Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg har lurt på lenge. Skal man rette strålen rett i dass slik at man lager den kjempehøye spildre-lyden. Eller skal man av omtanke for andre dra en Pål Enger-spesial og lydisolere mot porselenet?

Janet%27s_Foss_%28Janet%27s_waterfall%29

Anonymous poster hash: f733c...130
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, de kan tisse utendørs, så slipper de å bekymre seg for lyder i alle former. Problem solved. Men kan dog ikke garantere for uheldige bivirkninger som å bli mistenkt for blotting eller gi dyr som måtte befinne seg i umiddelbar nærhet livsvarige traumer.

Anonymous poster hash: 2f83d...a74
AnonymBruker
Skrevet

Ta gjerne litt dopapir oppi først, så dempes lyden :) Hensyn til andre er første prioritering. 

Anonymous poster hash: 35412...a24
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg foretrekker at de tisser rolig, men har ennå til gode å treffe en fyr som faktisk gjør det. Høres ut som det fossefallet hver gang de går på do :P

Skrevet

Who cares så lenge det tisses i do og ikke utenfor skåla

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle så lenge han treffer skålen?

Personlig har jeg ennå til gode å møte en mann som insisterer på å tisse med dodøren åpen.

Anonymous poster hash: acc7e...acd
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Hjernen min gikk i *error 503* etter det her ass..

Endret av Kira-delta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo slitt sjenerende med kjempehøy fosselyd er det ikke?

Gjest Walden
Skrevet

Jeg er nok veldig skånelig mot folk...tisser alltid rolig. Føler jeg gjør litt for mye ut av meg selv og setter min (store) manndom på display ved å tisse rett i potta. Evnt er det fordi jeg er redd for at det skal være for pinglete lyd når jeg pisser rett i vannet, slik at eventuelle kvinner som hører på skulle tro at jeg har liten tiss. Ja, det er nok sistnevne.

AnonymBruker
Skrevet

Duden i etasjen over meg vekker meg på natta når han tisser. Faen å det bråker. Her en natt fikk jeg en melding av en annen nabo som trodde noen tissa hos henne. Var bare naboen. Tror han går inn for å tisse høylytt.

Anonymous poster hash: 085f5...974

AnonymBruker
Skrevet

Menn skal sitte og tisse!

Anonymous poster hash: 14d43...fca
Gjest Castielz
Skrevet

Jeg sitter og tisser i 9/10 tilfeller.

Skrevet

Piss hardt direkte i vannet for å vise at du er en alpha.

Skrevet

Men det er jo slitt sjenerende med kjempehøy fosselyd er det ikke?

Meh

Om en mann går inn på toalettet så regner jeg jo med at han skal tisse, så det er ikke slik at man ikke vet hva han gjør.

Syns ikke det sjenerende iallefall, men så er ikke jeg en av disse damene som legger nærmest en dorull i do før de så vidt tør å tisse i tilfelle noen skulle høre hva de gjør - inne på et toalett.. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg lo og himlet med øynene idet jeg leste overskriften. Men allikevel så gikk jeg inn her. Jeg skumleste svarene her, og min konklusjon er følgende:

Hvorfor gikk jeg inn her? Bryr jeg meg om det er stille som østers eller bråkete som en piggemaskin når de tisser? Nei.

Menn, tiss som dere vil. Sittende,stående,stille eller bråkete. Couldn`t care less.....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke særlig delikat å høre fossefallet brake løs når svigerfar på 65 forsvinner inn på badet. Sett deg ned du. Du hadde vel heller ikke likt å høre at svigermor splæsja løs i doskåla.

Anonymous poster hash: 5935f...90f
Skrevet

Kjære vene, det er bare tissing. Newsflash: alle gjør det.

Tiss (og bæsj) akkurat så høylydt og på den måten dere vil, både menn og damer. Hva tror dere ellers folk gjør når de låser seg inn på badet?

Skrevet

Jeg er fornøyd så lenge de tisser i do jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, det er bare tissing. Newsflash: alle gjør det.

Tiss (og bæsj) akkurat så høylydt og på den måten dere vil, både menn og damer. Hva tror dere ellers folk gjør når de låser seg inn på badet?

Selv om man vet hva folk gjør på toalettet, vil det ikke si at man ønsker å høre på alle mulige lyder som kommer derfra. Jeg vil ikke oppfordre noen til å tømme seg høylydt. Jeg kommer ikke til å kommentere noe dersom noen er høylytt, men jeg ser ikke helt poenget med å gå inn for å være høylytt. 

Anonymous poster hash: db69d...6fa

AnonymBruker
Skrevet

Selv om man vet hva folk gjør på toalettet, vil det ikke si at man ønsker å høre på alle mulige lyder som kommer derfra. Jeg vil ikke oppfordre noen til å tømme seg høylydt. Jeg kommer ikke til å kommentere noe dersom noen er høylytt, men jeg ser ikke helt poenget med å gå inn for å være høylytt. 

Anonymous poster hash: db69d...6fa

Greit for meg at det gjøres høylydt bortsett fra på natten da naboer våkner av dette

Anonymous poster hash: 55e3a...887

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...