Gå til innhold

Må hun være utadvendt og sosial?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor viktig er det for menn at jenta er utadvendt, sosial og byr veldig på seg selv i sosiale settinger? Foretrekker dere nevnte egenskaper eller ei som er mer rolig?

Jeg har inntrykk av at dette betyr mer for kvinner (at menn har disse egenskapene), men jeg tar kanskje feil.

Anonymous poster hash: 2444d...22f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt individuelt. En utadvendt mann kan sette pris på en rolig og laid back jente og en innadvendt mann kan sette pris på en sprudlende og sosial jente.

Det er likedan med kvinner, men flere kvinner vektlegger sosial selvtillit. Det betyr ikke alltid at man er utadvendt, men at man er respektert, trygg og ikke engestelig/sjenert. Menn er noe mer åpne for sjenerte jenter enn jenter er for sjenerte menn og det handler jo og om at det ofte faller på mannen å ta initativ, og sjenanse kan sette en stopper for det.

Anonymous poster hash: 8166b...386
Skrevet

Det er helt individuelt. En utadvendt mann kan sette pris på en rolig og laid back jente og en innadvendt mann kan sette pris på en sprudlende og sosial jente.

Det er likedan med kvinner, men flere kvinner vektlegger sosial selvtillit. Det betyr ikke alltid at man er utadvendt, men at man er respektert, trygg og ikke engestelig/sjenert. Menn er noe mer åpne for sjenerte jenter enn jenter er for sjenerte menn og det handler jo og om at det ofte faller på mannen å ta initativ, og sjenanse kan sette en stopper for det.

Anonymous poster hash: 8166b...386

Dette!

Skrevet

Varierer vel fra person til person. Mannen min er innadvent, og det er jeg også. Ser ikke ut som om vi har noe imot det. Er vel slik at utadvendte ofte vil ha utadvendte og omvendt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor svarer damer i denne tråden??

Anonymous poster hash: 2444d...22f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjenert mann her som foretrekker sjenerte jenter. Dessverre er mitt inntrykk at også sjenerte jenter foretrekker menn som ikke er sjenerte. Eller mer korrekt, både sjenerte og ikke-sjenerte jenter foretrekker andre menn enn undertegnede, men det kan jo være andre ting enn sjenertheten min som gjør meg uinterresant.

Anonymous poster hash: 89926...7f7
Skrevet

Hun trenger ikke være festens midtpunkt, men det er en fordel at hun ikke sitter i hjørnet som en grå mus hele kvelden. Hun må fungere i sosiale settinger som middager, grillturer i parken, vors/fest osv., men hun trenger ikke ha verdens største nettverk, være venner med alt og alle og være midtpunktet hele tiden.

Skrevet

Jeg er enig med guttemann over. Så lenge hun fungerer i sosiale sammenhenger er jeg fornøyd. Det viktigste er uansett hvordan hun er når hun er sammen med meg og om kjemien vår er bra. Sjenerte jenter kan være svært så sjarmerende, så sant vi ikke snakker ekstrem sjenanse. Det blir noe annet. Men jeg liker godt sjenerte jenter. Supersøtt.

Faktisk har jeg ikke noen ønsker om en ultra-populær jente. Jeg kjenner en slik en og jeg tror faktisk det hadde blitt slitsom å forholde seg til all oppmerksomheten hun får.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...