Gå til innhold

Vaskemaskinklokka

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ut, venter på vaskemaskinen. 18 min står det. Rydder en stund i huset, kommer ned, det står 17 min. Rydder litt til, det står fortsatt 17 min. I realiteten har det gått et kvarter. Står det 00:01 på displayet, altså ett minutt igjen, vil det ta mellom 3 og 8 minutter før maskinen er ferdig.

Er ikke vaskemaskiner bygget av ingeniører? Hvorfor sliter de sånn med klokker? Gjelder alle vaskemaskiner jeg kjenner til...

Anonymous poster hash: 58969...c08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maskinen her i huset teller ganske nøyaktig helt til det er 1min igjen, det tar som regel 5

• Liker 1
Skrevet

Skal ut, venter på vaskemaskinen. 18 min står det. Rydder en stund i huset, kommer ned, det står 17 min. Rydder litt til, det står fortsatt 17 min. I realiteten har det gått et kvarter. Står det 00:01 på displayet, altså ett minutt igjen, vil det ta mellom 3 og 8 minutter før maskinen er ferdig.

Er ikke vaskemaskiner bygget av ingeniører? Hvorfor sliter de sånn med klokker? Gjelder alle vaskemaskiner jeg kjenner til...

Haha, ja.

Nyere maskiner har auto programmer. Som vil "måle" hvor skittent vannet er. Også vaske utfra det. Derfor blir klokka rar. Oppvaskmaskin mi er også sånn☺

AnonymBruker
Skrevet

Oi, det tror jeg kanskje ikke vår maskin kan. Er en helt alminnelig Whirlpool vi kjøpte for 2000kr for 7 år siden... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...