AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Har en jolle med en 9,9 hk. Har Planer om å leie denne ut. Men hvordan foregår det? Hva om den blir ødelagt? Tar jeg depositum? Og hva er en grei pris for per dag / helg? Skriver man kontrakt? Anonymous poster hash: cb28d...a2d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Har en jolle med en 9,9 hk. Har Planer om å leie denne ut. Men hvordan foregår det? Hva om den blir ødelagt? Tar jeg depositum? Og hva er en grei pris for per dag / helg? Skriver man kontrakt?Anonymous poster hash: cb28d...a2d Vet ikke. Men jeg ville hørt med forsikringsselskapet om du må endre avtalen og betale mer i forsikring når det blir flere som bruker båten. Anonymous poster hash: e2f26...214
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Har ikke forsikring. Betalte 500 for båten og 2500 for motoren, så ser ikke helt vitsen.. TsAnonymous poster hash: cb28d...a2d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Har ikke forsikring. Betalte 500 for båten og 2500 for motoren, så ser ikke helt vitsen.. TsAnonymous poster hash: cb28d...a2d Ok. Jeg ville nok skrevet kontrakt/ leieavtale som underslkrives av deg og leietager, og i tillegg kreve depositum og leiepris betalt på forskudd. Anonymous poster hash: e2f26...214
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 1. Jolle 2. Båt til 3000,- NOK Hvem i F vil leie en slik båt, ikke jeg iallefall. Motoren er sikkert en gammel hest, du kan risikere leietakere får motorstopp eller annet trøbbel, jolla blir overfylt. Neinei, om det var 18 - 40 fot så ville saken snud seg men jolle til 3000,- tvile det der går rundt Anonymous poster hash: 5612c...ffa
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Jolla er verdt mer enn 3000 da -.- skrev bare hva JEG betalte for den. Er mange som er interessert i å leie den type båt for å komme seg ut på holmer / fiske med. man kan fint få motorstopp med nyere motorer også. TsAnonymous poster hash: cb28d...a2d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 Jolla er verdt mer enn 3000 da -.- skrev bare hva JEG betalte for den. Er mange som er interessert i å leie den type båt for å komme seg ut på holmer / fiske med. man kan fint få motorstopp med nyere motorer også. TsAnonymous poster hash: cb28d...a2d Kreves en forsikring som tillater utleie, ellers kan du havne i økonomisk og juridisk krise. (skaff deg en god kontrakt) Fiske fra en jolle er dessverre ubrukelig, men det finnes marked for alt.. Nyere motorer kan få motorstopp som med alt, men sjansen er minimalt kontra gammel 2tk hest. Anonymous poster hash: 5612c...ffa
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Kreves en forsikring som tillater utleie, ellers kan du havne i økonomisk og juridisk krise. (skaff deg en god kontrakt) Fiske fra en jolle er dessverre ubrukelig, men det finnes marked for alt.. Nyere motorer kan få motorstopp som med alt, men sjansen er minimalt kontra gammel 2tk hest. Anonymous poster hash: 5612c...ffa Går helt fint å fiske fra jolle, gjør det hele sommeren Anonymous poster hash: cb28d...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå