Gå til innhold

Manipulering

Anbefalte innlegg

Gjest Fotografen
Skrevet

Jeg har et bilde som jeg tok nå i sommer på ferie i usa, og planen var at jeg og en kompis skulle være på bilde, men inn snek det seg en dame foran til siden for oss, som er mye nærmere og liksom opptar det vi ville skulle være på bilde. Dette betyr mye for meg. Finnes det noen her som kan manipulere henne bort?? Er det mulig?? Bakgrunnen er av fortau og en bygning. Har prøvd litt selv, men bilde ser ikke ut etterpå.

Noen som kan hjelpe meg, event. ta på seg jobben??

:o :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig å få slikt pent hvis man ikke har lang trening. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg for jeg er ikke god nok ennå.

Skrevet

Eg kunne jo alltids prøva meg på det - har fått til litt slikt før :)

Skrevet

last opp ett bilde og lag en lenk til det så får vi se hvem som klarer det best :P

Skrevet
last opp ett bilde og lag en lenk til det så får vi se hvem som klarer det best :P

Denne er jeg med på... ;)

Skrevet
Jeg har et bilde som jeg tok nå i sommer på ferie i usa, og planen var at jeg og en kompis skulle være på bilde, men inn snek det seg en dame foran til siden for oss, som er mye nærmere og liksom opptar det vi ville skulle være på bilde. Dette betyr mye for meg. Finnes det noen her som kan manipulere henne bort?? Er det mulig?? Bakgrunnen er av fortau og en bygning. Har prøvd litt selv, men bilde ser ikke ut etterpå.

Noen som kan hjelpe meg, event. ta på seg jobben??

:o  :o

Du kan fikse det i photoshop.

hvis du vil sende på mail til meg kan jeg prøve å fikse det. let me know :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...