AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Noen å anbefale? Gjerne variert meny!Anonymous poster hash: 98bd8...12c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Egon? Egon er praktisk talt en burgerrestaurant. Her er en haug med gode og varierte tips: osloby.no Anonymous poster hash: 67909...088
Hecubaa Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Egon er praktisk talt en burgerrestaurant. Her er en haug med gode og varierte tips: osloby.no Anonymous poster hash: 67909...088 Fordi sju av nitti retter tilfeldigvis består av hamburgere? TS skrev barnevennlig så jeg gikk ut fra at det var matmessig hun mente og at sushi og østers kanskje er noen år for tidlig.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Egon? Betyr "barnevennlig" automatisk dårlig? Ta med deg kidsa på et skikkelig sted! Ved Egertoget ligger det to bra indiske, Habibi ligger ikke langt fra Jernbanetorget. Det samme gjelder for Taco repulica. Anonymous poster hash: ff779...fda 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Fordi sju av nitti retter tilfeldigvis består av hamburgere? TS skrev barnevennlig så jeg gikk ut fra at det var matmessig hun mente og at sushi og østers kanskje er noen år for tidlig.. Barnevennlig trenger ikke bety søppelmat. Egon har søppelmat. Mange barn elsker sushi og bør med rette bli misfornøyde hvis søppelmat er alt de tilbys når de skal på restaurant. Anonymous poster hash: 67909...088 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Brunello er italiensk og ligger rett bak Oslo City. Anonymous poster hash: 9bd9d...d80 1
Wilma89 Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 Fridays? De har jo burgere der, men mye annet godt også. Pleier å ta med niesen min på 6 år dit. Hun får alltid en liten tegnebok og fargekritt av de ansatte som hun kan holde på med til maten kommer. Og til slutt er det jo den obligatoriske heliumbalongen🎈😄 Peppes Pizza er vell heller ikke langt fra Oslo city. Kommer jo an på om dere liker pizza😊 2
Hecubaa Skrevet 26. juli 2015 #9 Skrevet 26. juli 2015 Barnevennlig trenger ikke bety søppelmat. Egon har søppelmat. Mange barn elsker sushi og bør med rette bli misfornøyde hvis søppelmat er alt de tilbys når de skal på restaurant. Anonymous poster hash: 67909...088 Okei, ikke hiss deg opp selv om jeg har et godt forhold til Egon og liker maten der. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #10 Skrevet 26. juli 2015 Ts her: havna på egon... elendig mat til blodpriser, djiiz... men skal prøve ut noen av de andre også. Burde spesifisert mem mente egentlig om det var noe gøy for barna der. Type tegneting... aktiviteter:-) og god mat:-) de bestilte pizza og.milkshake...men spiste lite:-) Anonymous poster hash: 98bd8...12c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå