Gå til innhold

Langtidspass katter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

jeg prøver å finne langtidspass til kattene mine fordi jeg skal være i utlandet en stund (10-12mnd). Jeg har så lite lyst til å utsette de for det stresset det er for de å reise til andre siden av kloden.

Er det noen her som kjenner til noen gårder man kunne spurt eller noen som kunne være interessert i å passe to utekatter?

Anonymous poster hash: 1da26...f4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo diverse kattepensjonater og "hoteller" for katter. Tror du bare må google å finne noe i nærheten der du bor.

Har hatt en av mine katter på et slikt sted, og det fungerte (utrolig nok) veldig bra for vår tøffe og sære utekatt. :)

AnonymBruker
Skrevet

10 - 12 mnd er, ihht. en av de mest seriøse og skikkelige kattepensjonateiere jeg kjenner, alt for lang tid å leve på pensjonat.

Hun sier 3-4 uker er max. lengde for opphold på pensjonat.

Kunne kattene vært hos noen i din familie eller hos en venn av deg? Om det skulle være litt avstand dit så går det som regel greit alikevel.

Anonymous poster hash: 9e11e...437
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: ec8dc...685
Skrevet

Oops fikk ikke med meg den lange tiden du trengte pass...

Jeg regner med at du ikke skal fortsette å evt leie stedet der du bor nå? I såfall hadde det vært en super løsning å latt noen bo der kattene nå bor og passe på de den tiden du er borte.

Hvis ikke er det meget mulig at noen kan ha de i "fosterhjem" mot at du betaler for mat og evt vetrinærbesøk. Hva med å sette inn en annonse i lokalavisa?

AnonymBruker
Skrevet

Familien har ikke mulighet da de også skal til utlandet. Har hørt med alle vennene mine men de har heller ikke mulighet da de enten er allergiske, har allergiske barn eller familiemedlemmer eller har dyr selv.

Ja det er nok for lang tid å ha de på pensjonat for de er veldig glade i å sosialisere seg med mennesker.

Jeg bor i oslo.

Jeg har lagt ut annonse på div nettsider

Anonymous poster hash: 1da26...f4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...