AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Del Skrevet 25. juli 2015 Humlene har det ikke så greit for tiden, da de må fly over store avstander pga at det er store områder som ikke er beplantet med blomster. Og humlene blir ferre og ferre dessverre Om førstehjelp til humler: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/dyrene/slik-gir-du-foerstehjelp-til-humler/a/23451535/ Håper at så mange som mulig deler denne På forhånd takk! Anonymous poster hash: e4079...fef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Del Skrevet 25. juli 2015 Håper humlene blir utryddet!! Anonymous poster hash: 02b97...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 25. juli 2015 #3 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Håper humlene blir utryddet!! Anonymous poster hash: 02b97...f9e Vel.. Då blir du óg utrydda, så det er no j***** greit. 😅 Endret 25. juli 2015 av Kjibba 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Del Skrevet 25. juli 2015 Humlene har det ikke så greit for tiden, da de må fly over store avstander pga at det er store områder som ikke er beplantet med blomster. Og humlene blir ferre og ferre dessverre Om førstehjelp til humler: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/dyrene/slik-gir-du-foerstehjelp-til-humler/a/23451535/ Håper at så mange som mulig deler denne På forhånd takk! Anonymous poster hash: e4079...fef Kanskje mest aktuell på våren, men ja. Humlene kan godt få litt omsorg! Anonymous poster hash: a3f0e...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Del Skrevet 25. juli 2015 Vel.. Då blir du óg utrydda, så det er no j***** greit. Supert at du blir utrydda i hvert fall, sammen med humlene Anonymous poster hash: 02b97...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Del Skrevet 25. juli 2015 Håper humlene blir utryddet!! Anonymous poster hash: 02b97...f9e Hva har humlene gjort deg? De er koselige og snille. Rett og slett flygende pandabjørner Anonymous poster hash: 2c6b5...431 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #7 Del Skrevet 25. juli 2015 Den er grei! Skal forberede et 3 retters måltid til den for deretter å bli stukket Anonymous poster hash: 3cf51...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #8 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg har sett en del humler som jeg har trodd har vært døden nær og "barmhjertighetsdrept" dem, jeg trodde jo virkelig de var syke. Litt dårlig samvittighet, flere av dem hadde sikkert bare 'flatt batteri", liker ikke å drepe noe unødvendig... Ja, ja, skal huske på banan og sukkervann om jeg finner en slik i hagen igjen.Anonymous poster hash: 4db3d...9c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #9 Del Skrevet 25. juli 2015 Hva har humlene gjort deg? De er koselige og snille. Rett og slett flygende pandabjørner Anonymous poster hash: 2c6b5...431 Koselige??? snille?? Hva i helvete har du røyket??! Anonymous poster hash: 02b97...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #10 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg har sansen for humler. Veps er irriterende skapninger, men humlene lever jeg helt i harmoni med, de plager deg jo ikke overhodet.Anonymous poster hash: 4db3d...9c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #11 Del Skrevet 25. juli 2015 Alle småkryp er like irriterende. Anonymous poster hash: 02b97...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #12 Del Skrevet 25. juli 2015 Den er grei! Skal forberede et 3 retters måltid til den for deretter å bli stukket Anonymous poster hash: 3cf51...a94 Flott at du vil gi humlene måltid! De stikker deg nok ikke. Anonymous poster hash: e4079...fef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. juli 2015 #13 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg har sett en del humler som jeg har trodd har vært døden nær og "barmhjertighetsdrept" dem, jeg trodde jo virkelig de var syke. Litt dårlig samvittighet, flere av dem hadde sikkert bare 'flatt batteri", liker ikke å drepe noe unødvendig... Ja, ja, skal huske på banan og sukkervann om jeg finner en slik i hagen igjen.Anonymous poster hash: 4db3d...9c1 Mange slike humler du finner på bakken er så kalde, eller tomme for energi, at de ikke klarer å lette. Gi dem sukkervann neste gang. Eller enda bedre, ta dem inn på et varmt rom, og gi dem sukkervann. Humler er generelt veldig passive og ikke-aggresive, og de gir tydelige signaler når de syns du kommer for nær. Da begynner de å løfte på beina. Men selv da skal det mye til for at de stikker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 26. juli 2015 #14 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Supert at du blir utrydda i hvert fall, sammen med humlene Anonymous poster hash: 02b97...f9e Huff no vart eg lei meg. Ta deg ein bolle Endret 26. juli 2015 av Kjibba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #15 Del Skrevet 26. juli 2015 Vi trenger humlene og biene og mange av de andre insektene, til bestøvning av frukttrær og mye annet.som mennesker trenger å spise for å leve. Uten denne bestøvningen går det galt Anonymous poster hash: e4079...fef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 26. juli 2015 #16 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Humler er jo kjempesøte Tror det må være pelsen som gjør det Forresten, gjør staten noe for biene og humlene? Det er jo greit at man kan hjelpe humler med flatt batteri og at de som har mulighet kan drive med bier. Men burde det ikke være noen større tiltak for å forhindre at de dør ut? Endret 26. juli 2015 av Wonderbitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #17 Del Skrevet 26. juli 2015 Humler er jo kjempesøte Tror det må være pelsen som gjør det Ja, man får lyst til å stryke på de og kjæle med de Og humler er snille og ikke aggressive. En eneste gang har jeg brent meg på en humle, men det var min feil da jeg løp meg på en uten å se den. Anonymous poster hash: e4079...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #18 Del Skrevet 26. juli 2015 Huff no vart eg lei meg. Ta deg ein bolle Hvis jeg skal ta meg en bolle, så får du bake dem. Anonymous poster hash: 02b97...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #19 Del Skrevet 26. juli 2015 Humler er verdiløse ekle udyr. Anonymous poster hash: 02b97...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #20 Del Skrevet 26. juli 2015 Hvis jeg skal ta meg en bolle, så får du bake dem. Anonymous poster hash: 02b97...f9e Jeg vil også ha! Med rosiner Anonymous poster hash: e4079...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå