Chiquita Skrevet 29. november 2004 Forfatter #641 Del Skrevet 29. november 2004 *trist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. november 2004 #642 Del Skrevet 29. november 2004 :cry: Synes du skal få igjen din maskin snart............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. november 2004 Forfatter #643 Del Skrevet 29. november 2004 Men jeg vil ikke ha igjen den.... Egentlig så synes jeg det er godt å ikke ha egen maskin, skjønner du, for jeg brukte alt for mye tid her inne tidligere. Nå er KG-tiden min begrenset til når mannen er på jobb, sover (som nå), eller gjør andre kjedelige ting som jeg ikke gidder å være med på. Synes det er godt å måtte prøve å finne på noe annet innimellom også... Så i kveld har jeg følgende alternativer som jeg kan gjøre: *henge opp nye gardiner på stua *lese til eksamen *legge sammen klær *vaske gulv Og sikkert noe annet også. Kjenner jeg meg selv rett, så henger jeg opp nye gardiner, samt at jeg ser på den firkantede kassa som alltid lokker så forferdelig (den uten tastatur og mus, altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. november 2004 #644 Del Skrevet 29. november 2004 Vi har hver sin pc, men kun min som har nettilgang og i tillegg ønsker jeg meg bærbar pc :o Kanskje jeg også burde finne på noe annet enn å sitte på KG hele tiden. Må innrømme at det tar tid fra andre ting, men sånn som i kveld når mannen har byttet vakt for å kunne være med på sykehuset og jeg er alene hjemme da sitter jeg her så mye og så lenge jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. november 2004 Forfatter #645 Del Skrevet 29. november 2004 Kanskje jeg også burde finne på noe annet enn å sitte på KG hele tiden. Må innrømme at det tar tid fra andre ting, men sånn som i kveld når mannen har byttet vakt for å kunne være med på sykehuset og jeg er alene hjemme da sitter jeg her så mye og så lenge jeg vil Det var slik jeg tenkte også. Jeg kan bruke all den tiden jeg vil på KG når mannen er på jobb, på jakt, besøker kamerater, el.l. Men når vi er hjemme sammen, så trenger jeg jo ikke sitte her og trykke... Da bør vi heller bruke litt tid sammen. Og det fungerer da ganske greit, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. november 2004 #646 Del Skrevet 29. november 2004 Ja, jeg har blitt flinkere til å være sammen med ham når han er hjemme, eller vi finner på noe sammen, men så må jeg jo bare opp og sjekke noe .......... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. november 2004 Forfatter #647 Del Skrevet 29. november 2004 :oops: Samme her, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. november 2004 #648 Del Skrevet 29. november 2004 Og den sjekkingen bruker bestandig å ta litt tid. Utrolig hvor fort disse minuttene går når man bare skal sjekke noe.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. november 2004 Forfatter #649 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg bruker å si at jeg skal sjekke mail jeg. Og det er jo det jeg i realiteten gjør også. For jeg får jo mail-varsling på tråder, og da "må" jeg jo bare se hva det er for noe, og ev svare :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. november 2004 Forfatter #650 Del Skrevet 29. november 2004 Blæh, har halsbrann igjen. Får vel gå og finne meg noe mat. Og samtidig skal jeg prøve å vekke mannen slik at han får fortsette på innleveringen sin... *vinker farvell til KG for i kveld* (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. november 2004 #651 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg bruker å si at jeg skal sjekke mail jeg. Og det er jo det jeg i realiteten gjør også. For jeg får jo mail-varsling på tråder, og da "må" jeg jo bare se hva det er for noe, og ev svare :oops: Det sier jeg også *vinker farvell til KG for i kveld* (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #652 Del Skrevet 30. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #653 Del Skrevet 30. november 2004 Hei hei. En ny tirsdag. Og jeg sitter og "depper" litt over at jeg ikke får trent noe mer i basseng før 4.januar. Det er jo LENGE til.... Lurer på hvordan bekkenet blir med 5 uker uten slik trening... Det er jo den som har holdt meg på føttene, føler jeg... Jaja, blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #654 Del Skrevet 30. november 2004 Hvorfor blir det ikke før i januar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #655 Del Skrevet 30. november 2004 Vet ikke. Tror fysioterapauten vi har er veldig opptatt nå i desember, og vi er jo bare to som har hatt trening (med hele bassenget for oss selv), så det er jo litt "bortkastede ressurser" tror jeg kommunen har funnet ut. Hører rykte at det er flere som skal "komme til" i januar, så da blir det satt igang igjen. Men men - jeg vil jo kunne varme opp bekkenet i dusjen også, men det blir vanskeligere med noen av øvelsene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #656 Del Skrevet 30. november 2004 Ja, det blir vel vanskelig med øvelser i dusjen. Ressurser meg her og ressurser meg der....... irriterer meg det der. Dere er to stykker som har behov - ergo - behovet eksisterer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #657 Del Skrevet 30. november 2004 Ressurser meg her og ressurser meg der....... irriterer meg det der. Dere er to stykker som har behov - ergo - behovet eksisterer! ja, det er irriterende, men ikke stort en kan gjøre, gitt :-? Dessuten er ikke behovet så stort egentlig. Jeg har behovet, mens den andre dama er med mer forebyggende. Hun har ingen smerter enda (og håper jo at hun ikke får det heller), men er med for å trene og forebygge. Så det er egentlig bare meg som utløser behovet, og det er altså ikke stort nok.... (og jeg synes da selv at jeg begynner å bli ganske stor. Mannen tok bilde av meg i profil i går, og jeg fikk hakeslepp - trodde ikke selv at jeg var så stor, men rtydeligvis har jeg vokst en del alikevell) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #658 Del Skrevet 30. november 2004 Snart kommer lillebror. Skal hjelpe ham med matematikk i dag også. Tentamen neste uke, så vi må ta en "innspurt". Lillebror og lillesøster skal ligge over her i helga, så da blir det vel matte på dem begge to da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #659 Del Skrevet 30. november 2004 Alikavel :evil: Artig med slike profilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #660 Del Skrevet 30. november 2004 Jo, profilbilder er greit i denne "tilstanden", men ikke fjell om noen hadde fått tatt profilbilde av meg i normal tilstand I kveld får jeg forresten masse KG-tid tror jeg, for mannen skal skifte nye lyspærer og div på bilen som skal til EUkontroll i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå