriking og hyling, og ikke noe soving. Så jeg lar ham bare få ligge jeg God helg til alle som stikker nesa si innom boka mi!
Gjest MrsL Skrevet 10. april 2005 #1080 Skrevet 10. april 2005 Hva i alle dager gjør du på side 2? :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå