Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har kjøpt meg Clarie Blue eggløsningstest. Hvordan bruker dere den?

Bruke en i går - der sto det negativ. Derfor hopper jeg over idag, for å sjekke igjen i morgen.

Hvordan gjør dere det?😊

Anonymous poster hash: 0ab61...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor hopper du over i dag? :P

Jeg brukte kun strimler, men likevel. Fikk blanke tester hver dag (testet hver ettermiddag), fikk positiv en dag, negativ den neste. Om du tester bare annenhver dag kan du altså fint misse EL..

AnonymBruker
Skrevet

Derfor hopper du over i dag? :P

Jeg brukte kun strimler, men likevel. Fikk blanke tester hver dag (testet hver ettermiddag), fikk positiv en dag, negativ den neste. Om du tester bare annenhver dag kan du altså fint misse EL..

Åja, trodde det varte ca 48timer.., og skal man ikke teste på morgenurin?

Vet du om billigere metoder enn CB?

*nybegynner*

😊 TS

Anonymous poster hash: 0ab61...0b8

Skrevet

Hei! :) Har aldri brukt CB EL-test selv, bruker bare enkle strimler jeg kjøper på ebay! :)

Du burde teste hver dag og IKKE med morgenurin! Man burde teste fra 5-7 på kvelden!

Vet ikke akkurat hvorfor, men det er da man får mer nøyaktig resultat! :) 

Du får ha lykke til! :) 

Skrevet

PS eggløsning varer kun fra 12-24 timer!

AnonymBruker
Skrevet

PS eggløsning varer kun fra 12-24 timer!

Selve eggløsningen ja. Men testene er oftest positive i opptil 48 timer.

Det skal dog sies at før fikk jeg bare positiv test i under 24 timer. Etter første svangerskap endra deg seg til positiv test i 48 timer. Jeg bruker strimler fra billigtest.no men dobbelsjekka med cb sin i starten siden jeg får litt svake positive på billigsteimler. Samme urin gav da positiv på cb sin. Så det er ikke bare bare dette med el-tester

Anonymous poster hash: 81cde...27c

Skrevet

De sier LH-produksjonen er høyest mellom 12-15, leste jeg. Dermed er det greiest å teste på ettermiddager. Bør dog være konsentrert urin.

Noen har høy LH produksjon lenge, og kan få gradvis positiv over dager, og noen har en veldig kort LH-topp, som kan gå over fort. (De som har vansker med å finne EL kan gjerne derfor teste 2x daglig, for å se om de finner den da..)

Mine tester var som sagt negativ den ene ettermiddagen, positiv den neste, og negativ dagen der etter.

Og da blendahvit-negativ. Ikke "nesten positiv, men fremdeles negativ".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant aldri EL, men ble gravid likevel :ler: Helt sant, testene slo aldri ordentlig ut på meg. Eller kanskje jeg misset tidsvinduet. Moralen er i hvert fall: Test i vei, men husk å ha sex, det er det som gjør jobben!

Anonymous poster hash: 6a517...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...