AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?? Ser mye på dansk tv, og der er det en dame (Blomsterberg) som lager mye godt. Hun har bla laget noen bittesmå kaker/terter. Kan se ut som formene er ca 5 cm tvers over, og kansje 2cm høye... (På ruglete øyemål da!) har prøve å lete etter sånne, men alle er så store!!! Noen som vet hvor jeg kan finne dette?? Har prøvd både traktøren og kitchn uten hell, pluss ymse frittstående butikker...Anonymous poster hash: 9590a...27f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 http://m.ebay.com/itm/3-Cupcake-Pudding-Egg-Tart-Mold-5-7cm-New-Platzchen-Form-DIY-Keks-kreativ-DL-/251983169490?nav=SEARCHAnonymous poster hash: bf344...f41
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Åhlens har ofte sånt. Anonymous poster hash: b18e5...b6e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?? Ser mye på dansk tv, og der er det en dame (Blomsterberg) som lager mye godt. Hun har bla laget noen bittesmå kaker/terter. Kan se ut som formene er ca 5 cm tvers over, og kansje 2cm høye... (På ruglete øyemål da!) har prøve å lete etter sånne, men alle er så store!!! Noen som vet hvor jeg kan finne dette?? Har prøvd både traktøren og kitchn uten hell, pluss ymse frittstående butikker...Anonymous poster hash: 9590a...27f Åhléns har dette, og kanskje også Jernia Anonymous poster hash: 82b85...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå