Lostinparadise Skrevet 16. august 2015 Forfatter #221 Del Skrevet 16. august 2015 Martine skrev nettopp dette på bloggen sin: Pierre har vært utro mot meg med minst 5 forskjellige jenter. Det finnes ingen unnskyldning for å gjøre noe slikt. Hvis han syntes at han hadde det så dårlig bak de 4 veggene, som han snakker om, så burde han gjort det slutt. Aiaiai, sirkuset er igang igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 16. august 2015 #222 Del Skrevet 16. august 2015 Martine skrev nettopp dette på bloggen sin:Pierre har vært utro mot meg med minst 5 forskjellige jenter. Det finnes ingen unnskyldning for å gjøre noe slikt. Hvis han syntes at han hadde det så dårlig bak de 4 veggene, som han snakker om, så burde han gjort det slutt. Aiaiai, sirkuset er igang igjen Når skal dette ende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lostinparadise Skrevet 16. august 2015 Forfatter #223 Del Skrevet 16. august 2015 Når skal dette ende? Aldri, ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 16. august 2015 #224 Del Skrevet 16. august 2015 Martine skrev nettopp dette på bloggen sin: Pierre har vært utro mot meg med minst 5 forskjellige jenter. Det finnes ingen unnskyldning for å gjøre noe slikt. Hvis han syntes at han hadde det så dårlig bak de 4 veggene, som han snakker om, så burde han gjort det slutt. Aiaiai, sirkuset er igang igjen Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle si det, men jeg er 100% enig med henne. Har man et dårlig forhold og ikke er fornøyd, så gjør man det slutt. Man ligger ALDRI med andre for så å sutre når man blir tatt på fersken og blir dumpa. Veldig lite voksen av ham, og ikke akkurat noe som gjør ham til en posterboy for såkalte forholdsmateriale. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 16. august 2015 #225 Del Skrevet 16. august 2015 Pierre er ung og umoden. Han blir vel bedre med åra. Men hadde nok ikke gått inn i et forhold med han akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 16. august 2015 #226 Del Skrevet 16. august 2015 Pierre har kommentert på bloggen til Martine: Jag förstår inte varför du gör så jävla big deal ut ur denna. Jag gör vad fan jag vill, och jag vet att du var otrogen mot mig. Försök inte att spela så jävla oskyldig. Varför tror du att du var en sådan underbar älskar, och varför är det du försöker att få hela världen mot mig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 16. august 2015 #227 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg begynner nesten å tro at grunnen til at de slo opp er en helt annen enn det de sier. Virker som alt er bare spill for å tviholde på "berømmelsen" og ikke bli glemt i media etter PH. Det blir liksom altfor dumt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 16. august 2015 #228 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg synes egentlig at både Pierre og Martine kunne taklet denne saken på andre måter, men kommentarene på det siste innlegget til Martine er bare helt forferdelige. Stakkars jente, det er så mye hets og nesten mobbing i det kommentarfeltet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 16. august 2015 #229 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg synes egentlig at både Pierre og Martine kunne taklet denne saken på andre måter, men kommentarene på det siste innlegget til Martine er bare helt forferdelige. Stakkars jente, det er så mye hets og nesten mobbing i det kommentarfeltet. Huff ja. Synes hun bare burde slette bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 16. august 2015 #230 Del Skrevet 16. august 2015 Pierre har kommentert på bloggen til Martine: Jag förstår inte varför du gör så jävla big deal ut ur denna. Jag gör vad fan jag vill, och jag vet att du var otrogen mot mig. Försök inte att spela så jävla oskyldig. Varför tror du att du var en sådan underbar älskar, och varför är det du försöker att få hela världen mot mig? Er ikke sikkert det er Pierre da, andre kan jo skrive under hans navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 16. august 2015 #231 Del Skrevet 16. august 2015 Er ikke sikkert det er Pierre da, andre kan jo skrive under hans navn Nei, det er vanskelig å si, men syns det minner litt om hvordan han skriver på sin egen blogg og insta:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 17. august 2015 #232 Del Skrevet 17. august 2015 Etter å ha lest bloggen til Pierre, så fremstår han veldig umoden. Du kan ikke gjøre hva du vil når du er i et forhold. Pule rundt og gi faen. Han er ikke noe kjærestemateriale . 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 18. august 2015 #233 Del Skrevet 18. august 2015 Håper noen venner eller familie får Martine til å slette bloggen, eller iallefall stenge kommentarfeltet. Hun er jo voksen, men håper noen kan påvirke henne til det Utrolig mange stygge kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 19. august 2015 #234 Del Skrevet 19. august 2015 Synes synd på Martine jeg. Enig i at Pierre virker veldig umoden. Bruke det at hun ble sur/sjalu når han var ute med kompiser og drakk er ikke akkurat noe godt argument når han tydligvis var utro mange ganger Selvinnsikt er jo ikke PH-deltakere best på da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 20. august 2015 #235 Del Skrevet 20. august 2015 Nå skal Isabel og Pierre sammen til Miami.. Venner eller ei, hadde jeg vært Martine hadde jeg blitt utrolig lei meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lostinparadise Skrevet 20. august 2015 Forfatter #236 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Synes synd på Martine i og med at Pierre var utro mot en god venninne av henne. Skikkelig kjipt. Synes ikke synd på henne over det Pierre og Isabel har skrevet på sine blogger, hun ba om det. I bunn og grunn synes jeg hele situasjonen bare er komisk... Endret 20. august 2015 av Lostinparadise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 20. august 2015 #237 Del Skrevet 20. august 2015 Synes isabel og pierre kunne vært litt mer ydmyke?? Altså, jeg forstår det er kjipt hvordan de ble hengt ut, men de har faktisk knust hjerte til en kjæreste og en nær veninne? Nå vet ikke jeg hvordan de er utenfor sosiale medier, men de kunne vel vært litt mer lei seg, muligens ikke snappet sammen hver eneste dag og respektert Martine litt? Javel Pierre, du kan gjøre hva "fan" du vil, men du fremstår som en umoden drittunge som forsvarer utroskap med at forholdet ikke var perfekt. Kjenner jeg får litt sympati for Martine, selvom hun bør beskyttes fra seg selv. Aldri likt henne spesielt pga ph, men nå synes jeg faktisk synd i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 21. august 2015 #238 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Nå skal Isabel og Pierre sammen til Miami.. Venner eller ei, hadde jeg vært Martine hadde jeg blitt utrolig lei meg. Alene? Er vel ikke lenge til de er kjærester tenker jeg. Blir litt kvalm over hvor care de bygge virker. Ja, de sier det var dårlig gjort osv, men de strør jo salt i såret og kommer bare med unnskyldninger. Jeg likte Pierre på PH, men nå fremstår han veldig umoden til det hele. Jeg gjør hva fan jeg vil liksom. Endret 21. august 2015 av Savannah87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 21. august 2015 #239 Del Skrevet 21. august 2015 Tråden er ryddet for sitat hentet fra blogg samt. svar til dette sitatet. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 24. august 2015 #240 Del Skrevet 24. august 2015 Nå var det slutt mellom Mathias og Isabel. Det kan ikke ha vært noe annet enn pr stunt. Blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg