solfaktor1 Skrevet 26. juli 2015 #1 Del Skrevet 26. juli 2015 Hei, jeg og samboeren har tidligere sett på bland annet Dexter og Prison Break sammen. Disse har vi begge likt. Det er svært få andre serier vi begge liker, jeg liker ikke serier med vampyrer eller zombier i (av en eller annen grunn ) og han liker ikke slike typiske "jente serier" med masse drama. Har noen som har tips til noe vi kan se sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Del Skrevet 26. juli 2015 Har samme problem, vi finner sjeldent en serie vi begge to liker! Vi har prøvd å sett på mange forskjellige, men har aldri sett ferdig en hel sesong på grunn av at det ble for kjedelig for en av oss Hvis jeg ikke glemmer noen, så er det 3 serier vi har sett ferdig og som vi begge kunne ofre søvn for å se på: 24, breaking bad, sons of anarchy Anonymous poster hash: 61e50...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. juli 2015 #3 Del Skrevet 26. juli 2015 Shield? Jeg vet ikke hvor den evt går, for jeg så den som en del av programpakken min. Men bra var den iallfal. Lite jentedrama, kjemisk fri for vampyrer. Mye action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Del Skrevet 26. juli 2015 Shield? Jeg vet ikke hvor den evt går, for jeg så den som en del av programpakken min. Men bra var den iallfal. Lite jentedrama, kjemisk fri for vampyrer. Mye action. Er på netflix:) Breaking bad? Anonymous poster hash: ac7da...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. juli 2015 #5 Del Skrevet 26. juli 2015 Sherlock! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 26. juli 2015 #6 Del Skrevet 26. juli 2015 The Blacklist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. juli 2015 #7 Del Skrevet 26. juli 2015 Sherlock! Kvalifiserer det som spenningsserie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 27. juli 2015 #8 Del Skrevet 27. juli 2015 Leverage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. juli 2015 #9 Del Skrevet 27. juli 2015 Kvalifiserer det som spenningsserie? Det kvalifiserer vel som drama og krim, som er de samme tags flere av de andre anbefalte seriene her også har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannerlig Skrevet 27. juli 2015 #10 Del Skrevet 27. juli 2015 Sense8 på Netflix synes jeg er både spennende, morsom og kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juli 2015 #11 Del Skrevet 27. juli 2015 Person of interest The blacklist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #12 Del Skrevet 27. juli 2015 Wentworth? Syns nesten den er bedre enn Prison Break.. Anonymous poster hash: 919ba...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå