BeverTramp Skrevet 24. august 2015 #241 Skrevet 24. august 2015 Nå var det slutt mellom Mathias og Isabel. Det kan ikke ha vært noe annet enn pr stunt. Blir for dumt. Kevin sa jo på en spørrerunde at mathias og isabell aldri hadde vært sammen
embla1807 Skrevet 24. august 2015 #242 Skrevet 24. august 2015 Noe jeg ikke skjønner er; Martine henger med Ariel, kjæresten til Daniel Louis - broren til Pierre. Og Daniel kommenterer "søte" osv på bilder av Martine og Ariel sammen.. Syntes det er litt rart med tanke på Martines forsøk på å "ødelegge" for Pierre osv.. Hadde en eks av broren min gjort noe lignende hadde jeg ikke akkurat vært spesielt fan av vedkommede 3
neiognei Skrevet 24. august 2015 #243 Skrevet 24. august 2015 Noe jeg ikke skjønner er; Martine henger med Ariel, kjæresten til Daniel Louis - broren til Pierre. Og Daniel kommenterer "søte" osv på bilder av Martine og Ariel sammen.. Syntes det er litt rart med tanke på Martines forsøk på å "ødelegge" for Pierre osv.. Hadde en eks av broren min gjort noe lignende hadde jeg ikke akkurat vært spesielt fan av vedkommede Selv en bror klarer sikkert å forstå at dusteoppførsel er dusteoppførsel. 3
Lostinparadise Skrevet 24. august 2015 Forfatter #244 Skrevet 24. august 2015 Noe jeg ikke skjønner er; Martine henger med Ariel, kjæresten til Daniel Louis - broren til Pierre. Og Daniel kommenterer "søte" osv på bilder av Martine og Ariel sammen.. Syntes det er litt rart med tanke på Martines forsøk på å "ødelegge" for Pierre osv.. Hadde en eks av broren min gjort noe lignende hadde jeg ikke akkurat vært spesielt fan av vedkommede Forsterker bare mistankene om at dette er et PR-stunt...
Gjest Rose11 Skrevet 24. august 2015 #245 Skrevet 24. august 2015 (endret) Kevin sa jo på en spørrerunde at mathias og isabell aldri hadde vært sammen Jeg vet jo at de aldri har vært sammen. Synes det blir for dumt å si nå at de ikke er sammen mer, når vi alle vet det kun var et pr stunt. Endret 24. august 2015 av Rose11
Speedmaster Skrevet 27. august 2015 #246 Skrevet 27. august 2015 Jeg vet jo at de aldri har vært sammen. Synes det blir for dumt å si nå at de ikke er sammen mer, når vi alle vet det kun var et pr stunt. Enig. Lættis opplegg. De må tro at folk er domme, sånn som de holder på.
SoftKitty Skrevet 27. august 2015 #247 Skrevet 27. august 2015 Helt OT men begynte å følge dem på snap pga denne tråden, og de (Isabell og Pierre) kjører hele tiden scooter uten hjelm (og med 2 på)... smart.
Adelia Skrevet 28. august 2015 #248 Skrevet 28. august 2015 OT. Angående snap. I storyen til Isabel spilles det en festlåt jeg syns er så digg. Men vet ikke hva den heter. Hvis man går inn der nå, så er det på snap med 168 s igjen. Der hvor bartenderen sitter oppå skulderen til en annen. Noen som vet hvilken låt det er?
embla1807 Skrevet 28. august 2015 #249 Skrevet 28. august 2015 OT. Angående snap. I storyen til Isabel spilles det en festlåt jeg syns er så digg. Men vet ikke hva den heter. Hvis man går inn der nå, så er det på snap med 168 s igjen. Der hvor bartenderen sitter oppå skulderen til en annen. Noen som vet hvilken låt det er? Major Lazer - Watch out for this
Adelia Skrevet 28. august 2015 #250 Skrevet 28. august 2015 Major Lazer - Watch out for this Uendelig takk for at du tok deg tid til å finne det ut 😀😀
globalagogo Skrevet 2. september 2015 #252 Skrevet 2. september 2015 OT. Angående snap. I storyen til Isabel spilles det en festlåt jeg syns er så digg. Men vet ikke hva den heter. Hvis man går inn der nå, så er det på snap med 168 s igjen. Der hvor bartenderen sitter oppå skulderen til en annen. Noen som vet hvilken låt det er? Er hun fortsatt i syden og fester??? Slettet henne fra snap for noen uker siden, da det ble for slitsomt med barisgutter og selfies i 100 sekunder
superdupermeg Skrevet 2. september 2015 #253 Skrevet 2. september 2015 Er hun fortsatt i syden og fester??? Slettet henne fra snap for noen uker siden, da det ble for slitsomt med barisgutter og selfies i 100 sekunder Nå har de reist til noen luksusvillaer for å feire at sesongen er ferdig:P 1
embla1807 Skrevet 2. september 2015 #254 Skrevet 2. september 2015 Lurer på åssen leveren hennes ser ut. Hver dag siden mai har hun festet
Alvea Skrevet 2. september 2015 #255 Skrevet 2. september 2015 Jeg undres over hvordan de har råd til det. Så lenge neddi Rhodos der de stort sett bare drikker og spiser ute. Og hun skal kun være hjemme i norge i 2 uker før hun drar til Miami for å være der i ukesvis igjen
Tss Skrevet 2. september 2015 #256 Skrevet 2. september 2015 Jeg undres over hvordan de har råd til det. Så lenge neddi Rhodos der de stort sett bare drikker og spiser ute. Og hun skal kun være hjemme i norge i 2 uker før hun drar til Miami for å være der i ukesvis igjen Bor billig, gratis drikke og lønn for "jobben" de gjør på GG... Regner jeg med
superdupermeg Skrevet 2. september 2015 #257 Skrevet 2. september 2015 Bor billig, gratis drikke og lønn for "jobben" de gjør på GG... Regner jeg med Ja, de har vel bodd i etasjen over GG om jeg skjønte det rett:)
Anbefalte innlegg