Gå til innhold

Hvordan vite om en jente syntes du er kjekk/søt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel veldig lenge og føler meg klar for å treffe noen igjen nå.

Problemet er at jeg vet ikke hvordan eller hvor jeg kan treffe jenter og hvordan merke om de er interessert i at jeg tar kontakt eller ikke. Av og til når jeg er ute på byen og går forbi jenter så er det noen som ser på meg og smiler mens vi går forbi, men hvordan vet man om de kikker bare eller om de syntes jeg var kjekk eller noe sånt? Har kanskje ikke så veldig stor selvtillit siden jeg ikke har vært med noen på en stund, men føler allikevel at jeg er fornøyd med meg selv.

Der hvor jeg jobber så pleier jeg av og til å være i kassa og i forrige uke var det ei veldig fin jente som kom innom og smilte og så på meg når hun skulle betale. Når hun gikk var det mange andre kunder i kassa, men hun sa fremdeles ha det, kikket på meg og smilte til meg i det hun gikk. Det hender ofte at mange jenter ikke gjør dette, de sier ingen ting egentlig og bare går. Men denne jenta kikket på meg og smilte, det ga meg en veldig god følelse faktisk! :) Så hvordan kan man vite om en jente vil at du skal ta kontakt og/eller syntes du er kjekk?

Anonymous poster hash: 86867...cb7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt kjæreste før?

Anonymous poster hash: 1e8ed...4f3
Skrevet

Jeg vil si at det ofte ikke er slik du tror. Ofte kan de du føler ignorerer deg være de som er mest interesserte i deg, mens de som du tror liker deg bare er hyggelige av den enkle grunn at de er hyggelige.

Når du tenker at du vil ha grønt lys før du tar kontakt med en jente kan det vel tenkes at jenter tenker det samme? Faktisk er det slik at en jente ikke alltid liker deg eller en gang registrerer hvem du er før du har snakket med henne.

Jeg løste alle slike problemer ved å gå etter de jentene jeg liker uansett om de har gitt noen signaler eller ikke. Det er min anbefaling.

:)

• Liker 2
Skrevet

For min del har jeg mer øyekontakt og smiler mer til de jeg ikke finner spesielt attraktive, dersom jeg syntes noen er kjekk ser jeg fort vekk, ikke tør jeg smile noe særlig heller. Rare greier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...