Gå til innhold

Pierre og Martine

Lostinparadise

Anbefalte innlegg

Nå har CF og Elin også gjort det slutt. Hm, tar vel ikke lang tid før det kommer på seher.no 😝

Hvor har du det fra?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bruker83924

Står på Elin sin instagram :) hun har svart på en kommentar der.

Hvor? Jeg har sett, og jeg finner det ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, dette er så latterlig. Jeg la til Isabell på snapchat, og nå gjør hun + Sara og hun polske (husker ikke navnet) narr av Martine.

Martine la ut en instagram-video av henne og en venninne som synger "She is not me". http://snapwidget.com/v/1048783970315853079

Nå nettopp så jeg en video hvor Isabell synger: "I am not you, baby" også synger Sara + hun polske etterpå: "she is not you"

Herregud, det er åpenbart at de latterliggjør Martine. Altså, Martine har aldri vært min favoritt-person i norsk media, og selv om mange mener hun burde tatt det privat angående det med Isabell, så syns jeg hun virker som den mest sympatiske av hele gjengen. Isabell fremstår (og har alltid fremstått) som en utrolig barnslig jente. Jeg har aldri, aldri, aldri likt henne. Likte henne ikke på PH, og liker henne fremdeles ikke.

Men det skal sies at jeg følger henne på snapchat for underholdningens skyld  :fnise: #dobbeltmoral? 

Vil tilføye at dette sikkert er litt barnslig av meg å dele også, men jeg elsker sladdeeer (huff...)

Endret av Ms.Sommerfugl
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fader altså for en oppførsel av Isabel. Kan vel ikke forvente noe annet av henne uansett. Men at Sara og Linn er med på det er bare teit og skammelig!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader altså for en oppførsel av Isabel. Kan vel ikke forvente noe annet av henne uansett. Men at Sara og Linn er med på det er bare teit og skammelig!

Sara har vel egentlig alltid irritert meg en smule. Det sleske gliset hennes da Elin satt og hylgråt fordi hun måtte velge mellom bestekompisen, og Harald (som en sterk taktiker). Det gliset har jeg for øvrig sett flere ganger hvor det var høyest upassende...

Når det gjelder Isabell, så kan jeg trygt si at den jenta der har mangel på empati. Hun er barnslig, egosentrisk og virker veldig umoden.

Linn er nok bare ei som tilter litt etter de andre. Hun virker som en person som ja - kan uttrykke egne meninger, men fort blir revet med om noen av de "kule jentene" gjør noe.

Ikke vet jeg, men jeg syns hele opplegget ble ekstremt teit og umodent. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut til å Være et svar på om de var søsken...

"Er du og cf fortsatt sammen?"

"Nei:)"

Ikke noe søskenprat der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så ikke at det var sånn der tagg på den.

Mobilen er ubrukelig til sånt ser det ut til ;)

Vet hva du mener! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok det har vært slutt også har de blitt sammen igjen. CF står bare som "i et forhold" på Facebook, før stod det med Elin. Men fint for de at det ordnet seg, virker dog litt spesielt å svare nei når det ikke stemmer. Da legger de jo opp til spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker dog litt spesielt å svare nei når det ikke stemmer. Da legger de jo opp til spekulasjoner.

Det er vel for å holde liv i spekulasjoner, tror du ikke?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Opprett ny...