Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bestille en del produkter fra denne siden, å normalt pleier jeg å bestille en og en vare sånn at jeg slipper toll. Men har også hør at de automatisk sender varene i forskjellige pakker til deg hvis du bestiller alt i ett? Det hadde vært så praktisk så jeg slapp å taste inn all infoen 5 ganger...

Anonymous poster hash: b974e...dc1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig du må spesifisere dette overfor dem i en mail før du bestiller slik at det ikke oppstår misforståelser underveis. Eller så kan du bestille ett og ett produkt av gangen hvis hver enkelt vare utgjør beløpsgrensen, slik at du er helt, helt sikker på at du ikke havner i en økonomisk felle.

Anonymous poster hash: da0b0...c39
AnonymBruker
Skrevet

Feelunique tilbakebetaler moms/toll.

Hvis du googler dette, så finner du "oppskrift"

Anonymous poster hash: ec00b...70a

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

De sender det ikke slik automatisk, er nok litt tilfeldig om den som pakker tenker over at den skal til Norge. Som nevnt tilbakebetaler de moms, så FU har derfor mer å tjene på å sende separat. Men altså ikke alltid de "husker" det.

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

De sender det ikke slik automatisk, er nok litt tilfeldig om den som pakker tenker over at den skal til Norge. Som nevnt tilbakebetaler de moms, så FU har derfor mer å tjene på å sende separat. Men altså ikke alltid de "husker" det.

Skrevet

Jeg bestiller jevnlig produkter fra FU (en god del hver gang). De sender alt i en pakke. Jeg betaler mva når jeg henter pakken på postkontoret, skanner kvitteringen og sender den til FU (som nevnt av andre her, du finner "oppskriften" på nettsiden deres"). Mva blir alltid refundert i løpet av 1-2 dager. Veldig greit.

En annen sak er at FU er blitt ganske dyre etter hvert. Flere av produktene er rimeligere på Kicks selv om man slipper mva.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...