AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 har et barn på 13 hvor det nå er nivå deling. Barnet er på 2 laget. Og får nå ikke mulighet til å tene med 1 laget. Barnet mitt er tett oppunder de, men mange der har vokst og er store. Det er adskilte treninger hele tiden. Skjønner barnet ikke er god nok for kamper, men treninger burde da gi en gulrot og motivasjon. Nå skal 1 laget på norway cup, 2 laget får ikke bli med dit. Men heller stille opp på en annen mindre cup til høsten. Noe barnet mitt er lei seg for. Hvordan er det i klubben ditt barn spiller?Anonymous poster hash: b0e71...911
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Typisk fotball og idrett... Min sønn spille både fotball og cello og han har fortalt om det du nevner her. Beste tipset er å bare trene og ha det gøy...Anonymous poster hash: c2980...e26
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Oops...så at det gjelder alderen 12-14 år...da kan jeg ikke hjelpe - har små barn Anonymous poster hash: c2980...e26
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Jeg trodde ikke de fikk toppe lag i barneidretten? Du burde ta kontakt med fotballforbundet, eller norges idrettsforbund, og høre hva de tenker om saken. Dere betaler vel samme sum for at gutten skal spille fotball, som de som er på 1 laget, og burde da få samme tilbud, både kamper og cuper (forstår at det er ekstrautgifter til NC og sånt, men det betyr ikke at ikke begge lagene skal få mulighet til å stille). Anonymous poster hash: ac7f1...9eb
OnFire Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Spørs om det er økonomi til å melde på to lag. Aner ikke hvor stor totalkostnaden er. Men hvis det er penger til dette og plass til laget så burde de få være med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå