Gå til innhold

Hår og sminke - Bergen. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips salonger i Bergen som er flinke med brudehår/sminke? Sånn ca hva pleier det å koste? Og er det vanlig at man har en prøvetime der man tester ut frisyren og sminken før selve dagen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos salonger ligger det mellom 4-6500 kr. Jeg sjekket alle jeg fant iallefall. Det vanlige er visst å bare prøve håret, men du kan jo spørre om å komme en separat gang for å prøve sminke. Jeg prøvde hos to, og min erfaringer er at frisører (som ikke er spesielt utdannet makeupartist i tillegg) suger til sminke.

Jeg vil anbefale Anne Kari Vangen. Hun er kjempeflink med begge deler :-) Hun jobber på frisøren på xhibition, men kan også komme hjem til deg eller på hotell etc.

Anonymous poster hash: 7e135...0e9
Skrevet

Hos salonger ligger det mellom 4-6500 kr. Jeg sjekket alle jeg fant iallefall. Det vanlige er visst å bare prøve håret, men du kan jo spørre om å komme en separat gang for å prøve sminke. Jeg prøvde hos to, og min erfaringer er at frisører (som ikke er spesielt utdannet makeupartist i tillegg) suger til sminke.

Jeg vil anbefale Anne Kari Vangen. Hun er kjempeflink med begge deler :-) Hun jobber på frisøren på xhibition, men kan også komme hjem til deg eller på hotell etc.

Anonymous poster hash: 7e135...0e9

Takk for svar! Hva heter frisøren på Xibition? Hvor er det ellers vanlig å få utført sminken, om de fleste frisører ikke er flinke til det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...