Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ute etter en god foundation som passer for en med blandingshud. Jeg sliter blant annet med eksem og har derfor en del tørre områder i huden, men har også blank t-sone... Jeg ønsker en lett foundation men som samtidig dekker noe uten å virke tung på huden. Er det noen som har en å anbefale? :-)

Anonymous poster hash: 7bfc8...eb6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kroner tenkte du å bruke?

TS her.

Tenkte rundt 2-300 kr. Vet du om noen gode?

AnonymBruker
Skrevet

heo:)

Anonymous poster hash: 2fcd2...776
Skrevet

TS her.

Tenkte rundt 2-300 kr. Vet du om noen gode?

Ja, du kan prøveTrue Match fra L'oreal. 

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Tusen takk for svar!

Jeg har den fra Estee lauder, men synes huden min blir så forferdelig tørr av den.. Bruker den bare ved spesielle anledninger :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt samme hudtype som deg: tørre områder og blank t-sone.

Min favorittfoundation til under 300 kroner er Loreal true match. Den har lett-medium dekkevne og føles veldig lett på huden :)

Anonymous poster hash: 4af9b...734

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i Maxfactor sine foundations. Foundation+serun til 179, og en annen 3 in 1 til 189 er veldig gode til meg. De dekker og føles luftige, ikke tettende.

Føler jeg har jobbet meg gjennom svært mange såkalte fogode foundations, og etter flere dyre bomkjøp holder jeg meg til disse to. Ikke lukter de heller.

Anonymous poster hash: 317bd...82b

Skrevet

Jeg liker IsaDora Hydralight natural veldig godt. Gir masse fukt, men blir aldri blank av den. Naturlig, pent og medium dekkende resultat. 

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

TS her. Tusen takk for svar!Jeg har den fra Estee lauder, men synes huden min blir så forferdelig tørr av den.. Bruker den bare ved spesielle anledninger :)Anonymous poster hash: 7bfc8...eb6

Da bør du bruke en foundation for tørr hud og heller kompensere med et godt pudder over. De er flinke å hjelpe på Kicks. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er plaget med eksem og veldig tørr hud, og jeg ELSKER Clinique sin Even Better Foundation :) Den er visst ment til tørr og blandingshud, så trodde den ville være for matt for meg, men absolutt ikke. 

Dekker bra uten og virke synlig på huden, og kjennes nesten ikke. Den kan jeg ihvertfall anbefale. Kanskje du kan få en liten prøve hos Kicks før du kjøper?

Anonymous poster hash: ee52e...0e5
Skrevet (endret)

Jeg er ute etter en god foundation som passer for en med blandingshud. Jeg sliter blant annet med eksem og har derfor en del tørre områder i huden, men har også blank t-sone... Jeg ønsker en lett foundation men som samtidig dekker noe uten å virke tung på huden. Er det noen som har en å anbefale? :-)

Jeg har også blandingshud.Har ikke eksem,men noen tørre partier og fet t-soneHar brukt en formue på ulike foundations i det siste,uten å bli fornøyd.Mitt siste kjøp er en CC-cream fra L'Oreal:

http://www.vita.no/makeup/cc-cream/lor-lumi-cc-cream-lumi-cc-cream-green-antiredness

Har vært veldig fornøyd med den så langt.Den føles lett på huden men dekker det jeg trenger å dekke og jevner ut hudtonen.Foundations med høy dekkevne får ofte huden min til å se enda mer glinsende og fet ut men denne holdt seg fin hele dagen.

Endret av Sandie
Skrevet

Jeg elsker, elsker, elsker Sensai Fluid Finish (original) til min noen-steder-tørre-hud. Den er helt nydelig i konsistensen, og er virkelig den mest fuktighetsgivende/u-strippende foundationen jeg har prøvd noen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...