Gå til innhold

Hvilke sports-bh-er er normale i str og ikke stramme i strikken rundt brystkassa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært uheldig med de jeg har kjøpt

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: d9aa1...db4
Videoannonse
Annonse
Gjest Saxofon
Skrevet

Er fordnøyd med Nike og Casall selv, men husk at sportsbh skal sitte strammere enn vanlig bh

AnonymBruker
Skrevet

Er fordnøyd med Nike og Casall selv, men husk at sportsbh skal sitte strammere enn vanlig bh

Takk for svar! :)

Hvilken str tror du vil passe til meg i disse når målet rundt brystkassen hos meg er 84 cm?

AnonymBruker
Skrevet

Kjempefornøyd med de jeg har kjøpt på HM, jeg.

Anonymous poster hash: b4f37...040

Skrevet

Du må jo prøve de før du kjøper de?

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo prøve de før du kjøper de?

Takk for råd! Enig med deg i at det er best :)

Det er vanskelig med kjøp fra nettbutikker. Så jeg har tenkt på prøve før jeg kjøper neste gang (og da i fysisk butikk).

Skrevet

Liker de fra Pierre Robert. Der står det bakpå hvilken str som tilsvarer ditt mål. De er stramme, men gnager ikke (hos meg).

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Casall! 

Har lyst til å teste Pierre Robert siden mange skryter av dem, men dem kan man jo ikke prøve før man kjøper dessverre :(

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å teste Pierre Robert siden mange skryter av dem, men dem kan man jo ikke prøve før man kjøper dessverre :(

Denne http://pierrerobert.no/sports-bh-merinoull-raspberry-red/p/536 i str XL ble altfor trang rundt brystkassen til meg som bruker str small(!) i topper og overdeler. Mitt mål rundt brystkassen er ca 82 cm. Har jeg  stor brystkasse etter størrelsen min? Min erfaring er at det ikke er samsvar mellom størrelser og produkter akkurat på denne modellen.

AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen fysiske undertøysbutikker som fører Pierre R., slik at du kan få prøvd før evt kjøp?

Gjest Saxofon
Skrevet

Denne http://pierrerobert.no/sports-bh-merinoull-raspberry-red/p/536 i str XL ble altfor trang rundt brystkassen til meg som bruker str small(!) i topper og overdeler. Mitt mål rundt brystkassen er ca 82 cm. Har jeg stor brystkasse etter størrelsen min? Min erfaring er at det ikke er samsvar mellom størrelser og produkter akkurat på denne modellen.

Da har nok du fått en som.var feilmerket. XL ligger rundt 90-97cm +

Gjest iGirl
Skrevet

Casall og Nike er de jeg er mest fornøyd med. Har en fra Nike med spiler, den er favoritten. Dessverre kjøpte jeg den i NY og har ikke sett den noe sted her.. skulle gjerne hatt flere!

Har også noen fra H&M og per-robert, men synes ikke de duger. Spørs vel litt hvor mye de skal holde på plass, men for meg blir de for slakke i strikken. 

Skrevet

Er det ingen fysiske undertøysbutikker som fører Pierre R., slik at du kan få prøvd før evt kjøp?

Ikke det jeg vet om! Kun sett dem på matbutikker

AnonymBruker
Skrevet

Da har nok du fått en som.var feilmerket. XL ligger rundt 90-97cm +

Ok. Takk for svar! :)

Mener du at str XL skal være ca 90-97 cm rundt brystkassen (altså under brystene)?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke det jeg vet om! Kun sett dem på matbutikker

Det er synd. Det finnes jo ikke prøverom på matbutikker.

Kanskje man kan spørre om å få prøve på lageret (eller på butikksjefens kontor? :yvonne: )?

(Sorry, jeg ble litt spøkefugl)

Skrevet

Personlig liker jeg ikke sports-BHer som er S, M, L eller XL, da de enten blir for små for puppene eller for slakke rundt, slik at den ikke gjør jobben sin skikkelig. Neste gang skal jeg investere i en som går på vanlig BH-størrelse i stedet, tror det har mer for seg! Denne, for eksempel. Som andre har sagt er det alfa-omega å prøve først! Vet de har modellen jeg linket til på XXL, i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig liker jeg ikke sports-BHer som er S, M, L eller XL, da de enten blir for små for puppene eller for slakke rundt, slik at den ikke gjør jobben sin skikkelig. Neste gang skal jeg investere i en som går på vanlig BH-størrelse i stedet, tror det har mer for seg! Denne, for eksempel. Som andre har sagt er det alfa-omega å prøve først! Vet de har modellen jeg linket til på XXL, i alle fall.

Tusen, tusen takk for et kjempegodt tips! :blomst:

Skrevet

Det er synd. Det finnes jo ikke prøverom på matbutikker.

Kanskje man kan spørre om å få prøve på lageret (eller på butikksjefens kontor? :yvonne: )?

(Sorry, jeg ble litt spøkefugl)

Tviler på at det er mulig, sjelden butikker setter pris på at man åpner forseglede pakker med varer. 

Gjest Saxofon
Skrevet

Casall selger de i de fleste butikker, G-Sport har masse salg på forskjellige nå :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Casall selger de i de fleste butikker, G-Sport har masse salg på forskjellige nå :)

Tusen takk for gode tips og råd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...