Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Raskt spørsmål før jeg hopper i dusjen. Har rødt farget hår, sæ bruker Revlon Professional nutri color cream 500 for å freshe opp fargen. Men når bruker jeg hårkur? Er det før eller etter kremen?

Bruker å vaske med shampo, ha i hårkrem i 3 minutter-ish, skyll ut og balsam i tuppene tilslutt til vanlig. Men siden håret var stripet før farget rødt, er det slitt.

Noen som vet? Før eller etter? :D

Anonymous poster hash: 47706...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde den kremen var hårkur, jeg?  :vetikke: Det jeg bruker den som, i alle fall! Men hvis du skal ha hårkur i tillegg, hadde jeg fordelt det utover to-tre dusjinger tror jeg (hårkur -> vanlig vask -> fargekur, liksom). Håret klarer vel ikke ta til seg all verden på en gang?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde den kremen var hårkur, jeg? :vetikke: Det jeg bruker den som, i alle fall! Men hvis du skal ha hårkur i tillegg, hadde jeg fordelt det utover to-tre dusjinger tror jeg (hårkur -> vanlig vask -> fargekur, liksom). Håret klarer vel ikke ta til seg all verden på en gang?

Er den det? Det kan godt hende altså, men da dropper jeg selvfølgelig kuren.

Tusen takk for svar! :D

Skrevet

Er den det? Det kan godt hende altså, men da dropper jeg selvfølgelig kuren.

Tusen takk for svar! :D

Det jeg har blitt fortalt i alle fall; jeg har brukt bare den i 2 år nå og håret mitt er i alle fall fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...