Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en gutt på ferie i sommer på en fest, hvor vi var på en klubb men til slutt valgte å gå. Mine venner var med andre så det ble til at jeg var med han hele kvelden. Han var veldig snill og ikke selvhøytidelig som mange jeg møtte der var. natten ble tilbringt på stranden og det var veldig koselig.

Etter det møttes vi to andre kvelder hvor vi gikk tidlig fra festen for å snakke og være sammen bare vi to. Jeg sov og på hotellet hans disse to nettene.

Det var alkohol i bildet tidlig på kvelden men etter hvert utover natten ble vi jo edru.

Han er en av de snilleste guttene jeg noen gang har møtt, og var så god og omtenksom.

Etter at vi kom hjem hvert til vårt klarte jeg ikke å slutte å tenke på han, har som sagt aldri møtt noen som han før.

Vi hadde heller aldri sex, vi bare koste oss og hadde det fint sammen.

Vi var allerede venner på face så jeg valgte å ta kontakt, men han svarer sent og lite utfyllende, noen ganger ikke i det hele tatt!

Nå har det gått noen uker og jeg blir så lei! For hver gang han er på fest sender han meldinger om at han savner meg og vil jeg skal komme til han, men svarer ikke hvis jeg fortsetter samtalen dagen etter.

Hva i alle dager mener han? Jeg forstår ingen ting.. Vil jo møte han igjen men er usikker på om han egentlig vil. Vi bor langt unna hverandre så det må i så fall planlegges..

Anonymous poster hash: 1b115...b5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ligge med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en gutt på ferie i sommer på en fest, hvor vi var på en klubb men til slutt valgte å gå. Mine venner var med andre så det ble til at jeg var med han hele kvelden. Han var veldig snill og ikke selvhøytidelig som mange jeg møtte der var. natten ble tilbringt på stranden og det var veldig koselig.

Etter det møttes vi to andre kvelder hvor vi gikk tidlig fra festen for å snakke og være sammen bare vi to. Jeg sov og på hotellet hans disse to nettene.

Det var alkohol i bildet tidlig på kvelden men etter hvert utover natten ble vi jo edru.

Han er en av de snilleste guttene jeg noen gang har møtt, og var så god og omtenksom.

Etter at vi kom hjem hvert til vårt klarte jeg ikke å slutte å tenke på han, har som sagt aldri møtt noen som han før.

Vi hadde heller aldri sex, vi bare koste oss og hadde det fint sammen.

Vi var allerede venner på face så jeg valgte å ta kontakt, men han svarer sent og lite utfyllende, noen ganger ikke i det hele tatt!

Nå har det gått noen uker og jeg blir så lei! For hver gang han er på fest sender han meldinger om at han savner meg og vil jeg skal komme til han, men svarer ikke hvis jeg fortsetter samtalen dagen etter.

Hva i alle dager mener han? Jeg forstår ingen ting.. Vil jo møte han igjen men er usikker på om han egentlig vil. Vi bor langt unna hverandre så det må i så fall planlegges..

Finn en gutt som ikke drikker så mye, og som er mer som deg, og som er tydelig.

Anonymous poster hash: b126a...e4b

AnonymBruker
Skrevet

he-wants-the-p.png

Anonymous poster hash: 4f6c9...9be
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn en gutt som ikke drikker så mye, og som er mer som deg, og som er tydelig. Anonymous poster hash: b126a...e4b

Det står ingenting om hvor mye han drikker

Anonymous poster hash: c93b6...317

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes kjent ut. Jeg var hodeløst forelsket i en sånn fyr for noen år siden. Ringte kun nor han var på fylla. Takk gud for at jeg klarte å ta til vettet å kutte han ut (etter over ett år med fylla-ringing).

Anonymous poster hash: 51fba...2bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare liker deg som en venn? Nå står det jo lite om dere ble fysiske i det hele tatt, men dersom en fyr tilbringer tre netter med deg uten å ta initiativ til heftig klining/sex så tviler jeg på at han er noe særlig fysisk tiltrukket. Men han liker nok nærheten og kjemien dere har. Men er redd for å gi deg falske forhåpninger. Han blir svak når han er full men tar til fornuft når han er edru kanskje?

Anonymous poster hash: 49b32...9da
Skrevet

Kontakte deg kun på fylla er det samme som han vil kun ha sex med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Det kan godt hende han bare vil ha det, men før jeg dro på hotellet hans var jeg skeptisk og da fortalte han at han ikke bare ville ha sex med meg men ville være med meg uten å sitte ute og fryse.

Han drakk ikke mye, det gjorde heller ikke jeg.. Han har bilder av oss på telefonen sin som han sendte til venner også.

Vi klinte og gjorde annet men sex hadde vi ikke, jeg er ikke en som ligger med noen jeg så vidt har møtt..

Så ja, vet nå ikke jeg.. Får vel bare prøve å glemme han😞

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en sommerflørt som han ikke ønsker å ta til noe seriøst stadie, derfor bare fyllemeldinger og ikke noe særlig prat eller svar ellers. Med mindre du spør han gørr kjedelige spørsmål da. Ting som "Har du hatt en fin dag?" "Hva gjør du?" osv kan være vanskelig å svare på for de som har litt dypere interesser, eller som foreksempel ikke har gjort noe spes den dagen (sånn som jeg, da unngår jeg heller å svare enn å fremstille meg selv så kjedelig gang på gang å si at jeg ikke gjør noe spes, og venter med å skrive til jeg har noe mere spennende å komme med)

Anonymous poster hash: 1b039...15d
  • Liker 1
Gjest Nanna87
Skrevet

Enten så liker han deg men er sjenert, og derfor ringer han bare i fylla. Eller så har han ingen andre for øyeblikket samt bruker deg som underholdning i mellomtiden. Liker du han, så kan du spørre han om å møte han edru en hverdag? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...