AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Hei! Jeg har hårfargen mørke-oransje (naturlig), og har veldig lyst på en ny vri, samtidig som jeg ikke tørr å gå "all the way". Noen gode tips om hvordan jeg kan farge og stripe det som dette? Vil såklart ta turen til frisøren, men det blir altfor dyrt for en "fattig" student som meg. Har farget håret en del ganger opp gjennom, så kan det å bruke hjemmefarging Anonymous poster hash: 515d8...cba
Sandie Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Det er en nydelig farge Du må nok stripe det litt og til slutt gå over med en farge av typen 8.3 eller 9.3 ,dvs en varm lys blond eller blond farge.Vil du ha mer rødskjær velg en nyanse med 4 tall til slutt (8.34 eller 9.34).Har du naturlig rødpigmenter i håret holder det kanskje med en vanlig 8.3/9.3. Jeg har brunt hår naturlig,men det er slik jeg har gjort det for å få denne fargen.Viktig at grunnlaget er lyst nok til at de varme nyansene i den jordbærblonde fargen kommer frem.Har pleid å gjøre dette selv,siden frisørene ofte har bommet og gitt meg mørk blondt hår med litt rustrødt preg istedenfor.Det er litt dårlig utvalg av jordbærblonde hjemmefarger her i Norge,men jeg har pleid å bruke de fra L'Oreal Casting creme gloss.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Det er en nydelig farge Du må nok stripe det litt og til slutt gå over med en farge av typen 8.3 eller 9.3 ,dvs en varm lys blond eller blond farge.Vil du ha mer rødskjær velg en nyanse med 4 tall til slutt (8.34 eller 9.34).Har du naturlig rødpigmenter i håret holder det kanskje med en vanlig 8.3/9.3. Jeg har brunt hår naturlig,men det er slik jeg har gjort det for å få denne fargen.Viktig at grunnlaget er lyst nok til at de varme nyansene i den jordbærblonde fargen kommer frem.Har pleid å gjøre dette selv,siden frisørene ofte har bommet og gitt meg mørk blondt hår med litt rustrødt preg istedenfor.Det er litt dårlig utvalg av jordbærblonde hjemmefarger her i Norge,men jeg har pleid å bruke de fra L'Oreal Casting creme gloss. Tusen hjertelig takk! ) visste ikke at det var tall på pakken som forklarte nyanser og nøyaktig farge Anonymous poster hash: 515d8...cba
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Nydelig farge:) Anonymous poster hash: 1c255...3d7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Hvor i landet bor du?? (Tenker i forhold til billige salonger.) gå til lærling )Anonymous poster hash: 74e7a...431
sandrakooollen Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 (endret) Ja, absolutt nydelig. Endret 26. juli 2015 av sandrakooollen
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Hvor i landet bor du?? (Tenker i forhold til billige salonger.) gå til lærling )Anonymous poster hash: 74e7a...431 Anonymous poster hash: 515d8...cba
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 Hvor i landet bor du?? (Tenker i forhold til billige salonger.) gå til lærling )Anonymous poster hash: 74e7a...431 Hei! bor i Tønsberg Anonymous poster hash: 515d8...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå