AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Del Skrevet 26. juli 2015 Noen kommende filmer dere gleder dere til å se? Jeg syns kinoprogrammet har vært ganske labert i år, men her er noen: The walk Bølgen London has fallen Lady in gold Age of Adaline (ser ut som går rett på dvd her) Anonymous poster hash: e84ac...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Del Skrevet 26. juli 2015 En til: The martian, med Matt Damon - og Aksel Hennie! Anonymous poster hash: e84ac...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 26. juli 2015 #3 Del Skrevet 26. juli 2015 Freeheld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. juli 2015 #4 Del Skrevet 28. juli 2015 STAR WARS <3 <3 <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jack_daniels Skrevet 28. juli 2015 #5 Del Skrevet 28. juli 2015 Den om NWA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Del Skrevet 28. juli 2015 Får stadig nyhetsbrev fra kinoen om det fantastiske sommerprogrammet deres, men må si det er skuffende jevnt over Det jeg skulle ønske kom var Back to the future 4, men det måtte vært en original med MJ Fox og C Lloyd som de hadde klart å holde hemmelig frem til nå, selvsagt. Nytter ikke uten de to, og jeg tror dessverre Michael er i litt dårlig form til å gjenta rollen som evig tenåring. Anonymous poster hash: e84ac...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå