Gjest Étoile Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Hva har du i veska du har med deg nå/den du brukte sist? (Ikke lov å rydde opp i den før du svarer! ) Min er fylt til randen i dag: - Filofax - lommebok - Kleenex med balsam, en nesten oppbrukt pakke, og en uåpnet - mørke diva-solbriller fra Chanel - en halv tyggispakke (Extra) - sammenkrøllet Menthos papir -tom - en nesten tom pose sorte Doc - pass og flybillett - nøkler til leiligheten og jobben - mobiltelefon - Rimi kvittering - Ica kvittering - leppepomade - Sante - lipgloss - Clarins Color Quench i fargen Butterscotch - lipgloss - Estee Lauder Pure Color i Copper - lapp med navn på Restauranter i Amsterdam - notisblokk - kulepenn - lommespeil - en blå o.b. *puh* det var det...
Rio Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 2 skrivebøker Lipgloss Fishermans friend Repsils Tyggis Penn Pennal Nøkkelkort Mobil Kalender Pensumbok Lommebok Studentkort
Tusseline Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Hmm... ettersom jeg ikke bruker en fast veske, er det vanskelig å si. Men det den som regel består den av er skolebøker, andre øvrige bøker (litteratur), mobil, sminke, busskort, tyggis, penger, ett eller annet hårprodukt.
Furstina Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Kul kul Jag har stora väskan i dag: Compact Powder Dior - nr 621 Läpppenna H&M - ljust brun Läppstift Oriflame - golden bronze Nycklar hem Hårklämma Koddosa + larmbricka till kontoret Mobiltelefon Passerkort till kund CD-spelare med skiva i CD-fodral - System of A Down Lösa mynt Plånbok 4 gamla batterier 1 röd kulspetspenna Uttagskvitto bankomat/minibank från den 31 aug med pengar kvar på kontot 1 tampong - extra 1 binda - tjock
Lythande Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Lommebok Mobiltelefon Husnøkler Minidisc Liten hårbørste og en minitoalettveske med smertestillende og to lipbalms
ivanka Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 *skolebøker ( am civ, am popkultur, eng fonetikk) *blokk, perm, mappe, pennal *halvliter cola *solbriller m/etui *x-tra sokker, truse, t-skjorte i ziploc-pose *filofaxlommebok *mobilheadset (til radioen) *nøkkelring med husnøkkel, skapnøkkel, 256mb usb-penn, nøkkel til dorullholderne på blindern (som kom godt med under streiken i vår), 'mynt' til handlevogner, leatherman micra og maglite (ja, jeg trenger faktisk lommelykt) *astmamedisiner *liten mappedings med : pilleboks med dagsdose av antidepp og astmatabl, et brett panodil zapp, veskespray parfyme (eau d'issey), x-tra leppepomade, vareprøve håndkremtube, liten dr hanuschka rose cream, shiseido kompaktpudder, clinique moisture sheer lipstick, neglklipper, pinsett, deo *tyggis *to hårklemmer og en strikk *busstabell
Gjest Odense Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 * Mobilen *lommebok *pakke fox * Lacryl * 5 lipglosser * Avtale boka * 2penner * 1tusj * rosa belte som jeg kjøpte idag * en del papirer ang. praksisen min.. Har forøvrig fått en ny Chanel veske så den er helt uten rot og dill dall! :-)
Arkana Skrevet 9. september 2004 #8 Skrevet 9. september 2004 * lommebok * mobiltelefon * husnøkler og bilnøkler * filofax * solbriller om sommeren * sammenleggbarhårbørste med speil i håndtaket * Liten mappe med: - lypsyl/lip gloss - tampong - paracet/paralgin forte - penn og papir - våtservietter - tyggegummi - tic tac - papirlommetørklær - neglefil
Gjest Meteora Skrevet 9. september 2004 #9 Skrevet 9. september 2004 -Mobilen -Husnøkkler -En vannflaske -To skolebøker -Lommebok -Et penal -Notatblokk -Tyggis -Busskort -Filofax -En strikk og to spenner -En liten mappe med: *lipgloss *mascara *øyenskygge *eyeliner *parfyme *ibux Ganske fult med andre ord...
