AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Det har seg sånn at vi her i huset har to toaletter, et oppe og et nede. Problemene våre oppstår kun på toalettet oppe. Det er nemlig slik at dersom man legger fra seg en ruke av en viss størrelse (og det er ikke snakk om MASSIVE mengder her altså, jeg er ei forholdsvis lita dame på 52 kg ) blir doen tett med en eneste gang. Det skal altså ikke engang litt papir til oppi doen i tillegg til ekskrementene, dersom ruka i seg selv er litt stor kan du banne på at den greier å tette doen helt på egen hånd. Og tar man litt papir (en 3-4 ruter er vel det jeg bruker på første tørk) i tillegg til en moderat stor bæsj er man nærmest garantert tetnings-helvete umiddelbart. Det går heldigvis stort sett alltid greit å løse det selv med vakuumpropp og dobørste (takk og lov ), men det er da litt unormalt at doen tetter seg SÅ lett?? Doen vår nede er det ingen problemer med, der kan man bæsje både det ene og det andre, og den er fortsatt like blid og utett. Er det noe man kan gjøre med dette? Helle Plumbo i dassen, eller er det kanskje ikke så lurt? *setter veldig stor pris på hjelp*Anonymous poster hash: 9a710...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Plumbo og andre avløpsåpnere skal aldri i do, da får du en retur du ikke ønsker! Anonymous poster hash: 8fbaf...bd2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Plumbo og andre avløpsåpnere skal aldri i do, da får du en retur du ikke ønsker! Anonymous poster hash: 8fbaf...bd2 Nei, skjønner. Og det var i grunnen også det som ante meg. Men hva kan man gjøre da? Må vi bare leve med at toalettet oppe strengt tatt kun bør forbeholdes urinering?? TSAnonymous poster hash: 9a710...1f4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Nei, skjønner. Og det var i grunnen også det som ante meg. Men hva kan man gjøre da? Må vi bare leve med at toalettet oppe strengt tatt kun bør forbeholdes urinering?? TSAnonymous poster hash: 9a710...1f4 Ja, eller bytt det ut. Antagelig har dette toalettet trange rør Anonymous poster hash: 60f1d...19b 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Nei, skjønner. Og det var i grunnen også det som ante meg. Men hva kan man gjøre da? Må vi bare leve med at toalettet oppe strengt tatt kun bør forbeholdes urinering?? TSAnonymous poster hash: 9a710...1f4 Anonymous poster hash: 60f1d...19b
Gjest lipgloss Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Bare å bytte toalettet,trange rør som en over skriver
tdm900 Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Hjelper neppe å bytte dassen, det kan være at problemet er etter dassen. Litt merkelig at det er trange rør, er vel heller det at det kan sitte en begynnende propp et sted som gjør at det hele ikke går unna som forventet. Og den proppen kan sitte slik at det ikke påvirker den nederste doen. Ville heller å spurt en rørlegger, eller noen som spyler avløpsrør. Begynner man med slik selv kan det bli veldig grisete 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå