Gå til innhold

Birkenstock sandaler

Anbefalte innlegg

Gjest anonym2233
Skrevet

Hei!

Noen her som har Birkenstock sandaler og kan fortelle litt om størrelsen?

Sitter og vurderer å kjøpe meg et slikt par :danse:

Hørt de skal være veldig gode, i tillegg til mange av modellene er veldig fine.

Hvordan sitter de på foten? Hvilken modell har du?

Jeg bruker størrelse 35 - 35,5, så er litt i tvil om jeg finner disse i min størrelse..

Leser samtidig på en kundeomtale på en nettside, at dem er litt store i størrelsen?

Vurderer disse foreløpig, først og fremst på grunn av stroppen bak hælen :)

https://lillevinkelsko.no/sandaler/birkenstock/milano-smal

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fine?

Anonymous poster hash: 54442...e2e
  • Liker 5
Skrevet

Synes de er normale i størrelsen. De finnes også i bredfot modell, den er bredere foran. Liker veldig godt mine, og kan stå og gå i mange timer om dagen og synes de er utrolig gode på foten. De beste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://www.footshopping.com/default.cfm?AktionID=2

Tror de er billigere her. Du betaler ikke toll på sko, bare mva på 25 %. Den kommer på regning fra UPS en uke etter skoene. Nå har de gratis frakt, og.

Gå inn og prøv i en Eursko butikk eller andre som fører skoene.

De er litt små vil jeg si i størrelsen. Bruker 39 i Ecco, måtte returnere fordi 39 var for smått i Birkenstock.

Anonymous poster hash: 6b5e9...1ff

• Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Synes de er normale i størrelsen. De finnes også i bredfot modell, den er bredere foran. Liker veldig godt mine, og kan stå og gå i mange timer om dagen og synes de er utrolig gode på foten. De beste.

Så herlig!

Kjøpte du dem på nett, eller dro du innom butiken?

Veldig glad i sandaler, men med vonde legg, er det kun joggesko som gjelder..

(Jobber i butikk, så blir mye flatt underlag og mye bevegelse)

Hadde vært godt med noen fine og gode sandaler, som en kan bruke til og fra/i fritiden, som er gode for føttene.

Fine?

Anonymous poster hash: 54442...e2e

Smak og behag? :wink:

Gjest lipgloss
Skrevet

Hei,birkenstock er store i str,jeg bruker str 40/41 til vanlig alt etter,kjøpte meg gizhe modelen og måtte ha str 39

prøve str 40 og de var alt for store

Skrevet

Så herlig!

Kjøpte du dem på nett, eller dro du innom butiken?

Veldig glad i sandaler, men med vonde legg, er det kun joggesko som gjelder..

(Jobber i butikk, så blir mye flatt underlag og mye bevegelse)

Hadde vært godt med noen fine og gode sandaler, som en kan bruke til og fra/i fritiden, som er gode for føttene.

Smak og behag? :wink:

Jeg har bla kjøpt dem i butikk og på nettet på bla Zalando. Har hatt Birkenstock i 15 år, så jeg har noen forskjellige.

Jobber også noen ganger i butikk og bruker kanskje aller mest disse:

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/hverdagssko/birkenstock-2454/gizeh-400109-14/?gclid=CKjP5MeH-cYCFagLcwod5HcKvA&gclsrc=aw.ds

Har også den klassiske modellen.

I år er det kommet noen nye modeller med mer myk såle. Disse har jeg ikke prøvd, bare hørt om. Birkenstock er jo blitt veldig populære og på mote, spesielt etter at så mange kjendiser begynte å bruke dem.

birkenstock på kjendiser

Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg har bla kjøpt dem i butikk og på nettet på bla Zalando. Har hatt Birkenstock i 15 år, så jeg har noen forskjellige.

Jobber også noen ganger i butikk og bruker kanskje aller mest disse:

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/hverdagssko/birkenstock-2454/gizeh-400109-14/?gclid=CKjP5MeH-cYCFagLcwod5HcKvA&gclsrc=aw.ds

Har også den klassiske modellen.

I år er det kommet noen nye modeller med mer myk såle. Disse har jeg ikke prøvd, bare hørt om. Birkenstock er jo blitt veldig populære og på mote, spesielt etter at så mange kjendiser begynte å bruke dem.

birkenstock på kjendiser

De i linken, var fine! :)

Har hørt at dem har eksistert lenge ja, men har tidligere prøvd et par Ecco og Gabor(?)

- Ikke vært noe særlig fornøyd sånn sett...

Fikk disse i forslag fra min svigerinne som var svært fornøyd med dem... 

Ser at Zalando selger en god del, men får heller ta en butikk tur for å prøve på. Litt dumt å bestille over nett som førstegangs kjøp, og størrelsen ikke helt passer. :)

Skrevet

Synes de er litt store i størrelsen, jeg bruker 39 og 40 i sko, og 39 i Birkenstock var mer enn stort nok.

AnonymBruker
Skrevet

Synes de er litt store i størrelsen, jeg bruker 39 og 40 i sko, og 39 i Birkenstock var mer enn stort nok.

Det er forskjell på de ulike Birkenstock utgavene. Jeg målte og sammenlignet 39 i vanlig Birkenstock og Papillio og Birko(?).

Innmaten/fotsengen bygger mer i Birko og Papillio enn i den classiske Birkenstocken etter mine målinger.

Der er og ulik bredde, smal, normal og bred.

Anonymous poster hash: 6b5e9...1ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...