Gå til innhold

Pierre og Martine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var det slutt mellom Mathias og Isabel. Det kan ikke ha vært noe annet enn pr stunt. Blir for dumt.

Kevin sa jo på en spørrerunde at mathias og isabell aldri hadde vært sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe jeg ikke skjønner er; Martine henger med Ariel, kjæresten til Daniel Louis - broren til Pierre. Og Daniel kommenterer "søte" osv på bilder av Martine og Ariel sammen.. Syntes det er litt rart med tanke på Martines forsøk på å "ødelegge" for Pierre osv.. Hadde en eks av broren min gjort noe lignende hadde jeg ikke akkurat vært spesielt fan av vedkommede

• Liker 3
Skrevet

Noe jeg ikke skjønner er; Martine henger med Ariel, kjæresten til Daniel Louis - broren til Pierre. Og Daniel kommenterer "søte" osv på bilder av Martine og Ariel sammen.. Syntes det er litt rart med tanke på Martines forsøk på å "ødelegge" for Pierre osv.. Hadde en eks av broren min gjort noe lignende hadde jeg ikke akkurat vært spesielt fan av vedkommede

Selv en bror klarer sikkert å forstå at dusteoppførsel er dusteoppførsel.

• Liker 3
Skrevet

Forsterker bare mistankene om at dette er et PR-stunt...

Skrevet (endret)

Kevin sa jo på en spørrerunde at mathias og isabell aldri hadde vært sammen

Jeg vet jo at de aldri har vært sammen. Synes det blir for dumt å si nå at de ikke er sammen mer, når vi alle vet det kun var et pr stunt.

Endret av Rose11
Skrevet

Jeg vet jo at de aldri har vært sammen. Synes det blir for dumt å si nå at de ikke er sammen mer, når vi alle vet det kun var et pr stunt.

Enig. Lættis opplegg. De må tro at folk er domme, sånn som de holder på.

Skrevet

Helt OT men begynte å følge dem på snap pga denne tråden, og de (Isabell og Pierre) kjører hele tiden scooter uten hjelm (og med 2 på)... smart.

Skrevet

OT. Angående snap. I storyen til Isabel spilles det en festlåt jeg syns er så digg. Men vet ikke hva den heter. Hvis man går inn der nå, så er det på snap med 168 s igjen. Der hvor bartenderen sitter oppå skulderen til en annen. Noen som vet hvilken låt det er?

Skrevet

OT. Angående snap. I storyen til Isabel spilles det en festlåt jeg syns er så digg. Men vet ikke hva den heter. Hvis man går inn der nå, så er det på snap med 168 s igjen. Der hvor bartenderen sitter oppå skulderen til en annen. Noen som vet hvilken låt det er?

Major Lazer - Watch out for this
Skrevet

Major Lazer - Watch out for this

Uendelig takk for at du tok deg tid til å finne det ut 😀😀
Skrevet

Er hun fortsatt i syden og fester??? Slettet henne fra snap for noen uker siden, da det ble for slitsomt med barisgutter og selfies i 100 sekunder

Skrevet

Er hun fortsatt i syden og fester??? Slettet henne fra snap for noen uker siden, da det ble for slitsomt med barisgutter og selfies i 100 sekunder

Nå har de reist til noen luksusvillaer for å feire at sesongen er ferdig:P

• Liker 1
Skrevet

Lurer på åssen leveren hennes ser ut. Hver dag siden mai har hun festet

Skrevet

Jeg undres over hvordan de har råd til det. Så lenge neddi Rhodos der de stort sett bare drikker og spiser ute. Og hun skal kun være hjemme i norge i 2 uker før hun drar til Miami for å være der i ukesvis igjen :P

Skrevet

Jeg undres over hvordan de har råd til det. Så lenge neddi Rhodos der de stort sett bare drikker og spiser ute. Og hun skal kun være hjemme i norge i 2 uker før hun drar til Miami for å være der i ukesvis igjen :P

Bor billig, gratis drikke og lønn for "jobben" de gjør på GG... Regner jeg med :)

Skrevet

Bor billig, gratis drikke og lønn for "jobben" de gjør på GG... Regner jeg med :)

Ja, de har vel bodd i etasjen over GG om jeg skjønte det rett:)

• Opprett ny...