Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er en jente på 19 år som har endel talgprikker i fjeset. Disse er ikke hvite inni så det er ikke milier(?). Bare lurte på om noen visste hvordan man kan fjerne disse? Kan det gjøres hos en hudpleier?

Noen som har erfaringer?  :biggrin:

Legger ved ett bilde av sånn ca det ser ut..

post-56469-0-18643700-1437927084_thumb.p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrivefeil i overskrift, mente naturligvis ansikt*

Skrevet

ingen?

Skrevet

MD Formulations?

Skrevet

Dra til hudlege?

Skrevet

Jeg plages med sånne talgprikker hvis jeg ikke er nøye med å rense ansiktet morgen og kveld. Det begynte da jeg skiftet til flytende Foundation. Før har jeg brukt mineralfoundation uten å reagere.

Jeg fortsetter likevel med flytende Foundation fordi jeg synes det ser penere ut, og det går greitt så lenge jeg er nøye med å fjerne den etterpå.

Ellers bruker jeg La Roche Posay sin serie for uren hud, fikk den anbefalt av hudlege.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mine bort, etter iherdig søk på å få de bort med dyre produkter uten nytte i maaange år, ved å slutte å bruke sminke , og slutte å pille på de før de var på vei ut selv. Jo mer jeg irriterte huden jo mere langvarig og værre ble det. Så begynte jeg med Garnier Exfoilation , hadde prøvd skrubber og exfoilation i mange år før men gjorde det for hardt og for ofte, og når jeg trappet ned til å gjøre det bare en gang i uka så irriterte det ikke huden for mye. Så fuktighetskrem !!! Huden produserer talg fordi den trenger å smøre seg selv, så det at man tenker at tørr hud tørker ut uren hud er helt feil for det gir motsatt effekt. Min hud ble ren av tea tree oil og castor olje! Sverger til de to fortsatt i dag, snart et år med helt glatt hud <3

Anonymous poster hash: 455c9...3ea
Skrevet

Jeg plages med sånne talgprikker hvis jeg ikke er nøye med å rense ansiktet morgen og kveld. Det begynte da jeg skiftet til flytende Foundation. Før har jeg brukt mineralfoundation uten å reagere.

Jeg fortsetter likevel med flytende Foundation fordi jeg synes det ser penere ut, og det går greitt så lenge jeg er nøye med å fjerne den etterpå.

Ellers bruker jeg La Roche Posay sin serie for uren hud, fikk den anbefalt av hudlege.

Vet du hvordan man fjerner disse da? er ikke spesielt flatterende :(

Skrevet

Er en pillefrans, så klarte ofte ikke å la dem være helt i fred. Så jeg stikker og klemmer, sikkert ikke veldig lurt.. Men når det er sagt så har jeg ikke behov for det nå når jeg endelig er blitt nøye med sminkefjerningen. Noen kan forsvinne av seg selv nærmest over natten, kanskje litt rart men.

Ellers peeler jeg og bruker en veldig lett dagkrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...