Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elkjøp, Expert, Lefdahl, Obs! Elektro

Ja, det var vel bare de fire stedene..

Mannen fikk ikke bestemt seg da - han er litt kresen :wink: (og en av de han vil ha koster nærmere 10 000,-) :o *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, jeg er visst det. Hun bruker jo å være her tidlig på morgenen så jeg lurer på om fødselen virkelig er i gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masekråke....

Mannen har fri nå resten av uka, så da blir det late morgener i stedet for å sitte timesvis her inne...

Du får da høre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*MrsL lei seg og tusler ut av dagboken til Chiquita foe ei stund og lærer seg å ikke mase*

Du er ikke den første, og neppe den siste.

Må si jeg synes det er bedre med en SMS som jeg kan svare på når jeg vil (og som jeg ikke våkner av siden jeg har lav lyd på), enn de forferdelige telefonene som ringer...

"Er du hjemme enda...?!"

"Skjer det noe...?"

osv...

Så takk for at SMS er oppfunnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du finner ut av hvordan du gjør det - kan du sende meg "oppskriften" da, slik at jeg får videreformidlet den til andre velmenende venner, og til slekt som heller ringer enn å sende en SMS.

Jeg vil mye heller ha spørsmåls-SMS, for da svarer jeg når jeg får tid, i stedet for å karre meg bort til telefonen når den ringer. Tar jeg den ikke innen ganske få ring, så tror jo folk at noe er på gang med en gang :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, hvis noe skulle skje, så får MrsL SMS og så vidreformidler hun hit i dagboka, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Var hos jordmor i dag, og slik jeg og mannen tolket det, så forstod vi det sånn om at ting var ganske "klart" til fødsel. Tolket henne slik at hun ikke trodde det ble så mye over termin.

Men vi får se.

Jeg har ingen hast, og det virker det ikke som om babyen har heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...