Smiley Skrevet 9. september 2004 #10 Skrevet 9. september 2004 I dag har jeg: - 8 norske og 1 dansk 1 krone, løse mynt i veska... - Estee Laudeer solpudder og pudderkost.. - Lommebok - Marlboro light - Clinique matte pouder - 2 dior leppe kontur penner - 2 kulepenner - Fishermann - eukament - Nesespray - Alvedon og Ibux - Guerlain lipgloss - En halv pakke extra - bilnøkkler....
Diva Skrevet 9. september 2004 #12 Skrevet 9. september 2004 Har en ganske liten veske nå, siden min vanlige mellomstore er litt redusert fortida. Mobiltelefon Lommebok Lipgloss - L`Oreal - GlamShine Leppepomade - Labello - Tropical shake Parfyme - Nina Ricci - Premier Jour En liten kam (ikke plass til børste...) I glidelåslomma har jeg en eller to teposer til bruk på jobb, to tynne hårstrikk, fire strass-spenner og diverse lommerusk.
Carmen_ Skrevet 9. september 2004 #13 Skrevet 9. september 2004 Lommebok Sminkepung 2 lipgloss's Nøkler Mobilen Ørepropper til tlf Alltid en tampong Alltid en hårstrikk Og i sidelommene har jeg noen kvitteringer og noe papirer fra Nokia.
Gjest Fighter Skrevet 9. september 2004 #14 Skrevet 9. september 2004 Gidder ikke hente den i gangen for å sjekke, men tror det er noe sånt som: -lommebok - brev som skal sendes - nøkler - allergimedisiner - ibumetin - paracet - stopp-krigen-button - diverse kvitteringer - leppestift Tror det er alt.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2004 #15 Skrevet 9. september 2004 3 lightere Filofax og penn Briller Linseetui Lommebok 2 lipglosser Mascara Dekkstift 2 parfymer 2 pakker bind 1 pakke våtservietter 1 pakke pastiller Sjokolade Hårvoks Strikk 1 tom røykpakke Deler av sølvpapiret tilhørende røykpakken
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #16 Skrevet 9. september 2004 * lommebok * mobiltelefon (Nokia) * lønnsslipp fra august * lønnstabellen til arbeidsgiveren min (forhandlinger pågår i disse dager) * pocketbok: Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood av Rebecca Wells * solbriller * nøkler (leilighet, postboks, bil, jobb, sykkel, garasje) * kvittering fra Coop Prix * kvittering fra Vero Moda * to gamle kinobilletter (King Arthur) * en og en halv t-banebillett * vannflaske av typen Imsdal med sportscap * en Libero Up&Go-bleie * liten notisblokk * en penn * en Lypsyl gloss (den rosa) * en Blistex lypsyl * en Maybelline Watershine leppestift * et lite lommespeil * to ekstra kontaktlinser (Focus Dailies) * to paracet * en "alvestein"
starie Skrevet 9. september 2004 #17 Skrevet 9. september 2004 Jeg har minivesken i dag. -mobil -månedskort -adgangskort til jobb -nøkler til leiligheten -migrenetabletter -lommebok
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #18 Skrevet 9. september 2004 Lommebok Mobil Filofax Nøkler Adgangskort Bussrute Paraply Tre penner (svart, gull og marker) Blank neglelakk Clinique pudder Clinique leppestift Juicy tube lipgloss Fliseklemme To tampoger Mini truseinnlegg Tanntråd
Gjest Hel Skrevet 9. september 2004 #19 Skrevet 9. september 2004 Har ikke brukt den på en stund nå. - Kvittering på klær jeg bestilte fra AE - Ett bind - Europeisk Helsetrygdkort - Sam Houston State University klistremerke - Nøkler - Smertestillende - Flybillett - Best Buy katalog - Post its - Pass - Penger - Tyggis
Gjest Virvel Skrevet 9. september 2004 #20 Skrevet 9. september 2004 Alle veskene mine er tomme nå, men i det rommet på skolesekken som fungerer som "veske" har jeg: - Et lite speil (lilla med masse glitter...grøss :-) ) - En tom Fischerman's Friend-pakke (ekstra frisk mint) - Lommebok - Håndkrem (Vichy Lipidiose Mains) - Nøkler - Leppepomade (Vichy) - Én løs tampong (blå O.B.) - Etui fra O.B. med to rosa og en blå tampong - Uåpnet pakke Kleenex - Litt rusk, type gamle brødsmuler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå