AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Leter etter litt tips her i tillegg til å se hva andre gjør på en søndag da alt er stengt og når det regner. Hobbyer osvAnonymous poster hash: d30a5...b78
Tinuwiel Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Kjører en tur å kjøper is eller kaffe:) sveise litt på bilen min, eller noe annet fornuftig...
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Sitter på forskjellige debattforum på internett. (diskusjon.no freak.no VGD og så videre) Wikipedia. Skriver noen artikler og sånn. Leser bøker og nettaviser, spiller dataspill, ser på filmer og TV-serier. Trener. Ergometer-sykkel, eller tredemølle. Anonymous poster hash: 99b32...674
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Leser. Er på nett og finner slike DIY prosjekter og tenker at det skal jeg lage. Så leter jeg etter utstyr i heimen, finner det ikke og ser mer på DIY prosjekter på nettet Anonymous poster hash: 24c92...dbd
Miasol Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Var ute og plukket blåbær i går, selv om det regnet - var så stolt av meg selv så. Ellers er jeg også på jakt etter en ny hobby, som kan gjøres innendørs (og når som helst på året) - men jeg er skikkelig dårlig på håndarbeid, tegning og sånt.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 For tiden skriver jeg masteroppgave, så all min tid går til den. Men, når den er levert gleder jeg meg til late søndager hvor jeg kan lese en bok, se en sesong av en serie ( ), trene litt osv. Anonymous poster hash: b0848...0bd
Gjest SykkelJenny Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 Jeg leser bøker og ser programmer jeg har tatt opp på TV gjennom uken - dersom jeg ikke har fått sett dem før. Elsker egentlig slike regnværsdager når jeg ikke trenger gå ut forbi døren hvis jeg ikke vil det selv. Å ha tid til å lese flere timer i strekk uten avbrytelser er helt fantastisk. Har voksne barn som er flyttet hjemmefra og søndag er en dag de ofte stikker innom utpå ettermiddagen.
Auri Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 Leser, fargelegger, spiller sims, ser film/TV, spiller kort eller brettspill med mannen, henger på forum og tumblr.
Gjest Skrevet 27. juli 2015 #9 Skrevet 27. juli 2015 Sove/ligge lenge i senga, en god gåtur i regnet, podcast, sudoku, kryssord, hekling, krimserier, surfing på nettet, lage middag som tar lang tid typ en gryte eller stek, pusler rundt og smårydder, henger opp en klesvask, leke og kose med dyra Syns det burde vært minst 2 skikkelige regntunge dager hver uke, minst! Jeg elsker regndager, gjerne med litt vind som suser rundt husveggene også
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #10 Skrevet 27. juli 2015 Sove/ligge lenge i senga, en god gåtur i regnet, podcast, sudoku, kryssord, hekling, krimserier, surfing på nettet, lage middag som tar lang tid typ en gryte eller stek, pusler rundt og smårydder, henger opp en klesvask, leke og kose med dyra Syns det burde vært minst 2 skikkelige regntunge dager hver uke, minst! Jeg elsker regndager, gjerne med litt vind som suser rundt husveggene også Jeg også! Men her skinner sola hver eneste j..... dag i månedsvis. (Jeg bor ikke i Norge). Kjenner at jeg savner en litt mer uforutsigbar sommer, men jeg tør ikke flashe det på Facebook. Da får jeg pepper fra alle mine norske venner som sliter med en elendig sommer. Vet de ikke at en elendig sommer også kan bety at man svetter i bøtter&spann med temperaturer langt over 30? Back to topic: Dersom det hadde regnet her en søndag (værgud, please?), hadde jeg: - gått ut! For å bli klissvåt av vakkert sommer-regn - satt alle plantene på terrassen ut fra overbygget slik at de kan kose seg med "gratis" vann - funnet frem de gamle fotoalbumene og de gamle (ikke-digitale) fotoene og kost meg hele dagen med å lime inn og skrive tekster. Anonymous poster hash: c859b...05e 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 27. juli 2015 #11 Skrevet 27. juli 2015 På regntunge søndager så pusler jeg stort sett med et eller annet strikkeprosjekt - design, idèmyldring, utarbeidelse av mønster, prøvelappestrikk, og selvsagt strikking selv. Fortrinnsvis i selskap med en eller annen TV-serie/film/dokumentar/lydbok som kan dele oppmerksomheten min med strikkepinnene. Og når det regner og stormer skikkelig baker jeg sjokolademuffins eller -kjeks, legger meg så riktig til rette på sofaen og er en skikkelig fråtsende sofagris. Mampf mampf mampf.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #12 Skrevet 27. juli 2015 Syns det burde vært minst 2 skikkelige regntunge dager hver uke, minst! Jeg elsker regndager, gjerne med litt vind som suser rundt husveggene også Nei takk. Hilsen en som er mye utendørs i jobben sin. Anonymous poster hash: ac6f6...1c4
Gjest Skrevet 27. juli 2015 #13 Skrevet 27. juli 2015 Nei takk. Hilsen en som er mye utendørs i jobben sin. Anonymous poster hash: ac6f6...1c4 Jeg hadde en jobb hvor jeg var mye ute jeg og, syns fortsatt at regnværsdager var fantastiske 1
melatonin Skrevet 28. juli 2015 #14 Skrevet 28. juli 2015 Hører på musikk, koser meg med te under et teppe på sofaen. Koser med katten, elsker regnvær for da vil han være inne hos meg. Koser med mannen, , baker, surfer på nettet, lese interiør/treningsblader, strikker, ser på tv/nettflix, veldig gjerne top gear, QI, live at the apollo osv.. elsker britter, de har herlig humor som passer på en søndag. Drar på treningsenter eller går tur, gå tur i regnet er vedlig deilig og i skogen merker man det ikke så godt lell. 1
Anglofil Skrevet 28. juli 2015 #15 Skrevet 28. juli 2015 Leser bøker, surfer på nettet, spiller dataspill, scrapper, tegner og ser på tv-serier/filmer. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #16 Skrevet 28. juli 2015 Feil 70 prosent av kgere sitter her og griiiiner om at det regner ute, buhuuu, *tørke tårer*Anonymous poster hash: 31dcb...ea5
Rosalie Skrevet 28. juli 2015 #17 Skrevet 28. juli 2015 På søndag satt jeg inne og forbannet drittværet. Surfet litt på nett, ryddet litt, så på dritt-TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå