Gå til innhold

Undertøy under 2xU tights?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

Du trenger ikke bli frekk selv om du er uenig med det jeg mener.

Du må akseptere at en hel del sier går "kommando" i tightsen og trives med det ;)

Ingen av de punktene du nevner må være sånn, det er kun din mening og ikke fasiten.

Hvordan er jeg frekk, og hvor påstår jeg de nevnte punktene er fasit?

Akseptere hva da?

At folk går "kommando"? Betyr det a? :scorpis:

Jeg har ikke påstått eller sagt "jeg aksepterer ikke.." osv.

I think I've made my point ;)

Endret av anonym2233
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym2233
Skrevet

Hver gang jeg ser en 2xu tights fra nå av kommer jeg til å tenke at de går kommando :murvegg:

Viktig med god latter en tidlig lørdagsmorgen :D

Skrevet (endret)

Hvordan er jeg frekk, og hvor påstår jeg de nevnte punktene er fasit?

Ærlig talt, du spør meg om jeg ikke har fått det nok inn med teskje og skjønner ikke at du er frekk!?

Hvis du prøver å lese innlegget ditt engang til i ro og mak, så tipper jeg du forstår at det virker som du mener det "må være" slik du skriver. ;)

Endret av halo
Gjest anonym2233
Skrevet

Ærlig talt, du spør meg om jeg ikke har fått det nok inn med teskje og skjønner ikke at du er frekk!?

:natti:

Når en er så ignorant, så kjenner jeg ikke gidder. 

Så, til din tilfredstillelse, beklager så mye for at du oppfattet meg frekk.

Ha en riktig god helg!

Skrevet

:natti:

Når en er så ignorant, så kjenner jeg ikke gidder.

Hvem er ignorant? ;)

Skrevet (endret)

Vel og merke når du trener ?!

Anonymous poster hash: 1e3e5...d0b

Man skal ikke bruke undertøy under kompresjonsplagg. Det ødelegger effekten, og gjør tightsen til en helt vanlig tights, som bare var jævli dyr.

Om du er bekymret for at den er gjennomsiktig, kan du ha en slapp shorts på utsiden.

Selv bruker jeg ingen ting inni, og driter langt i om noen kan se rumpa mi gjennom. De får se en annen vei, om det er ubehagelig for dem.

Endret av Yme
  • Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Hvem er ignorant? ;)

Naboen?

Jeg er fullstendig klar over hva jeg har skrevet, i ro og mak (dine ord), og står fortsatt for det jeg skriver.

At du velger å lese det som passer deg, og ikke gidder/vil forstå sammenhengen og argumentet, får være ditt problem.

Ønsker folk å gå truseløs, vær så god.

Jeg argumenterte med deg videre med diverse eksempler dersom en velger å droppe trusen.

Nettopp for å hindre spredning av smitte.

Derav mitt svar til deg med "må du ha det inn med teskje" - altså, om man ikke forstår hvordan spredning av fungerer.

For å tilfredstille deg enda en gang, leste jeg over innlegget mitt, og forstår ikke hvordan den var frekk.

Annet at du velger å få oppheng i den ene setningen, hvor DU følte deg truffet.

Det får være ditt problem, ikke mitt.

At du, selv etter beklagelsen( kanskje ikke helt som du håpet på? Men jeg beklaget), velger å ignorere den, men atter kan henger deg opp i en detalj.. Ja, da gir jeg faen.

Ignorant? Nei. Opphisset? Nei.  Oppgitt over at enkelte velger å være vanskelige? Ja.

Om jeg har en flott dag? Ja. Om solen skinner? Ja :)

Vi får heller være enig i å være uenig. Vi er alle ulike individer, og sånn er det :)

Skrevet

Man skal ikke bruke undertøy under kompresjonsplagg. Det ødelegger effekten, og gjør tightsen til en helt vanlig tights, som bare var jævli dyr.

Om du er bekymret for at den er gjennomsiktig, kan du ha en slapp shorts på utsiden.

Selv bruker jeg ingen ting inni, og driter langt i om noen kan se rumpa mi gjennom. De får se en annen vei, om det er ubehagelig for dem.

Korrekt!

Folk får selvsagt gjerne bruke truse men kom ikke belær oss andre.

Skrevet

Vi får heller være enig i å være uenig. Vi er alle ulike individer, og sånn er det :)

Fint, det er jo et stort fremskritt ;)

(Da er du ikke like ignorant lenger)

Gjest anonym2233
Skrevet

Fint, det er jo et stort fremskritt ;)

(Da er du ikke like ignorant lenger)

Same to you, miss :wink:

Skrevet

Korrekt!

Folk får selvsagt gjerne bruke truse men kom ikke belær oss andre.

De kan gjøre det, om de ikke ønsker effekten av plagget de akkurat har brukt 1500 kroner på :ler:

Man skal jo helst ikke ha noe utenpå en gang, så jeg tenker at når jeg har brukt så mye penger på et kompresjonsplagg, for å få en spesifikk effekt i forhold til treninga mi, får andre heller bare se en annen vei, om de syns det er plagsomt å stirre meg opp i rævva.

For øvrig forstår jeg godt at folk vil stirre, da rumpa mi er helt fantastisk.

WP_20150731_10_27_42_Pro.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og bruker aldri undertøy under 2XU tightsa. Liker generelt ikke undertøy.

Anonymous poster hash: 747b9...0e7

Gjest anonym2233
Skrevet

De kan gjøre det, om de ikke ønsker effekten av plagget de akkurat har brukt 1500 kroner på :ler:

Man skal jo helst ikke ha noe utenpå en gang, så jeg tenker at når jeg har brukt så mye penger på et kompresjonsplagg, for å få en spesifikk effekt i forhold til treninga mi, får andre heller bare se en annen vei, om de syns det er plagsomt å stirre meg opp i rævva.

For øvrig forstår jeg godt at folk vil stirre, da rumpa mi er helt fantastisk.

Fin rumpe :hjerter:

Skrevet

Fin rumpe :hjerter:

Den syns enda bedre, om jeg kjører knebøy ;P

Skrevet (endret)

WP_20150731_10_27_42_Pro.jpg

Du kler jo faktisk tightsene! ;)

Endret av LeneXCII
  • Liker 1
Skrevet

Du kler jo faktisk tightsene! ;)

Takk skarruha! <3

Ja, jeg syns de sitter bra, også er de skikkelig digge å trene i. Bruker de på restitusjonsdagene også, siden det gjør at man føler seg mindre stiv. Merker at jeg trenger kompresjonsplagg til overkroppen også, etter denne fantastiske suksessen jeg har hatt med disse.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg tror ikke det er meninga at en skal ha truse under 2xu tights,personlig føler jeg det blir helt feil med undertøy og bruker det ikke,bryr meg ikke om noen kan se rompa mi gjennom:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...