AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Del Skrevet 26. juli 2015 Hvor stor plass har disse veskene? Får man plass til macbook pro 13? noen erfaringer? Anonymous poster hash: 1bb37...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 27. juli 2015 #2 Del Skrevet 27. juli 2015 http://www.mulberry.com/eu/shop/womens-bags/shoulder-bags/bayswater-black-natural-leather-with-brass I følge målene skal du fint få plass til en 13" pc/mac. Hvis du skal ha pc og flere tunge bøker ville jeg anbefalt å kjøpe en veske som også har mulighet til å bruke en skulderstopp. Uansett tror jeg den skal fungere greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMessage Skrevet 27. juli 2015 #3 Del Skrevet 27. juli 2015 Bruker en Bayswater på jobb, men vil ikke anbefale den som noe skoleveske. Jeg bruker den kun stort sett når jeg flyr (som en reise Mac veske..). Og ja, en Mac passer fint oppi. Men kjenner skjevbelastningen i skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Del Skrevet 28. juli 2015 Æsj, de veskene er så stygge Anonymous poster hash: 0a708...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 28. juli 2015 #5 Del Skrevet 28. juli 2015 Æsj, de veskene er så stygge Anonymous poster hash: 0a708...7a4 Lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Del Skrevet 29. juli 2015 Brukte den mye under studietiden og den er like fin idag:)Anonymous poster hash: 99d1a...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #7 Del Skrevet 29. juli 2015 Æsj, de veskene er så styggeAnonymous poster hash: 0a708...7a4 Det var ikke det ts spurte om Anonymous poster hash: 0a62d...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. juli 2015 #8 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg har en Mulberry Bayswater, og kan lett putte Mac Book Pro 13 oppi den. Har brukt den endel ganger på reise. Personlig så ville jeg ikke brukt den som skoleveske pga manglende skulderreim, det blir litt tungt å bære synes jeg. Etter at jeg fikk meg Mulberry oversized alexa så er det den jeg foretrekker ved lengre reiser og opphold på flyplasser, nettopp pga skulderreim og bedre plass. Hadde jeg vært skoleelev og skulle brukt veske kontra ryggsekk så hadde jeg valgt alexa´en tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 29. juli 2015 #9 Del Skrevet 29. juli 2015 Æsj, de veskene er så styggeAnonymous poster hash: 0a708...7a4 Flaks det ikke er du som skal ha de da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 29. juli 2015 #10 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg syns Bayswateren er alt for tung til å brukes som skoleveske, særlig fordi den ikke har noen skulderstropp. Selv om du får plass til en mac, vil bunnen være skeiv når du har macen oppi. Jeg hadde heller gått for Brynmore. Den har god plass til både macbook og bøker, den har skulderstropp og den ikke vil miste formen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå