Gå til innhold

Treffe noen på nett (ikke via datingsider)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen her som har erfaring med å treffe en date gjennom ulike typer forum på nettet som ikke er rene datingsider?

Og i så fall:hvilke forum da?

Anonymous poster hash: a4d70...bbd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

World of warcraft eller blizzards forum :)

Anonymous poster hash: 52b58...d9b

AnonymBruker
Skrevet

Ca alle nettsider hvor du har mulighet til å prate med andre mennesker :) 

Anonymous poster hash: 1fc90...1cc
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:)

Noen flere tips?

Kan legge til at jeg er i 30årene (kvinne)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt noen affærer fra VGD og den gode, gamle P4-chatten (den er vel nedlagt nå).

Og så er det jo blitt noen par fra KG.

Anonymous poster hash: bd615...8fe
Skrevet

Møtt en fra et noe sært forum for spesielt interesserte. Hyggelig fyr, men ble med det.

Skrevet

Ca alle nettsider hvor du har mulighet til å prate med andre mennesker :)

Anonymous poster hash: 1fc90...1cc

Enig i den :P Hvor man har muligheten til å snakke og bli kjent med hverandre, så kan det gjerne utvikle seg til mer. Et stort chattested (tror det, virker i hvert fall slik), er chat.no. Det er vel og merke ikke et forum da, men man har jo muligheten til å snakke med en haug av folk fra hele landet.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen her som har erfaring med å treffe en date gjennom ulike typer forum på nettet som ikke er rene datingsider?

Og i så fall:hvilke forum da?

Traff samboeren på diskusjon.no. Vi venter barn nå.

Har også møtt/datet jenter gjennom for eksempel IRC og WoW.

Anonymous poster hash: 51f51...91b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i den :P Hvor man har muligheten til å snakke og bli kjent med hverandre, så kan det gjerne utvikle seg til mer. Et stort chattested (tror det, virker i hvert fall slik), er chat.no. Det er vel og merke ikke et forum da, men man har jo muligheten til å snakke med en haug av folk fra hele landet.

Ja,jeg synes det er bedre å bli kjent med folk gjennom å snakke uten forventninger til dating.

Men chat.no.ble jeg litt skeptisk til.Var innom startsiden til chat.no. nå,og det så veldig seksualisert ut,med bilde av en halvnaken dame og "norges frekkeste chat 18+" .Orker ikke snakke med en haug sprengkåte griser,vil bare treffe folk i vanlige diskusjoner litt som her på KG.Men her er det jo ikke så mange menn.

Skrevet

Ja,jeg synes det er bedre å bli kjent med folk gjennom å snakke uten forventninger til dating.

Men chat.no.ble jeg litt skeptisk til.Var innom startsiden til chat.no. nå,og det så veldig seksualisert ut,med bilde av en halvnaken dame og "norges frekkeste chat 18+" .Orker ikke snakke med en haug sprengkåte griser,vil bare treffe folk i vanlige diskusjoner litt som her på KG.Men her er det jo ikke så mange menn.

Jo, kan for så vidt være enig i den. Det er lite 'fristende', egentlig. Når det er det første man ser med å gå inn på den siden. Men det har ingenting med chat.no å gjøre, det er dessverre bare en reklame som ligger der - som sagt, ganske idiotisk - for slik som du nå, du ble skeptisk. Vet det har vært en del snakk om det, men hva som skjer det må fuglene vite. For ellers er det en helt ok chat, selv om det er folk som logger seg inn med litt seksuelle hensikter. Men mange greie folk der også :)

AnonymBruker
Skrevet

Jo, kan for så vidt være enig i den. Det er lite 'fristende', egentlig. Når det er det første man ser med å gå inn på den siden. Men det har ingenting med chat.no å gjøre, det er dessverre bare en reklame som ligger der - som sagt, ganske idiotisk - for slik som du nå, du ble skeptisk. Vet det har vært en del snakk om det, men hva som skjer det må fuglene vite. For ellers er det en helt ok chat, selv om det er folk som logger seg inn med litt seksuelle hensikter. Men mange greie folk der også :)

Ok,kanskje jeg gir det et forsøk likevel da.Takk for tips :)

Skrevet

Ok,kanskje jeg gir det et forsøk likevel da.Takk for tips :)

Hehe, bare hyggelig. Men er heller ingen som har sagt at du må. Er ikke alt her i verden som faller i smak hos andre selv om det kanskje gjorde det for en selv :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får denne som anonym.

Har ligget med en jente her inne. Fikk en melding i innboksen hvor hun takket meg for tips om en fyr hun holdt på med (jeg hadde svart på tråden og angivelig gitt gode råd). Noen dager senere lå hun i sengen min og tok i mot. Ganske tilfeldig og spontant hele opplegget. Ble ikke noe mer.

Utover det har jeg ikke møtt noen, men jeg synes at ideen om å møte noen fra forum virker bedre enn nettdating da man kanskje har mer til felles og har blitt kjent på en mer naturlig måte forut.

Anonymous poster hash: 24503...6d7
  • Liker 1
Skrevet

Møtte folk via Myspace, Blink og Nettby i sin tid. Ikke så mange sånne sider igjen nå da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får denne som anonym.

Har ligget med en jente her inne. Fikk en melding i innboksen hvor hun takket meg for tips om en fyr hun holdt på med (jeg hadde svart på tråden og angivelig gitt gode råd). Noen dager senere lå hun i sengen min og tok i mot. Ganske tilfeldig og spontant hele opplegget. Ble ikke noe mer.

Utover det har jeg ikke møtt noen, men jeg synes at ideen om å møte noen fra forum virker bedre enn nettdating da man kanskje har mer til felles og har blitt kjent på en mer naturlig måte forut.

Anonymous poster hash: 24503...6d7

Det er nettop det jeg også føler,man ser mer av hva man har felles gjennom diskusjoner enn de monotone meldingene man sitter og skriver på en datingside,og blir kjent på en mer naturlig måte.Nesten som om man hadde møttes via felles bekjente irl.

Skrevet

Traff samboeren på diskusjon.no. Vi venter barn nå.

Har også møtt/datet jenter gjennom for eksempel IRC og WoW.

Anonymous poster hash: 51f51...91b

Jeg traff min tidligere samboer på diskusjon.no også. Man føler jo at man blir litt kjent med enkelte gjengangere,og kan bli interessert eller nysgjerrig. Jeg tenker ikke at det er naturlig å ta direktekontakt med noen på slike nettforum, men det gjorde hun, og så gikk det som det gikk. :P
Skrevet

Akk, burde vel spilt WoW. Virker som det er færre som finner hverandre gjennom Dark Souls.

#praisethesun

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt noen via chat.no.

Ja, det er mye rart der, men du har de normale som bare kjeder seg/ønsker bli kjent med noen nye der også :)

Anonymous poster hash: 18c0e...14d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...