Gjest ~ Thea ~ Skrevet 9. september 2004 #1 Del Skrevet 9. september 2004 Hei! Jeg studerer og er nødt til å jobbe hele dagen omtrent for å rekke all ting. Når jeg sitter med kaffekoppen etter middag kjenner jeg meg alltid helt tappet. Tidligere pleide jeg å ta en sjokoladebit til kaffen og det hjalp, men nå har jeg sluttet med det og vil ha et sunt alternativ. Derfor spør jeg: Er det noen som kjenner til en liten sunn oppkvikker man kan spise når man har lavt blodsukker og kjenner seg helt pumpa? Takk for svar! Jeg er desperat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. september 2004 #2 Del Skrevet 9. september 2004 Druer får vel opp blodsukkeret så vidt jeg vet... Men om det er så bra i lengden å bruke slike "kick'ere" vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2004 #3 Del Skrevet 9. september 2004 All frukt og grønnsaker får opp blodsukkeret. Men det er ikke bra å ha ustabilt blodsukker..i hvert fall ikke hvis du tenker på vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 9. september 2004 #4 Del Skrevet 9. september 2004 fruktsukker er ikke problematisk i forhold til ustabilt blodsukker. å drikke juice f.eks kan være en god ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyna ii Skrevet 10. september 2004 #5 Del Skrevet 10. september 2004 Eller lag en smoothie, med banan, yoghurt og frukt eller bær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå