Gå til innhold

Hjelp meg! Jeg har mistet meg selv...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han er kjempe sint og sender meg veldig ubehagelige og nedlatende meldinger. Jeg er på jobben akkurat nå, har fått lov til å gå tidligere slik at jeg kan gå til krisesenteret for samtale. Dette er så vanskelig og jeg forstår ikke hvorfor alt er min feil hele tiden. Føler nesten at jeg gjør feil men vet innerst inne at jeg gjør det rette... Tusen takk til alle som setter av tid til å svare og lese alt dette. Føler meg ikke alene, når så mange er enige om at dette er det riktige.

Anonymous poster hash: 82094...19e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kan dessverre ikke reise bort pga. jobben min og min økonomi. Jeg skal bo på krisesenteret om det blir veldig ubehangelig hjemme. Men håper det ikke blir så ille.

TS.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han sender masse meldinger om at han vet at det er noe og at jeg er utro!!! Jeg har aldri vært utro, jeg har svart: du kan tro og mene akkurat det du ønsker og det har du full rett til men det er ikke sannheten bare fordi det kommer fra deg. Takk for alt. Lykke til.

Nå skal jeg ikke sende mer meldinger nå.

Jeg har sendt inn separasjons papirene også nå.

TS.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han sender masse meldinger om at han vet at det er noe og at jeg er utro!!! Jeg har aldri vært utro, jeg har svart: du kan tro og mene akkurat det du ønsker og det har du full rett til men det er ikke sannheten bare fordi det kommer fra deg. Takk for alt. Lykke til.

TS.

Stå på ditt, kutt kontakten og kvitt deg med tingene hans - og blokker han overalt 🌻🌻. Du er sterk, så dette klarer du. Oppdater oss videre

Klem

Anonymous poster hash: 36ee2...409

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS.

Du er så utrolig flink akkurat nå, du kommer til å se det enda bedre i ettertid!

Bare husk, du kommer aldri til å få anerkjennelse fra han på at han har oppført/oppfører seg urettferdig. Han kommer ikke til å se at han har feil. Han kommer til å fortsette å skylde på deg eller andre ytre faktorer.

Du vil aldri kunne forklare han hvordan det har vært for deg slik at han forstår, og selv om du forstår at du har rett - så er det lurt å snakke med andre som forstår underveis. Jeg er så glad for at du skal ha en samtale på krisesenteret.

Jeg blir helt varm i hjertet over å lese hvor flink du er!

Anonymous poster hash: eb41f...cb3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare gi deg en klem. Så utrolig sterk og tøff du har vært nå, selv om du sikkert føler deg bitteliten og redd. Stå på, søk all hjelp og støtte du kan få, lykke til. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å gå fra at alt er din feil til at du gjør dette for din fremtid - det er et stort skritt å ta! :) Jeg heier på deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for alle svar. Jeg er bare så sliten og utmattet nå. På vei hjem fra samtale på krisesenter, jeg skulle bare komme ditt om det var behov...

Sant det dere skriver at han vil aldri innse sine feil og det har jeg fått nok bevis på... Samme skjedde idag tidlig når han mente at jeg aldri kunne forstå han eller innse min snakke måte som gjorde han hissig.

Jeg har f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fått mange stygge meldinger som jeg har tatt vare på.

Han har bursdag om noen dager og jeg var klar med kake gave og overraskelse som alle år, men nok penger har jeg brukt på han... Han har bodd gratis hos meg og kun betalt mat av og til.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har han dratt nå TS? Eller står tingene hans igjen i din leilighet? I så fall så setter du dem utenfor leiligheten så du ikke slipper han inn om han kommer for å hente dem. Han har vel ikke reservenøkkel?

Anonymous poster hash: 7faed...9d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tingene hans ligger hos meg enda, eller i kjelleren, det vi har felles kjøper jeg han ut av som seng og sofa... Resten er mitt. Han har nøkkel og det er det som er litt skremmende... Burde jeg ringe hans familie og høre om kanskje de kan oppbevare hans ting. Jeg sendt melding og sagt at jeg må få min nøkkel tilbake men ingen svar å få.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville påtatt meg kostnaden av en ny lås... Ihvertfall sjekket hva det vil koste å bytte (sett at du får lov til det da)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakket med styre og de sa at dette er noe som må bli godkjent. Skjer ikke over natten. Jeg skulle sende inn søknad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke ha sex med han og han mener man kan ha sex selvom man krangler, men jeg klarer ikke å ha sex med en som sier så mye stygt til meg eller sårer meg daglig. Jeg er tydeligvis ikke normal for han.

Anonymous poster hash: b069b...395

Ja, menn og kvinner har gjerne forskjellig seksualitet. Det er noe både menn og kvinner bør både lære seg og forstå. For ham dreier dette seg om at han skiller mellom sex og forhold som to separate størrelser som ikke nødvendigvis trenger å ha noe med hverandre å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er det annerledes, jeg har sex kun av kjærlighet. Hvis det er ikke kjærlighet så har jeg aldri sex. Hvorfor skal jeg ha sex med en som sier så mye stygt til meg og behandler meg dårlig, når jeg sier at det gjør vondt under sexen så skal han bli ferdig uansett. Stopper aldri!

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, menn og kvinner har gjerne forskjellig seksualitet. Det er noe både menn og kvinner bør både lære seg og forstå. For ham dreier dette seg om at han skiller mellom sex og forhold som to separate størrelser som ikke nødvendigvis trenger å ha noe med hverandre å gjøre.

Har du selv sex med folk som mishandler deg psykisk kanskje??!

Anonymous poster hash: 7faed...9d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det annerledes, jeg har sex kun av kjærlighet. Hvis det er ikke kjærlighet så har jeg aldri sex.

Det er jo også mitt poeng, at menn og kvinner har forskjellig seksualitet, og at både menn og kvinner bør både lære seg og forstå dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...