Chiquita Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #981 Del Skrevet 17. februar 2005 Nja - om lille banan skal være med, så er vel "utslenging av pupp" enklere enn varming av flaske de aller fleste steder.... Men det er greit dersom jeg ikke er der lille banan er Mannen sover sammen med lille banan i senga vår nå. Han tok han med dit i dag for "middagshvil", slik at jeg fikk sove i fred på soffaen.. Åh, det var godt...! Men nå vil jeg at de skal begynne å våkne igjen. I allefall mannen kan våkne nå, synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. februar 2005 #982 Del Skrevet 19. februar 2005 Bare så du vet det så tenkte vi på i dag og kjøre deres vei og stikke innom og hilse på lille banan og ikke minst på deg Vi tar det en annen gang, så kjøp inn kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2005 #983 Del Skrevet 20. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. februar 2005 #984 Del Skrevet 20. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #985 Del Skrevet 20. februar 2005 *kaffe er kjøpt inn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2005 #986 Del Skrevet 20. februar 2005 Fint ......... da er det muligheter for at vi dukker opp når du minst aner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #987 Del Skrevet 20. februar 2005 :o *vasker alle krinker og kroker i frykt for overraskende besøk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2005 #988 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei, du overså gulvet der bak den store potteplanten i hjørnet!!!!! :o Viktig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #989 Del Skrevet 20. februar 2005 Potteplante??? Nei vet du - sånnt no finnes ikke i Bananheimen. Du skjønner - slikt dør bare, for vi husker aldri å vanne dem... Men det finnes mye fint i plastikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2005 #990 Del Skrevet 20. februar 2005 God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #991 Del Skrevet 22. februar 2005 Dagene går, og jeg tar meg ikke så mye tid til å skrive her inne. Leser foremdeles en god del inne på KG, men det blir lite med skriving. Men men - det blir kanskje bedre etterhvert som lillebanan kommer inn i noen rutiner ang soving/spising. Håper det i allefall... For dagene går nå med til mating, skifting og soving på lillebanan. Eller han er våken og vil være sosial (i fanget og kjenne kroppskontakt) Og innimellom der skal jeg "holde styr" på meg selv også Mannen har vært mye opptatt på kveldstid også nå den siste uka, så jeg har vært mye "alene" med lillebanan. Det er jo litt slitsomt da, men det går jo fint. Bare jeg er innstilt på at jeg aldri får gjort meg ferdig med noe jeg holder på med (som måltider - varm mat blir nesten alltid kald før jeg får spist opp) Nå har imidlertid mannen fri i 5 dager (inkl helg), og det skal bli deilig... Langhelg!!!! Bananmannen og lillebanan ligger nå på soverommet og sover. Da må jeg bare utnytte tiden til å være litt her inne. For jeg slapper veldig godt av når jeg surfer her inne. Nesten terapautisk *surfer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. februar 2005 #992 Del Skrevet 22. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. februar 2005 #993 Del Skrevet 22. februar 2005 Du går nok en hektisk tid i møte, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #994 Del Skrevet 25. februar 2005 I dag har vi vært ute og trillet igjen. I hele 2,5 time var vi ute i dag. Og vi gikk masse oppoverbakker *pjuh* Skal ikke jeg bli sprek med tiden, så blir ingen andre det heller Har vært ute på ganske mange turer de siste to ukene - etter at jeg tok ham med ut for første gang. Deilig for meg også det Nå har jeg spist middag. Mannen ligger og kikker på en DVD, mens lille-banan ligger og sover. Vel - sover og sover. Han holder på å åkne nå, hører jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #995 Del Skrevet 25. februar 2005 Frem med målebåndet i dag for å sammeligne kroppsmålene mine nå, med de jeg hadde for et år siden (12. februar 2004). Og jeg er mildt sagt overrasket... Lår: -3 cm Hofte: -6 cm Midje: -3 cm :o Er det mulig? Nesten 5 uker etter at lillebanan ble født... *sjokk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. februar 2005 #996 Del Skrevet 25. februar 2005 Heia vennen :-) Det er skikkelig koselig med spaserturer i det nydelige påskeværet vi har nå for tiden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #997 Del Skrevet 25. februar 2005 Det er skikkelig koselig med spaserturer i det nydelige påskeværet vi har nå for tiden :-) Og fin trim er det å skubbe en barnevogn forran seg opp bakker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. februar 2005 #998 Del Skrevet 25. februar 2005 Det kan jeg tenke meg. Håper det blir slikt vær i morgen som det ble lovt på værmeldingen i dag. Da skal jeg ha med mannen ut og gå - fort Vi trenger trimmen. Men i dag er han på spillejobb på Royal garden så det kan nok bli litt utpå dagen før han er med på spasertur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #999 Del Skrevet 25. februar 2005 I morgen skal vi muligens til Trondheim for å kikke etter ny soffa Har du tid, om jeg melder deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. februar 2005 #1000 Del Skrevet 25. februar 2005 Who? Me? :kikke seg nervøst omkring smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå